Welke kleur heeft mijn paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Welke kleur heeft mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-18 14:47

Hoi,

Ik heb twee paarden, eentje is duidelijk bruin. Mijn andere, m'n jonge paardje, daar zit ook beige doorheen (haflinger kruising). Dus nu vroeg ik mij af - omdat hier toch wel verschil op zit tov mijn andere paard - of dit een andere naam heeft? Of noem ik het dan gewoon 'bruin met een beetje beige' :+ (ik ben een complete leek wat kleuren betreft). Nu hij uit de wintervacht gekomen is, is hij ook lichter van kleur. Vooral de binnenkant van zijn benen en de onderkant van zijn lichaam zijn veel bleker. Hieronder enkele foto's:

Bij grauw daglicht/ schemer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij zonnig daglicht:
Afbeelding

En bij zonnig daglicht in de schaduw, en zie je mijn andere paard ernaast. Die is toch nog wel een slag donkerder en heeft nergens zo'n lichtere/beige zones.
Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, zijn met gsm gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Ilsey op 02-06-18 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Ballard_L

Berichten: 2490
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Welke kleur heeft mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 14:49

Volgens mij gewoon bruin :P

Roadie - @welshcobroadie
B+11 (PR 223) L1+11 (PR 202,5) L2+11 (PR 203,5)M1+11 (PR 199) M2+11 (PR 194,5) Z1+4 (PR 215,5)

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Welke kleur heeft mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 14:51

Is inderdaad gewoon bruin :) Die van mij doet 't ook
In de zomer is hij zoals de jouwe op de eerste foto, in de winter is hij bijna rood van kleur

Tamara_01
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 15:03