Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:21

eekhoornerik schreef:
Majolen schreef:
Dit is inderdaad een nadeel van het internet, het blijft je achtervolgen, denk dus altijd na met wat je erop kwakt.
Bokt zelf zou alle gesloten topics van 5 jaar en ouder kunnen verwijderen, dat zou al een hoop schelen. En niet alleen voor jouw... Want je bent echt niet de enige.


Dit wordt inderdaad al jaren geopperd, maar Boktbeheer blijft stug nee :n zeggen.
Waarom is mij een raadsel, waarom gooien ze de HK-topics die gesloten zijn vanaf 1 jaar oud niet in het archief...?


Dit mis ik ook nog steeds! Maar een tijdje terug was er een poll en het bleek dat enkele bokkers tegen waren omdat zij nog sporadisch heel oude topics terug willen kunnen lezen. Dus helaas voor (meer van) onze privacy.

Dan is het natuurlijk veel makkelijker om voor elke bokker afzonderlijk alle berichten op te zoeken die men wil verwijderen :Y)

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D



antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:03

MarlindeRooz schreef:
I love stalken. :))

Iemand? :))


Ik ben serieus wel benieuwd wat je allemaal over mij te weten kan komen :)) Je mag mij wel een PB doen als je nog zin hebt om te stalken!


Over informatieve topics: in hoeverre is een topic van 10 jaar geleden nog informatief/relevant als er steeds nieuwe en betere onderzoeken gedaan worden?

Ik zou ook nog steeds graag alle oudere berichten van mij verwijderen, maar vind het belachelijk als een mod al mijn berichten moet opzoeken en deleten.

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers