Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:17

Ik moet zeggen dat ik hier de laatste tijd ook veel over na denk. Als ik de keuze opnieuw zou maken om mij op een forum aan te melden zou ik dat toch anoniem willen doen, maar aangezien ik nu al zo veel berichten hier over mijzelf heb geplaatst, vind ik het voor hier te laat. En achteraf een beetje stom.
Niet dat het eigenlijk enigszins voor mij uit maakt aangezien al mijn contactgegevens overal en nergens online staan voor mijn bedrijf, maar toch.. :)

Wbt de foto’s zou ik idd ook graag de mogelijkheid hebben om ze later te verwijderen.

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:57

Maar je boktnaam veranderen werkt ook niet helemaal toch? Er blijft toch altijd staan ‘tot ‘datum’ bekend als...’

Hoe kun je oude berichten in HK verwijderen dan? :oo dat is precies wat ik wil. Althans, niet verwijderen, maar namen/plaatsen aanpassen ofzo

Yalou

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 14:10

Ik kan in de huiskamer topics waar ik vrij recent nog op heb gereageerd mijn berichten niet meer aanpassen..? In een aantal oude topics wel.. Iemand enig idee hoe dat komt? :)

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:20

Ik heb inmiddels 47 berichten van mijzelf getemd die ik graag gewijzigd wilde hebben mbt volledige naam of iets in die trant. Had het inderdaad graag zelf willen kunnen aanpassen want het voelt voor mij alsof ik de modjes hiermee lastig val. Vooral als veel van de tems door de zelfde mod aangepast worden. Sorry MirandaT ;)

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 13:12

MiniMeLona schreef:
Het hele probleem is dat je niet alles kunt wissen. Je kunt je account op anoniem laten zetten, maar dan blijven alle berichten gewoon hier staan, terwijl jij zelf niet meer bij het account kunt, maar voor de rest nog iedereen wel, die niet vergeten is welk account van de ts was, wat op anoniem is gezet. Je kunt dan zelf ook niet meer bij je pb's komen, maar de ontvangers nog wel...

Ik kwam toevallig vanochtend een anoniem bericht tegen en ik weet nog precies wie het oorspronkelijk was, maar meer dan dát bericht lezen kan je niet. De 'geplaatst' knop werkt niet en je kunt ook niet verder klikken naar een profiel oid, dus opzicht vind ik het geen super slechte optie.
Desalniettemin zou ik de optie helemaal verwijderen graag wel zien verschijnen.

Yalou

Re: Spuit 11, over anonimiteit op bokt, of juist niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:57

Ik vind dit zo leuk om te lezen :=

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie