Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:32

Je kan er toch voor kiezen om je profiel leeg te maken? Daarnaast mag je eenmalig je gebruikersnaam wijzigen.

Maak je er iets heel anoniems van, zoiets als "Bokker2019".

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 13:27

Majolen schreef:
Dit is inderdaad een nadeel van het internet, het blijft je achtervolgen, denk dus altijd na met wat je erop kwakt.
Bokt zelf zou alle gesloten topics van 5 jaar en ouder kunnen verwijderen, dat zou al een hoop schelen. En niet alleen voor jouw... Want je bent echt niet de enige.

Dit wordt inderdaad al jaren geopperd, maar Boktbeheer blijft stug nee :n zeggen.
Waarom is mij een raadsel, waarom gooien ze de HK-topics die gesloten zijn vanaf 1 jaar oud niet in het archief...?

eekhoornerik

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 10:40

Geloof me, dat gebeurt echt :j

Heb in het verleden meelezers gehad die mijn posts op Bokt bijhielden.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 12:45

Tieneke schreef:
Dat is imo een beetje het probleem, senna21. TS is zo bekend, voor een groot deel door de berichten die ze weg wilt hebben, dat berichten analyseren niet nodig is. En het lijkt me ook niet de bedoeling dat het modteam gaat moeten "dweilen met de kraan open". Als TS echt een ommekeer wilt maken, begint dat bij haar eigen postgedrag. Imo is het net wat anders dan met mensen die een beperkte selectie van een x-aantal jaar geleden weg willen halen.

Ben ik het helemaal mee eens. Eerste stap is gewoon NU gaan nadenken over wat je wel of niet op Bokt knalt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie