Champagne fanclub!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:13

Oh Dustinlover die is leuk!!! Ik vind dat zo gaaf zo mini! Staat nog steeds op mijn verlanglijstje. :D

Ik heb van de week wat nieuwe foto's gemaakt. Als de zon aan het einde van de dag laag staat dan hebben de champagne paarden de mooiste en duidelijkste glans voor foto's te maken. Hebben jullie dat ook ontdekt?

Maar dan blijft het nog lastig om die aparte shine te vangen. Ik heb wel wat filters erover heen gegooid voor het effect, maar de lucht was echt zo donkerblauw. :o
Afbeelding

En nog wat foto's met plastic, vind ze erg leuk om mee te spelen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook is ze 27 maart jarig geweest. *\o/*
Afbeelding

En nog een foto uit de zon zonder blingbling

Afbeelding

En rare bekken trekken kan ze ook goed :+

Afbeelding

http://www.level-upmagazine.nl Hét horsemanship magazine waarin o.a. dieper ingegaan wordt op R+ trainen, grondwerk, bitloos/neckrope rijden, gedrag, connectie & communicatie, welzijn en gezondheid. http://www.facebook.com/leveluphorsemanshipmagazine/
The Western Rider magazine, voor elke westernruiter! http://www.facebook.com/WesternRidermagazine/


Anouk_HJarig

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:20

Knappe Jaycee, toch echt mijn favoriete paardje van bokt <3

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:48

Had ze op fb al gezien Astrid, hele mooie foto's! :D
Ik hoop ook heel erg op een classic uit Nina.

Vandaag Rose ook nog even gepoetst en manen en staart bijgewerkt. Was leuk met de harde wind haha.


Afbeelding

Afbeelding

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 18:57

Heerlijk die champies!

Dustinlover, OMG, ik ben in LOVE <3 Ugh, ik droom van zo een mini champie *zucht* Mocht je er ooit nog zo eentje fokken en verkopen, ik ben kandidaat :D haha.

Faline, ik hou meer van natuurlijke, lange manen, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur natuurlijk :o Ze ziet er wel goed uit!

Prachtige foto's Astrid. Jaycee is echt knap!

Zodra de zon op Wilson zijn vacht zit, blinkt hij als een spiegel, maar het op foto vast leggen is niet zo evident. Mij lukt het niet echt :o haha

Vorige week is een vriendin mee geweest naar Wilson en zij heeft wat foto's gemaakt. Meer foto's volgen nog, maar hier alvast een klein voorproefje:

Afbeelding

CG Equissage, Niagara Equissage Pulse behandelingen + paardenmassage in België en omstreken. Check de FB-pagina https://www.facebook.com/cgequissage/ voor meer informatie.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:49

Nina en Rose krijgen helaas geen lange manen, alleen wat half half en dat ziet er dan wat onverzorgd uit :+

Auri wel :j
Dat is meer jou smaak dan vermoed ik :D
Afbeelding

Icecrystal

Berichten: 3489
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Spaarndam

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:14

Jaycee <3 !! Classic is toch wel mijn favoriete teint hoor.. En dan het liefst met zilver erover.. agh.. dromen mag :Y)

DL, knap kind! Ook spannend wat Vici ervan gaat maken bij je andere merries.

Mooi zo'n champagne oogje van dichtbij. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!

Auri is echt prachtig Faline en wat wordt Rose al dik! Spannend *\o/*

Hier ook 2 champagne veulentjes in het zonnetje op de wei. Bij Elin lijkt het makkelijker om de glans te fotograveren dan bij El Dorado.

Elin
Afbeelding

El Dorado
Afbeelding

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:10

Ooh wat een knapperds!! En jaycee is een van mijn favorieten! Al als kleine baby!

Tweety, deze heb ik met 2 dagen oud verkocht al.. :P Mensen zijn vadaag geweest terwijl hij nog niet eens te koop stond haha.

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:58

Faline, owh die manen van Auri <3 Yup, meer mijn ding. Al moet ik toegeven dat ik de kleur van Rose haar manen wel héél erg mooi vind! Al jouw champies hebben wel iets speciaal. Mja, ik hou nu eenmaal van het champie kleur haha.

Owh IceCrystal, die veulens zijn echt om te smelten :9 Had ik nog in de half-arabjes gezeten (mijn vorige paard was een pinto-arabje), dan had ik er 1 besteld ;) haha. Wat zijn je plannen met de veulens?

Dustinlover, nou dat gaat snel. Maar kan ook niet anders met zo een knap koppie en kleurtje! Ik meld me alvast aan voor een volgende whahaha. Vrees dat ik nog even ga moeten wachten tot ik meer plaats heb... Maar het is oh zo verleidelijk!

CG Equissage, Niagara Equissage Pulse behandelingen + paardenmassage in België en omstreken. Check de FB-pagina https://www.facebook.com/cgequissage/ voor meer informatie.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:55

Icecrystal elin is zo verschrikkelijk mooi!

Astrid jaycee is er ook zo 1 die weet dat ze knap is Haha die foto's waren super!

DL het wachten werd beloond moest gewoon even extra speciaal gemaakt worden

Gister ook even nieuwe foto's van sydje gemaakt moet dit altijd wel met z'n tweeen doen want als ik het alleen doe krijg ik alleen foto's van d'r neus gaten enz ze blijft bij me hangen ...

Dit zijn enkele foto's


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Googel
Berichten: 262
Geregistreerd: 29-10-13

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:56

Champagne is ook een van mijn lievelingskleurtjes. Met die prachtig foto's van jullie kan ik alleen maar blijven dromen. Ik hoop binnen x aantal jaar eentje aan te schaffen, nu nog sparen, ik heb geen flauw idee wat eentje kost! (PB mag)

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 22:50

Hallooooej is daar nog iemand vraagt sydje :wave: waar blijven alle mooie champies??


Afbeelding

Afbeelding

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:41

Candalisa prachtige kleur!

Hier mijn merrie veulen nog een keer:
Afbeelding

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:36

Dustinlover schreef:
Candalisa prachtige kleur!

Hier mijn merrie veulen nog een keer:
[ [url=m/V7qVlR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knappe dametje ❤ is het een amber champagne? Gaaf blesje! Ik had wel graag wat meer wit gezien bij die van mij maar moet niet te veel willen he :9

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:53

Ik denk zelf wel amber ja. Haar vader is een hele donkere classic splash hengst en haar moeder is een bruin (sabino?) merrie.

Ik hou van veel wit :P

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:32

@ Candalisa, Sydney is zo mooi!

@ Dustinlover: owh <3

Nog paar foto's van Wilson van vorige maand:

Afbeelding

Afbeelding

CG Equissage, Niagara Equissage Pulse behandelingen + paardenmassage in België en omstreken. Check de FB-pagina https://www.facebook.com/cgequissage/ voor meer informatie.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:41

Prachtge kleur tweety!

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:52

@dustinlover ga je haar houden?

@tweety-be dankjewel tis wel mijn totaal pakketje <3
Wilson is ook zoooo gaaf hoe oud is die nu? Heb zitten twijfelen om m'n merrie nog met cj te dekken maar als er nog een champie merrie uit komt dan zou ik echt niet kunnen kiezen :n
Ze is nu 11 maanden oud en al echt paard paard :oo

Afbeelding
Afbeelding

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:55

Candalisa JA! haha :P dit was echt de jackpot voor mij dit jaar. 1 silver classic hengst veulen(was met 2 dagen al verkocht), 1 classic bont hengstveulen welke voorlopig hier zal blijven en dan dit denk amber champagne (sabino?) merrie veulen. :D

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:28

@Dustinlover, thanks :) Dat silver classic champagne hengstje is stiekem toch wel mijn favoriet, wat een knapperd! Als je er ooit nog zo eentje hebt, ik stel mij als kandidaat-koper haha ;)

@Candalisa, ze ziet er idd al erg volwassen uit. Echt knappe merrie hoor! Ik hoop ooit een champagne merrie te kopen, hoop dat die van mij ook zo knap zal zijn dan. Wie zoekt, die vindt zeker haha. Maar is nog niet voor meteen, eerst nog wat sparen :o.

En bedankt :) Wilson is vandaag exact 2 jaar geworden. Hij is een beetje een laatbloeier heb ik het idee, maar dat schijnt vaker te zijn bij CJ nakomelingen. Grootste uitzondering daarop is Jaycee van Astrid natuurlijk ;)
Vandaag foto's laten maken door Minh Dan, heel benieuwd naar het resultaat :D Nog even vol spanning wachten haha.

CG Equissage, Niagara Equissage Pulse behandelingen + paardenmassage in België en omstreken. Check de FB-pagina https://www.facebook.com/cgequissage/ voor meer informatie.

AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:01

Zo gaaf dustinlover! Is het trouwens een AMHA?

Sydney is ook een bonk van een merrie hè! Zoals alle Copper baby's. Dat is inderdaad een verschil met de CJ babies, die worden later pas breed. Jaycee is inderdaad een uitzondering, maar die heeft gewoon de bouw van moeder gekregen. Ik had Roxy het eerste jaar door Copper laten dekken maar dat is toen niet gelukt, waar ik achteraf wel blij mee ben want dat was dan een nog breder veulen geworden dan Jaycee. :+ Je merrie laten dekken door CJ, ja dat is inderdaad een risico, zit je dadelijk met drie paarden! :D ;) Zou wel een leuke combi zijn ook. Ik heb ook overwogen om Roxy nog een keer door CJ te laten dekken, maar ik heb toch besloten het niet te doen.

Gefeliciteerd knappe Wilson! Benieuwd naar de foto's!

http://www.level-upmagazine.nl Hét horsemanship magazine waarin o.a. dieper ingegaan wordt op R+ trainen, grondwerk, bitloos/neckrope rijden, gedrag, connectie & communicatie, welzijn en gezondheid. http://www.facebook.com/leveluphorsemanshipmagazine/
The Western Rider magazine, voor elke westernruiter! http://www.facebook.com/WesternRidermagazine/

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 10:20

@Dustinlover ik ben zo benieuwd hoe ze uitgeroeid <3
En blijft het hengstje bij jullie ivm opfok of hou je hem om te kijken hoe die uitgeroeid?

@tweety Ow ik ben wel heeeeeel benieuwd hoe die foto's geworden zijn!!

@astrid Haha jaycee is echt de kers op de taart ik zei toen tegen Heidi als die net zo als jaycee wordt ben ik gelukkig!! Ik wilde een kleinere robuuste veulen fokken alleen had ze denk ik het kleinere niet goed doorgeven bij de bestelling _O- ze is nu al 1,45 groot :oo dr lange benen heeft ze van d'r moeder meegekregen en d'r streken ook Haha.
Ik wilde echt een opvolger voor Sal die is nu 16 geworden dus als syd 3 is is ze wel aan pensioen toe al heeft ze dat nu ook al eigenlijk Haha. Ik doe haar echt niet weg dus dan zou de keus tussen syd en de nieuwe moeten vallen en ik had het al moeilijk toen met dun maar ja ik wilde een merrie :o maar wie weet kan ik ooit syd laten dekken met cj wordt ook een leuke combi :wow:

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 10:25

Astrid, nee het merrietje is 62.5% welsh en de rest amha :)

Canda de silver classic gaat in september verhuizen, wel naar iemand in de mini wereld dus zal er zeker nog het een en ander van gaan zien. Het classic bont hengst veulentje ga ik zelf opfokken of ik moet uit de combinatie Jolene(moeder vd zilver classic) en harley een champagne hengst krijgen dan wil ik die aanhouden. Harley is mijn perlino bonte splash hengst welke dit jaar kampioen werd op de hengstenkeuring en daarmee hoop ik dan goed vooruit te gaan qua exterieur en beweging :)

Tinniie

Berichten: 4684
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Re: Champagne fanclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:49

Over een paar jaar gaan de champagne-liefhebbers nogal aan hun trekken komen.. in Be maarliefst 3 Classic dun AQHA hengstjes erbij:
EeaaCRcrCHchDD
EEaaCHchDD
EeaaCHCHDD

Volg onze knappe hengsten op Facebook en Instagram! GP Mister Dual Jac - EMH Top Dun Chex - Double Dun Gallo Gun
[KS-MK] 2 Paint veulentjes verwacht in 2024

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:47

Tinniie schreef:
Over een paar jaar gaan de champagne-liefhebbers nogal aan hun trekken komen.. in Be maarliefst 3 Classic dun AQHA hengstjes erbij:
EeaaCRcrCHchDD
EEaaCHchDD
EeaaCHCHDD


Ja die hzg champagne is zo leuk! Is ook Een cj baby ! Over een jaar of 6,7 met syd zou toch een mooie combi zijn *\o/*

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 08:26

Ik zal de topic effe een schopje geven :D
Sydje groeit als een tierelier!
Afgelopen december mocht ze Jaycee opvolgen en werd ze Harry’s horse paard van de maand december hier was ik mega trots op natuurlijk!!

Afbeelding

Afbeelding

Als veulen wilde ze niks kwa knuffel kontakt en kussen was verboden! Nu krijg ik amper te tijd om de poort open te maken of ze heeft me ondertussen helemaal afgelebberd... voor selfies gaat ze ook helemaal voor staan liefst verschillende poses hihi

Afbeelding


Vorige week even te vergelijking een foto gemaakt


Afbeelding

Hoe gaat get met jullie champies?

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 27 bezoekers