Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:31

Maar Joolien, maak je je niet voor niets druk?? Een hulpverlener met veel levenservaring, negatief en/of positief zou ik persoonlijk veel liever hebben dan een net afgestudeerde huppel van net 20 die nog groen achter de oren is wat betreft het leven.
Laatst bijgewerkt door bigone op 31-01-19 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 19:15

anjali schreef:
darkchrystal schreef:
Dit vind ik al jaren belachelijk.
Zit al een jaar of 14 op bokt en alles blijft lekker staan, puur geld belang is het.
Je zou alles gewoon weg moeten kunnen halen.

Geldbelang?? Dat lijkt me toch niet. Bokt is immers geheel gratis.

Bokt mag dan voor de gebruikers gratis zijn maar er komen banners genoeg voorbij en die bedrijven moeten betalen. Reken maar dat het wat kost om een forum ter grootte van dit aan het draaien te houden.

bigone

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:32

Alleen paardgerelateerde onderwerpen openbaar laten wezen en de anderen niet. Kan iemand wel gaan zoeken maar dan kom je niet zoveel tegen. Tenminste niet iets dat voor een psychologisch gesprek van invloed kan zijn.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 18:15

Jolien en ik zijn geen vriendjes, hebben wel eens wat met elkaar in de clinch gelegen maar ondanks dat vind ik de reacties op haar vraag veel te ver gaan. Ze vraagt iets en op een gegeven ogenblik worden al haar "zonden" erbij gehaald. Ze wist jaren geleden ook niet dat ze, juist door wat ze allemaal heeft meegemaakt en dus ook gedeeld heeft met velen, dat ze dit beroep zou gaan uitoefenen. Dus enig begrip kunnen we dan misschien opbrengen?? Ja, het is een flapuit waarvan je haar hele leven kunt volgen en veel mensen hebben zich daar de afgelopen jaren aan geƫrgerd of hebben meegeleefd of genoten. Blijft het feit dat ze voor haar toekomstige beroep graag van sommige ontboezemingen af wil en dat kan ik me goed voorstellen. Dus de boodschap van de blaren is echt wel duidelijk nu maar kom op, dat hoeft niet elke keer weer ingewreven worden. En ik vind dat je je berichten op een forum zelf moet kunnen verwijderen echter vind Bokt dan dat er gaten vallen, nou, dat moet dan maar.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:06

Jolien en alle anderen die willen weten wat er exact bekend is op het net: Via takeoutgoogle.com kun je opvragen wat er van je bekend is en via myactivity.google.com kun je google opdracht geven om alles te verwijderen. Dus dan kunnen, als het goed is, er geen hits meer op je echte naam en afbeeldingen tevoorschijn komen. Is denk ik de snelste weg.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie