Ik zie geen foto's meer..

Moderators: Shanna, Dani, EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

s_v

Re: Ik zie geen foto's meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 07:33

Bij mij wiselt het... Sommige zie ik nog wel gewoon, anderen laden niet (vanop mijn telefoon).
Uitgelicht is bij mij wel exact hetzelfde dan gisteren. Maar goed daar is het al effe rustiger dus dat zou nog kunnen :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:41

Oh super! Op mijn PC heb ik trouwens gewoon hetzelfde 'probleem' dan op de telefoon... Geen foto's/avatars bij bepaalde topics en bokkers. op de voorpagina alleen foto's van uitgelicht (oude), nieuwsberichten hebben ook geen foto's...

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:56

Woehoew! Dankjewel Bart ! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie