Jessica op zwart?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:12

Pfff, altijd elke reden aangrijpen om Bokt neer te halen. Is er een MOD op zwart en wordt t niet gelijk aan de hele kudde gemeld, dan is de communicatie weer knullig en och och och schandalig allemaal.

Neem aan dat Jessica zelf ook wist dat als ze nu ging stoppen het nog even duurde voor dat in een BBB bekend werd gemaakt.
We lezen het wel in de volgende BBB.


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:11

Wat een Bokt-haat. Log allemaal lekker uit zou ik zeggen... “man aan het roer”, lekker vriendelijk weer. Zie zelf maar eens een forum met zo veel gebruikers te onderhouden. Maar goed, beste stuurlui staan aan wal.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:12

Ibbel schreef:
Cinderella schreef:
Hier ben ik het wel mee eens. Het is toch prima als er in het volgend BBB aandacht aan wordt besteed?
De wereld vergaat niet... :)



Oh, kom op nou. Jessica was een betaalde kracht, in dienst van bokt. Daar mag bést wel even apart aandacht aan worden geschonken.



Ik ben ook een betaalde kracht en als ik stop met mijn werk krijg ik een kaartje en een hand. En die laatste moet ik nog terug geven ook.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:13

Dan zou je helemaal het beste met Bokt voor moeten hebben i.p.v. je gal te spuwen.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:14

Ailill schreef:
Giolli schreef:
Wat een Bokt-haat. Log allemaal lekker uit zou ik zeggen... “man aan het roer”, lekker vriendelijk weer. Zie zelf maar eens een forum met zo veel gebruikers te onderhouden. Maar goed, beste stuurlui staan aan wal.
Ber, ik ben het vaak met je eens. Echter zie je hier nu, voornamelijk, reacties van mensen die Bokt juist achter de schermen kennen. Hun reactie is vrijwel unaniem, dan lijkt het me best een kwalijke zaak :+


Dus? Dat is het zelfde als dat ik ontslag neem bij mijn baan en dan met zijn alle voor de deur te gaan vertellen hoe vreselijk het binnen niet is. Ga lekker naar huis zou ik zeggen. :D

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:21

Hilli schreef:
Giolli schreef:
Dan zou je helemaal het beste met Bokt voor moeten hebben i.p.v. je gal te spuwen.

Kun je uitleggen hoe je dit bedoelt? Ik vat het op als 'dan moet je je mond dichthouden' en dat kan nooit de bedoeling zijn, hoop ik.

Ik weet dat afscheidstopics zijn afgeschaft, maar had het nu toch wel passend gevonden als het wel zo was geweest. Jessica, ik hoop dat je op een plek terechtkomt waar je zichtbaarder bent, en meer kunt veranderen/laten zien. Succes!


Er zit toch zeker wel een verschil tussen “je mond houden” en “je gal spuwen.” Dat verschil hoef ik niet uit te leggen toch?

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:32

Ailill schreef:
Volgens mij gaat het in dit geval meer om de manier waarop, zo te horen verdient die geen schoonheidsprijs en dat is niet de eerste keer.

Tuurlijk is iedereen heel blij met Bokt/het werk van Bart. Maar telkens als er iemand vertrekt staat er enkel een bedankt en succes, als het er al staat. Nu hoeft er echt geen heel groot dank-bericht te komen, maar het komt vaak wel wat knullig over. Mensen steken, vrijwillig, enorm veel tijd in Bokt. Ik heb niet het idee dat Bokt dit enorm weet te waarderen, imo ligt de focus heel ergens anders :$


Het verschil is ten eerste dat deze moderator gewoon betaald werd voor haar werk dus zo vrijwillig zal het niet geweest zijn.
En daarnaast, hoe weet iedereen hier dat ze “de achterdeur uit getrapt is”? Wie weet kwam er nog wel een passend bericht voor haar, maar kwam dat aan het einde van de maand. Moet er dan op stel en sprong wat geregeld worden? Ik snap dat niet goed.

Natuurlijk mogen we met zijn alle kritisch zijn en vertellen wat we wel en niet goed vinden, maar ondertussen is er zo veel negativiteit verspreid op Bokt en vooral hier op FZ. Er is elke keer wel wat anders wat niet goed is en dat vooral oud-teamleden dan hun gal spuwen; ‘oh typisch dit’ en ‘was te verwachten op deze manier’ is wel heel voorbarig. Je kunt zogezegd Bokt wel een warm hart toedragen, maar straal dat uit in plaats van die negatieve reacties steeds. Het is echt jammer voor de sfeer! Ik merk dat veel meer bokkers dit overnemen, terwijl zij niet eens een nare ervaring hebben mee gemaakt. Het is gewoon de sfeer die er rond hangt. Voor elke bug op de site wordt zo’n mega probleem van gemaakt... Log gewoon even uit en ga boodschappen doen.

Kritisch zijn mag best, maar op de manier hoe het hier gaat, zo makkelijk achter je toetsenbord typen, geeft het echt een vieze nasmaak.


Zo, en nu ga ik de tuin maar ff harken. :D
Bedankt Jessica! :evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gaby, IASCrawler en 6 bezoekers