Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:44

Morganlefay schreef:
bigone schreef:
Jolien en alle anderen die willen weten wat er exact bekend is op het net: Via takeoutgoogle.com kun je opvragen wat er van je bekend is en via myactivity.google.com kun je google opdracht geven om alles te verwijderen. Dus dan kunnen, als het goed is, er geen hits meer op je echte naam en afbeeldingen tevoorschijn komen. Is denk ik de snelste weg.


Eigenlijk van de zotte dat je hemel en hel moet uithalen om je privacy te beschermen.


Dat er zoveel moeite gedaan voor moet worden is inderdaad van de zotte, maar at the end of the day plaats je wel alles zelf op internet. Je had er ook voor kunnen kiezen om niks op social media/fora/internet in het algemeen te zetten, dan weet je zeker dat je geen risico loopt.

Overigens ben ik van mening dat het misschien iets duidelijker aangegeven mag worden dat je je bokt berichten niet zomaar kan verwijderen. Toen ik nog maar een kind was had ik dit account aangemaakt met daarbij de nodige penny berichten :') maar ik had er echt geen idee van dat je niet gewoon je berichten kon verwijderen, waardoor je sneller en gemakkelijker dus posts plaatst.

JM :#


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:21

De wiki zou ook meer in de zoekresultaten van google omhoog moeten komen maar in plaats daarvan krijg ik altijd alleen maar topics als ik iets informatiefs google. Wiki is juist mooie content om aan de bezoekers van bokt te verstrekken.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:56

Ik vind het ook belachelijk dat we geen berichten die we zelf posten kunnen bewerken of verwijderen. Ik had laatst nog iets wat ik graag verwijderd wilde hebben ivm herkenbaarheid maar ook daar zat weer een heel traject aan vast. Vind dat echt niet anno nu en kwalijk dat met de zoveelste aanvragen of dat kan worden veranderd niks word gedaan.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 16:49

Maar das maar een voornaam. Iedereen hier mag mijn voornaam ook weten, aangezien je daar niks mee gaat vinden in mijn geval :P

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 16:55

amado7 schreef:
Ailil ik heb jou al gevonden.

Ik vind het super dat ik gewoon bokt kan mailen en berichten kan laten verwijderen.


Hoe dan? Ze verwijderen alleen berichten bij bepaalde urgentie en dat gaat allemaal zo moeizaam.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:04

MarcoBorsato schreef:
Shaggy09 schreef:

Hoe dan? Ze verwijderen alleen berichten bij bepaalde urgentie en dat gaat allemaal zo moeizaam.


Welnee, als je een berichtje stuurt dat je iets weg wil hebben dan doen ze dat. Ik heb alle berichten waarin ik bepaalde namen noem laten verwijderen en een topic laten anonimiseren. Ging heel relaxt.


Nja ik wilde een topic graag verwijderd hebben maar dat kan dus idd alleen geanonimiseerd worden. :P
Weetje, als ik gewoon het topic/berichten had kunnen aanpassen zou het niet eens geanonimiseerd of verwijderd hoeven te worden. Maar dat je niet eens je bericht kan aanpassen blijf ik apart vinden.. Bij vrijwel alle andere fora heb je zelf gewoon de regie in handen van je eigen berichten/topics.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:12

MarcoBorsato schreef:
Shaggy09 schreef:
Nja ik wilde een topic graag verwijderd hebben maar dat kan dus idd alleen geanonimiseerd worden. :P
Weetje, als ik gewoon het topic/berichten had kunnen aanpassen zou het niet eens geanonimiseerd of verwijderd hoeven te worden. Maar dat je niet eens je bericht kan aanpassen blijf ik apart vinden.. Bij vrijwel alle andere fora heb je zelf gewoon de regie in handen van je eigen berichten/topics.


Nee ik kon kiezen, verwijderd of geanonimiseerd. Omdat ik het leuk vind om terug te lezen maar niet mijn naam erbij wil hebben voor anoniem gekozen. En nee, is geen belangrijk topic. Verre van dat.


Really? Ik heb dit recent aangevraagd en het kon alleen geanonimiseerd worden :+
Wanneer had jij dat gevraagd?

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:13

Ailill schreef:
Toch niet weer dat naakt-foto-topic?!

:') :')

JM :#


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 17:25

Interessant! :))

Anyway, ik zal eens binnenkort weer een mod pbĀ“en. Misschien was mijn topic nog te recent ofzo.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:25

_O-

Bedankt voor de info Oscar, ik vond het al zo apart. Nu is het topic wat ik heb geopend wel informatief. Enigszins althans :D.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:52

Marco heeft gewoon onwijs leuke muziek!

Marlinde ik doe je ook een pb'tje, ik ben heel benieuwd :D

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:54

*\o/*

JM :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers