Jessica op zwart?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:40

Komt wat vervelend uit met de timing van het BBB maar daarin wordt dit normaliter meegenomen. Wat fohadie aangeeft, die timing is vaker niet heel handig.

Jessica is sinds afgelopen vrijdag uit dienst. Ze heeft even terug aangegeven dat ze op zoek wil naar een andere uitdaging met onder andere meer groeimogelijkheden en ook meer offline-contact.

Wij danken Jessica natuurlijk heel erg hartelijk voor alles dat ze voor Bokt heeft gedaan! In het volgende BBB een wat uitgebreider bericht.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 16-04-19 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:25

Ik snap de reacties hier, achteraf hadden we dit misschien anders moeten doen. Er is een afweging gemaakt tussen de opties. Wat daarin zwaar heeft meegespeeld is dat we tegenwoordig alle nieuwe en vertrekkende teamleden vermelden in de BBBs. Dat geldt voor vrijwilligers maar ook voor betaalde krachten. Shadow0 is op die manier vermeld, Luceos is op die manier geïntroduceerd begin dit jaar. Is dat de beste oplossing? In veel gevallen wel maar zoals je hier ziet niet altijd. Een hele hoop factoren rond o.a. timing en beleid die hier niet handig bij elkaar komen en dan kom je soms uit op een niet bepaald optimale situatie zoals hier. Weer een leermoment, we gaan kijken hoe we daar in de toekomst beter mee om kunnen gaan.

@Rebecca; ik vond hem niet kattig, hoogstens makkelijk op verschillende manieren te lezen, net als de eerste versie van mijn eerste bericht. Online communicatie is soms ingewikkeld.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:34

@dromertje2; Dat kan, snap ik. Maar op dat moment was nog niet helder wat precies de datum zou zijn dus kon toen niet mee. Wat ik zeg; in dit geval een erg onhandige samenloop van omstandigheden/timing. Als er factoren anders waren geweest dan was dit inderdaad anders gelopen, maar op basis van de de situatie zoals deze er toen lag leek dit de beste oplossing. Of dat achteraf ook echt de beste oplossing was is zeker niet gezegd, maar achteraf of vanaf de zijlijn is vrijwel alles makkelijker.

@Iris82; Erg offtopic maar klopt, maar dat is een nog veel ingewikkelder verhaal met heel erg veel facetten. Belangrijke factor in die richting is ontwikkelcapaciteit en daarvoor hebben we sinds begin dit jaar Luceos.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers