Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 09:39

Ik vind het toch echt vreemd dat je je eigen berichten niet zou mogen verwijderen. Er zijn genoeg forums waarop je je eigen berichten kan verwijderen tot in de eeuwigheid, en dat lijdt ook niet tot "enorme gaten" wat hier dan de uitleg is. Vind dat ook ieders goed recht. Iedereen zegt weleens iets waarvan hij/zij later denkt "dat had ik beter niet gezegd". En je zit er dus aan vast, je moet dan met allerlei omwegen toestemming gaan vragen voor een naamsverandering of een moderator moet tig berichten voor je gaan weghalen. Alsof die niets beters te doen heeft. Waarom niet gewoon een verwijderknop toevoegen voor de gebruikers, ik snap dat hele moeilijke gedoe niet zo. Maar goed, ik gebruik dit forum dus ook redelijk anoniem, met een schuilnaam en weinig tot geen foto's.

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:54

MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat ik heel makkelijk ben _O-

Je bent helemaal niet zo geanonimiseerd als je denkt. Ik ken jou helemaal niet, en heb geen moeite gestoken in naar je zoeken. Toch weet ik je oude schuilnaam, en je voornaam. Puur omdat ik je tegenkwam in een topic waar je nog onder je oude naam reageerde, die naam blijft gewoon staan in de quote, en iemand anders noemt je bij voornaam.

Achaiah

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:00

Ja, maar t schiet wel een beetje zn doel voorbij zo. Dat anonimiseren :P

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:06

MarcoBorsato schreef:
Achaiah schreef:
Ja, maar t schiet wel een beetje zn doel voorbij zo. Dat anonimiseren :P

Nee hoor, je begrijpt het verkeerd. Er is een topic van mij geanonimiseerd, dat betekent dat er gebruiker3675577 in staat ipv mijn eigen naam. En met heel veel moeite zal dat te vinden zijn.

Ah op die manier. Ik dacht dat je helemaal anoniem wilde zijn en daarom onder Marco Borsato bent verder gegaan. Maar dat is dus niet zo diepzinnig :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie