Categorisering nieuws voorpagina

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Categorisering nieuws voorpagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-19 20:57

Wat is het beleid qua het plaatsen van nieuws onder koppen op de voorpagina? Het valt me wel vaker op dat er sport- of fokkerijnieuws onder algemeen nieuws staat en heb dat ook al eens aan een mod gemeld.
Maar als ik nu kijk naar wat er onder algemeen staat past dit zo ongeveer allemaal beter onder sportnieuws.

Wordt het op prijs gesteld als ik het meld als ik zoiets opmerk? Of is het niet boeiend?
Of passen zulke opmerkingen ook in het voorpaginanieuws spelfoutentopic?


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27951
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:15

Goeie opmerking! En in dit geval volledig mijn fout. Bij het plaatsen moet er namelijk aangegeven worden onder welke categorie een nieuwsbericht valt en dat heb ik verzuimd. Excuses. En omdat ik mijn nieuws per dag gerangschikt heb, valt mij dat ook niet op dus goed dat je het meldt. :j

EDIT: als het goed is staan de nieuwste berichten nu onder de juiste categorieën.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Categorisering nieuws voorpagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-19 21:34

Graag gedaan. Wil ook niet zeurders overkomen of zoiets.
Wat is de handigste manier om dit in het vervolg te melden?


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27951
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Categorisering nieuws voorpagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:36

Wat mij betreft in het spelfoutentopic. :j Daar kan het vlot door welk Nieuwsredactielid dan ook worden opgepikt en dan wordt het z.s.m. aangepast. En niet zeurderig hoor! Het hoort gewoon netjes gecategoriseerd te zijn en dat was nu niet zo. Alleen maar fijn dat je het meldt dus. :j

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers