Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 23:36

MiniMeLona schreef:
Ik wil niet vervelend gaan doen hoor; Maar de enige oplossing lijkt mij voor jou om idd anoniem te gaan worden. Ik zou alleen niet doodleuk verder gaan op een ander account als ik jou was, maar bokt volledig achter je gaan laten.

No offence, maar je bent uit de paarden, je bent nu eenmaal van het type dat als je verder gaat op een ander account, iedereen binnen no time door heeft dat jij het bent. Zelfs je gezicht is hier algemeen bekend. En dat zegt iemand, die verder weinig tot niets met jou te maken heeft gehad hier of in real life en die zelfs geen bokt holmes is. Dus kan je nagaan....

Doe ermee wat je wilt, het is een goed bedoelt advies op eigen verzoek.

Ik denk dat MiniLona gelijk heeft wat ik nu zeg klinkt misschien heel hard om te horen,ik geloof echt dat je alles goed bedoelt en een lieve meid bent.Maar op mij kom je toch over als iemand die altijd wat heeft en toch wel psychisch niet helemaal fijn zit.Dus als je meent dat je psycholoog wilt worden zou ik alles ook gewist willen hebben ,je bent gewoon te herkenbaar alleen al door alle foto's van je zelf.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:09

Ik ben professioneel bezig in de hondewereld en had een account op het hondeforum.Maar na daar even lid te zijn geweest,besefte ik dat dit niet een forum was waar ik als prof aan verbonden wilde zijn .Dit ging vooral om hoe mensen daar met elkaar omgaan en met elkaar communiceren. Maar daar kon ik eerst zelf mijn berichten verwijderen en dan mijn account.Dat vond ik wel heel netjes.

Het zou mooi zijn als het hier ook kon of dat zo wie zo berichten ouder als pakweg 5 jaar gewist werden.Er zijn hier idd mensen die als kind zich aanmelden en volwassen worden, waar altijd hun berichten van zijn blijven bestaan. Mijn dochter had hier ook een account aangemaakt als kind zijnde met de naam van haar paard,ze was al gauw door klasgenoten gespot.Gelukkig hebben we er over gesproken en heeft ze verder niet meer gepost.Wij zijn over het algemeen best voorzichtig met wat we op internet zetten zeker als je een beetje succes vol bent is de afgunst niet ver weg.
.

beatje

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 09:04

Maar het Avg gaat over gegevens,niet over de inhoud van je posten.Nu moet je op bokt een account hebben om berichten na te kunnen trekken of HK post te kunnen lezen.

Maar ik heb idd Jolien haar naam eens op google ingetikt en dan komt er veel naar boven,ook posten van Bokt maar die stonden bij mij niet op 1.
Dus ik denk Joolien dat als je een andere account naam neemt dat je moeilijker te traceren bent op bokt.Ik vraag me af of mensen zo ver zullen gaan dat ze een account aanmaken om zo alles te kunnen lezen.

Mij hebben ze zo wie zo gezegd regelmatig je eigen naam te googlen,dat doe ik dus ook en dan komt er vrij weinig boven.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:51

Joolien schreef:
MarcoBorsato schreef:
Of niet. Ik ga mijn account ook sluiten straks en ik ben niet van plan een retourtje te doen.

Zullen we ergens anders de boel op stelten gaan zetten? :))

Nee zonder dollen, ik ga niet meer op internet. Het enige waar ik me online nog mee bezig wil houden is het stormchasen, meer niet.
Ik heb trouwens contact gehad met de modjes maar het wordt geregeld, dus dat is fijn :)

Wijs Joolien,ik wens je oprecht het beste toe.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie