Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 08:46

anjali schreef:
Joolien,ik heb even rondgekeken in je oude berichten. Je hebt er heel veel dus lang niet alles! Maar ik heb absoluut helemaal niets controversieels kunnen vinden. Er staat volgens mij niets wat schadelijk zou kunnen zijn voor je toekomstige carriere.

Ik weet niet of het nou juist wél of géén reclame is als een hulp verlener over elk kleiner of groter probleem een topic opent op een openbaar forum. Voor beide standpunten zijn goede argumenten te verzinnen.

Ik ben van mening dat Bokt wel degelijk in sommige gevallen een stukje bescherming zou moeten bieden aan haar leden. Ik heb dat ook wel eens aangegeven via een TeM bij de moddies, maar zij zijn van mening dat zolang mensen volwassen zijn en daardoor in staat zijn om zelf af te wegen of je iets moet plaatsen, of misschien toch liever niet. Heel strikt genomen is dit natuurlijk waar, maar ik denk ook dat er situaties zijn waarin je even niet zo rationeel bent. Ik denk daarom dat je in dat soort gevallen het gesprek met iemand moet aangaan als team - en niet pas zodra iemand twee jaar later nog een keer nadenkt over een serie berichten na tig verzoeken (gaten in topics, ach en wee!) eens een keertje verwijderen.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Hilli

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:44

Kennis die wel relevant is -al dan niet in de vorm van een soort dossier- kan prima richting de Wiki. Dan kan de discussie prima richting archief. Of dat bijdraag aan iemand z'n privacy of onvindbaarheid weet ik overigens niet.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:00

Maar Bart, als je wéét van die glitch, dan gooi je toch zelf al die foto's weg voordat je een beta-versie van een functie deelt? Snap dat je het graag deelt, maar teveel haast is ook niet handig ;-)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:18

Maar gaat het dan echt alleen maar om de kwantiteit van de berichten? Ben je voor adverteerders interessant omdat er 826379277392726 berichten op Bokt staan, of vanwege de traffic die je dagelijks genereert? Is er een duurzamere manier om Bokt/de kennis op Bokt te vermarkten, of hebben jullie daar geen interesse in, of zijn er andere redenen om dat niet te doen?

Ik denk dat heel veel mensen Bokt een warm hart toedragen, en dat dat de discussie ook helemaal niet is, maar dat deze telkens terugkerende discussie wél een signaal is.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:32

Snap ik ook heel goed, Oscar. Maar het zou gewoon zo mooi zijn als je inkomsten uit een andere bron/ander businessmodel voortkomen. En daarvan weet ik te weinig om te zeggen wat de juiste weg is, maar ik hoop gewoon dat het kan :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie