Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:18

Je kunt er toch voor kiezen om je account op te heffen? En dan kan je weer een nieuw account aanmaken.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:20

Anoniem schreef:
purny schreef:
Je kunt er toch voor kiezen om je account op te heffen? En dan kan je weer een nieuw account aanmaken.
Als dit echt zo is, zou ik dit wel willen. :o

Dat is gebeurd, dan krijg je alleen als account anoniem te zien

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:27

belle_boef schreef:
Anoniem schreef:
Dus ik mag in principe mijn account op anoniem laten zetten en onder een andere naam/account verder?

Berichten blijven sowieso staan inderdaad, maar zijn dan wel minder makkelijk terug te vinden.


Volgens mij heb je wel een goede rede nodig. Maar als je onder dezelfde naam verder gaat op een nieuw account is volgens mij niet de bedoeling.


Dus dan moet je toestemming vragen aan het mod team, deze gaat dan bekijken of jouw reden volgens hun ernstig genoeg is(een soort van discretionaire bevoegdheid om het zo maar eens te noemen) en dan mag je dus hopen dat je account verwijderd word?

Dan kun je beter een manier nemen dat wanneer je bijvoorbeeld 60 dagen niet inlogt je account automatisch word verwijderd.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:55

_Dreamer schreef:
Welke Mods kan je hier over berichten?
Wil zelf ook graag het één en ander weten, of kan het bij alle Mods? :)

Dani, Polly, Amaryllis, Shanna, khirshanta, Hanmar

Staat ook in het groen boven aan de pagina

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:55

Ik vind gewoon dat wanneer ik aan de mods vraag of ze mijn account kunnen verwijderen ze dit gewoon moeten doen. Zonder dat ik een reden op moet geven

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:22

Om nog even terug te komen op het verwijderen van foto's. Waarom word het hele topic dan niet dicht gegooid? Want als er een topic met foto's is en de foto's zijn verwijderd dan is het hele topic niet meer te doen.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers