Jessica op zwart?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ibbel

Berichten: 48931
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:49

Tja, het blijft een vent aan het roer. En die kunnen nu eenmaal niet communiceren en al helemaal niet inschatten hoe iets (niet) valt. En leren van fouten uit het verleden schijnt ook moeilijk te zijn. :+

Jessica, jammer dat je afscheid zo moet. Ik snap je beslissing, je kwam als 'community manager', maar die community is er nog steeds niet. Ik snap dat de lol er dan na 5,5 jaar tijd wel een beetje af gaat.

Je vindt vast iets heel leuks, de wereld van online communiceren is groot en er is veel behoefte aan goede mensen!
Laatst bijgewerkt door Ibbel op 16-04-19 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt


Ibbel

Berichten: 48931
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:50

Cinderella schreef:
Hier ben ik het wel mee eens. Het is toch prima als er in het volgend BBB aandacht aan wordt besteed?
De wereld vergaat niet... :)



Oh, kom op nou. Jessica was een betaalde kracht, in dienst van bokt. Daar mag bést wel even apart aandacht aan worden geschonken.

Ibbel

Berichten: 48931
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:41

dromertje2 schreef:
Dat onstlag was paar dagen geleden nig niet geweten dan?


Lijkt mij wel. Je hebt een opzegtermijn tenslotte als je ergens in dienst bent :D

Ibbel

Berichten: 48931
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:59

BartVB schreef:
Ik snap de reacties hier, achteraf hadden we dit misschien anders moeten doen. Er is een afweging gemaakt tussen de opties. Wat daarin zwaar heeft meegespeeld is dat we tegenwoordig alle nieuwe en vertrekkende teamleden vermelden in de BBBs. Dat geldt voor vrijwilligers maar ook voor betaalde krachten. Shadow0 is op die manier vermeld, Luceos is op die manier geïntroduceerd begin dit jaar. Is dat de beste oplossing? In veel gevallen wel maar zoals je hier ziet niet altijd.


Luceos kwam ik anderhalve maand later ergens tegen en toen dacht ik ook: WTF is Luceos? Die BBBs worden echt niet gelezen, sorry, en ook van deze betaalde knakker had ik een apart topic verwacht. Daar ben ik dus ook eerst naar gaan zoeken en pas heel veel later viel er een kwartje dat er misschien wel iets in een BBB had gestaan.

Weet je, ik vind het zó raar dat je (en dan bedoel ik het bedrijf bokt met z'n betaalde werknemers) een social medium runt en kennelijk nog steeds niet door hebt hoe online communicatie werkt.

Ibbel

Berichten: 48931
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:45

Riel schreef:
Ibbel, eigenlijk geef je nu kritiek op het werk van de vertrekkende Jessica. Wie was de community-manager?


Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Jessica (met haar vakkennis) zou hebben gezegd dat haar zonder enige aankondiging op zwart zetten communicatief een wijs besluit was. Geen idee hoe díe communicatie is verlopen, maar (zelfs met de beperkte kennis die ik afgelopen jaren heb opgedaan over communicatie als vak en in brede zin) je kon met je ogen dicht en op je klompen voorspellen dat dit heisa zou geven. Ook zónder communicatie te hebben gestudeerd trouwens.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Just_Natural en 6 bezoekers