Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:06

Sellyxx schreef:
@Joolien, dappere keuze om bokt los te gaan laten! Het is natuurlijk 'maar' een internet-forum, maar kan toch een mooi plekje hebben ingenomen in je 'internet-leven'. Vantevoren kan je bang zijn om iets te missen, maar achteraf geeft het denk ik wel een vrijheid om uiteindelijk zo'n keuze te maken en daarachter te staan. :j Dat is i.i.g. wel mijn ervaring met het verwijderen van bepaalde sociale media.

Door dit topic bij te houden ben ik nu wel heel benieuwd of mijn identiteit te herkennen is via bokt. Het is toch een vraag die een beetje blijft hangen. Ik zou het wel fijn vinden om te weten of dit zo is, om te weten in hoeverre ik hier dingen kan neergooien ;)
Ik heb naar mijn eigen weten nooit mijn eigen naam gebruikt op dit forum. Ook geen ontelbaar veel berichten. Enige wat ik me kan bedenken is een foto van mijn hond bijvoorbeeld, ik weet niet of zelfs zoiets op te sporen valt. Mijn naam intikken + bokt gaf voor mij geen resultaten op google. Maar er zijn altijd van die types die 10x meer kunnen vinden dan ik. :') Ik ben dus eigenlijk benieuwd of iemand mij kan achterhalen? Kun je zoiets zeker weten? (mocht dit zo zijn liever niet letterlijk delen via dit topic want dan ben ik alsnog de sjaak :') )

Ik ga je stalken! :))



MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:49

Ik ben hooguit te weten gekomen waar je woonde / woont en op welke middelbare school je zat. _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:53

I love stalken. :))

Iemand? :))

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:50

Ik ga even mensen stalken en een PB doen. En nee ik heb niks beters te doen. _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:16

Ik heb bij iedereen nog wel de facebook / de naam gevonden. Kwestie van stalnaam noemen/ stal omschrijven of via via via andere dingen zoeken. Maar dat kan iedereen met rare bedoelingen. :P

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 00:54

Morgen zijn jullie aan de beurt. :))


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers