Jessica op zwart?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:49

Giolli schreef:
Pfff, altijd elke reden aangrijpen om Bokt neer te halen. Is er een MOD op zwart en wordt t niet gelijk aan de hele kudde gemeld, dan is de communicatie weer knullig en och och och schandalig allemaal.

Neem aan dat Jessica zelf ook wist dat als ze nu ging stoppen het nog even duurde voor dat in een BBB bekend werd gemaakt.
We lezen het wel in de volgende BBB.

Hier ben ik het wel mee eens. Het is toch prima als er in het volgend BBB aandacht aan wordt besteed?
De wereld vergaat niet... :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:27

Ailill schreef:
Volgens mij gaat het in dit geval meer om de manier waarop, zo te horen verdient die geen schoonheidsprijs en dat is niet de eerste keer.

Tuurlijk is iedereen heel blij met Bokt/het werk van Bart. Maar telkens als er iemand vertrekt staat er enkel een bedankt en succes, als het er al staat. Nu hoeft er echt geen heel groot dank-bericht te komen, maar het komt vaak wel wat knullig over. Mensen steken, vrijwillig, enorm veel tijd in Bokt. Ik heb niet het idee dat Bokt dit enorm weet te waarderen, imo ligt de focus heel ergens anders :$

Eens, als het gaat om de mensen die hier vrijwillig ontzettend veel tijd in hebben gestoken. Er wordt behoorlijk wat gevergd van de vrijwilligers.
Maar ik vind het toch anders als het gaat om een betaalde baan, zoals bij Jessica. Je krijgt loon, doet je werk, waarom zou daar meer aandacht voor moeten zijn dan voor iemand die jaren onbetaalde uren erin steekt?
Daarom snap ik de felle reacties niet. :n

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:32

amado7 schreef:
Als betaalde kracht heb je toch wel iets meer verantwoording en taken dan een vrijwillige mod, waar ik overigens ook respect voor heb en de taken zeker niet onderschat. Maar na alles wat Jessica gedaan heeft was een topic wel mooi geweest op zijn minst. Ze kunnen wachten tot de volgende BBB maar als ik mijn baan opzeg wordt er als team ook even aandacht aan besteed aan de jarenlange inzet en samenwerking. Dat is hoe het hoort in plaats van even snel bedankt zeggen.

Maar daar krijg je dan ook voor betaalt. :+
Het werk wat alle teamies doen, is veeleisend. En dat allemaal voor niks. Een klein bedankje in de BBB als ze weggaan, die niemand leest. Ik vind dat erger dan dat er nu een topic ontbreekt voor een betaalde kracht die weggaat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie