Welk kleurtje krijgt Flo's derde en laatste veulen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Welk kleurtje krijgt Flo's derde en laatste veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-17 10:45

Voor de derde en laatste maal verwachten we een veulen van mijn toppertje Lady Flo, getest AaEeCR/n

Afbeelding

Deze keer hebben we gekozen voor een andere papa en gaan we voor de vlekjes :')
Eens gezien op dokter Pol dat je altijd een risico hebt als je drie maal achter elkaar dezelfde hengst gebruikt omdat je merrie anti stoffen kan aanmaken tegen het dna van de hengst ofzo iets :o dus doen we dan maar niet.

De papa Magic On Ice van deckstation Steinberg in Duitsland is AaEeCRCRTOTO getest, dus perlino bont en homozygoot voor bont.

de kleurkansen zijn iets minder spannend dan de vorige keren :P

28.13% - Buckskin Tobiano
28.13% - Perlino Tobiano
12.50% - Cremello Tobiano
12.50% - Palomino Tobiano
9.38% - Smoky Cream Tobiano
9.38% - Smoky Black Tobiano

de vorige veulens zijn al lekker gegroeid en zo totaal verschillend, ook karakter is anders
Jac's Lily Flower
Afbeelding
Uinta's Dual Flower
Afbeelding

de papa nog een keer <3
Afbeelding

mams begint echt wel in te leveren dus nog even en Inte wordt gespeend, al blijven haar spieren wel goed bewaard _/-\o_ :j

Afbeelding

Schijn bedriegt, haar leeftijd (min 18jaar), rui, zogen en drachtig beginnen hun tol te eisen ondanks ze nu op merriebrokken staat, DA zegt dat dit na het spenen wel weer goed komt.

Afbeelding

Komt vast en zeker weer terug naar hoe ze was.

Afbeelding


De naam van het veulen moet deze keer beginnen met een V (RBP stamboek) en ik heb er graag iets van paps in en Flower en een disneynaam dus wie ideetjes heeft, gooi er maar op los.
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 17-09-17 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.


Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-17 10:51

ik hoop dan wel dat jullie een hengst gokken :D

Ik zou een buck tobiano merrie het einde vinden maar dan maak ik het mezelf moeilijk dus een hengst graag :') want deze keer zal ik toch van mijn hart een steen moeten maken en eens eentje verkopen ook.
En als het weerom een merrie wordt dan gaat dit zeer zeer moeilijk worden.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-17 12:03

leuk al wat volgers en tof dat de vorige drachten ook werden gevolgd.

het is en blijft een leuk spannend gebeuren. Al hoop ik deze keer op eentje met iets minder lange benen en dus vlottere bevalling :') maar we doen er alles aan om erbij te zijn das mijn plicht.

zal jullie ook even de laatste scan laten zien, toen was ze rond de 80dagen en als je goed kijkt, zie je al echt een paardje liggen, beetje speciale ligging (nu al :D ) maar wel herkenbaar.

Afbeelding

oh en de aanstaande papa nog een keer, om van te kwijlen he :~ :~
Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-17 20:05

oh leuke volgers en welkom.
Zoveel die toch een merrie voorspellen :') nou als ik op mijn theorie voortga, haar gedrag en de manier van dragen, wordt het weerom een merrie. :Y) Flo zou Flo niet zijn O:)
Flo heeft ook nog nooit een hengstenveulen gehad, haar eerste veulen (niet bij mij) was ook een merrietje, dus viermaal scheepsrecht, of is dit driemaal _O- die zijn we dan al voorbij. :roll:

Riel ooit is dit wel aan de orde maar vooreerst gaan we Lily zadelmak maken en zou leuk zijn, moest ik paar western wedstrijdjes en clinics kunnen doen met haar. Ik kijk er echt naar uit om terug te beginnen met rijden.
Inte is eentje voor onze dochter, als ze later groter is en de overstap maakt van pony's naar kleine paardjes. Voordeel is dan weer dat ik haar ook kan rijden terwijl ik nu niet op die pony's kan stappen om wat door te rijden, helaas.

gigixpony leuke naam (gaan er wel veel geboren worden in het stamboek denk ik :D ), heb ook nog zo een leukertje uit de Disney fairy's en uit prinses Elena van Avalor maar opnieuw vooral te vinden voor merrie's _O- eentje uit doc mcmuffin voor hengst gevonden trouwens, alleen matcht niet met flower dus die zullen we er dan uit moeten laten. Past ook niet in een stoere hengstennaam.

En inderdaad tussen de bloemen namen zitten ook heel leuke.
Zo is Uinta (you in taa uitgesproken) ook een bloem en het Uinta's national forest speelt eigenlijk de hoofdrol in een disneyfilm van 1957.
Lily is ook lelie in het engels en komt van Tiger Lily uit Peter Pan (het indianenmeisje)
Dus we moeten deze keer net zoiets leuks bedenken.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-17 20:16

bedankt theadora99, ja de V is maar een korte lijst he :') wie bedenkt nu zoiets als het alfabet volgen als beginletter -:) is toch makkelijker als iedereen vrij mag kiezen hoe de naam begint, niet? :o
maar gelukkig voor mij is de lijst op Wikipedia heel onvolledig en zijn ze bij Disney heel vindingrijk in namen

ja de papa is echt wel heel mooi en heel donker ook voor een perlino, zijn witvlekken zijn zowel winter als zomer heel duidelijk te onderscheiden

een merrie :') nicole :* ik voel het tot in mijn botten, over naar plan B, stal bijbouwen O:)

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-17 21:03

Die namen, geweldig, goed bezig zou ik zeggen, dus doe nog maar even voort. :P

Super idee tinniie power ipv flower bij een hengst, Thanks :j

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-17 20:05

Nee nee nee myrthee, jij krijgt een merrie deze keer en anders deal. Alleen een hengst ga ik verkopen.

Oh tweety_be dat zou toch helemaal het einde zijn alleen dan kan ik die toch zeker niet wegdoen _O-
Zoiets? <<)

Afbeelding

Mijn merrie denkt alleen maar aan eten :D en buikje lijkt toch ook al aanwezig vind ik. Net snapshot genomen,ja ik bespiek mijn beestjes graag :P cam staat weer niet op datum dus niet op letten maar kan alleen op pc en daar krijg ik hem niet meer op dus ITer zal eens moeten komen.

Afbeelding

Wat ik niet ken van de hengst is zijn karakter dus hoop dat dat wat zal meevallen want mijn merrie is super zacht en lief, echt een mega leuk paard om mee te werken ook, alleen bitch tegen andere paarden _-:(
Gaan we nog een keer kwijlen :~

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-17 20:36

Oh dat wist ik niet myrthee, klopt misschien wel ja, bitcherig naar andere paarden heeft Lily ook geërfd, Inte tot hiertoe niet maar ik denk dat dit misschien eerder te maken heeft dat zij de alpha is en de veulens dus haar nadoen.

:)) *D Arabier <<) vond ik ook leuke naam en kort en krachtig om te roepen ook

Leuk nog meer volgers, oh het begint nu toch echt door te dringen dat ze terug drachtig is, oeie klinkt bijna als verslaafd.
Ik moet toegeven dat fokken ook echt verslavend is.

En over het concept verkopen O:) pffff ik weet niet of ik het ga kunnen maar dan vrees ik ook dat dit hier het allerlaatste veulen ooit wordt _O- stel je voor dat we alleen maar uitbreiden en uitbreiden en uitbreiden := en vermits dit hier toch merrie grond lijkt te zijn O:) en ik echt geen hengstenmens ben. 8)7
Allez manlief sprak toch wel al dat we nog kunnen uitbreiden als het nodig moest zijn ~~}> lieve schat heb ik toch echt wel, alleen staat er weer wat tegenover he, nog meer paardenkracht _O-

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-17 16:47

gisteren alles ingeënt tegen griep, rhino en tetanus, en ontwormt, ik zie er steeds tegen op bij die veulens pfff en bij Flo, die is er alle jaren beetje ziek van en stijf.

maar gelukkig is er geenenkele heel erg stijf in de nek behalve ik :') , jeetje het klein gevecht met de veulens heeft me toch een verschot gegeven in de nek :o
ze lopen allemaal wat sloomer maar dat heb je als mens ook na enting tetanus

floke loopt gewoon lekker rond en gezond te wezen. Da vond dat haar buik al enorm aanwezig was voor het aantal dagen maar die toont altijd heel snel naar beneden toe.

Afbeelding

oh en Flo is dus duidelijk linkshandig, linkerkant is ook haar goeie kant en paarden staan vaker met dat been eerst als ze aan het grazen zijn), dochter is duidelijk rechts en haar vorige dochter ook, wel goed want rechts das mijne slechte kant :o
Afbeelding

en de FLO-BLIK <<) rook komt er soms zo uit :j

Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-17 15:32

leuk al die bekende volgers van de vorige drachten

merrie's <3 <3 ben er zot van :') heb al hengst gehad en ruinen en blijkt toch echt niks voor mij te zijn, dus ben heel tevreden met mijn zes merrie's, gaat er ook veel rustiger aan toe, ze zijn duidelijk naar elkaar toe _O-

Floke in de zon aan het genieten

Afbeelding

en de rol van alpha merrie even ernstig nemen :=

Afbeelding

beetje wazige foto, tegen de zon in genomen maar de buik is er duidelijk en groeit alleen maar

Afbeelding

en haar knappe dochter <3 <3 kopietje van zichzelf gemaakt

Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-17 16:06

stallen bijbouwen check +:)+
valk tobiano merrie check +:)+

inderdaad astridj is een paint horse, zou superleuke combi zijn met roxy

jep straww we hebben tot nu toe al
vaiana
vidia
vaneloppe

maar waarom vind ik alleen maar merrienamen leuk >;) ik wil een hengstje deze keer _/-\o_ :D
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 05-10-17 16:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-17 19:18

Jij ook al Classic :') , ik krijg geen leuke hengstennaam te pakken helaas.

Oh Astrid lekker op dreef zeg, leuke namen hoor, zit potentieel in ;)

welkom xlaraaj, jahoor :D Flo is geen quarter al kan ze soms liegen ;), ze staat in het rbp ingeschreven. Ik ben zelf deelnemend lid van dit stamboek, als in 'neem deel aan de algemene vergaderingen en keuringen en alle activiteiten die ze organiseren'. Super leuk.
Dus al mijn veulens worden uiteraard daarin ingeschreven. Al moet ik dus wel ook hengsten kiezen op kleur :') maar laat dat nu geen probleem zijn met al die diversiteit aan hengsten. Jammer toch he voor me :P En ik kreeg deze keer lekker mooie korting als ze geen apha dekbewijs moesten afleveren. Fijn voor me.

Vrienden van ons hadden zo ook een groot probleem, hun appie merrie met papieren was gedekt van Colonel shining gun, dus geen aqha mogelijk en vermits veulen vier hoge witte benen had waarvan twee boven de knie, werd dit niet opgenomen in appaloosa stamboek. Zit je dan met een veulen waarvan de dek meer dan 1500 euro heeft gekost en papierloos. Gelukkig was mams ook palo en is colonel vos en veulen is palo dus in mijn stamboek ging dit gelukkig wel. Veulen heeft tenminste een afstammingspapier nu.

Flo heeft dus echt een hangbuik en ik heb de indruk dat beebje al goed actief is, ze staat soms geïrriteerd te schuppen naar haar buik. Nu al een herrie makertje :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh mijn klein meisje toch even tonen, ze wordt echt groot, letterlijk dan _O-
Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-17 19:45

Crème dragers :D , alle crème zijn toegelaten, palo, valk, smokey black, en de dubbele verdunningen uiteraard, of in combi met andere verdunningen, en ook vos is toegelaten omdat dit de beste kleur is om crème mee te fokken en zelfs geen cremedragers zijn toegelaten MAAR enkel en alleen als beide ouders crème hebben. Want je hebt dan ook 25 procent kans op een niet cremepje.

Zo ken ik nog iemand anders, vreselijk vond ik het maar kom. Zij heeft dus een irish cob met stamboompapieren, en heeft ze laten dekken door wimpys little black, veulen wordt sowieso papierloos. Aqha not, irish cob not.
In mijn stamboek kan ze dus ook niet omdat de merrie zwartbont is en niet afkomstig is uit twee crème paarden. Had ze vos geweest dan zou merrie kunnen opgenomen worden maar dan moet het veulen wel vos of crème hebben of het kan ook weer niet. Regels zijn er nu eenmaal in ieder stamboek.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-17 21:10

Ja hoor myrthee, de andere dames waren ook wel duidelijk aanwezig in de buik.

Beetje donkere foto's maar ze lijkt echt wel bij te trekken nu Inte alleen maar snachts meer kan drinken.

Afbeelding

Afbeelding

Voor de rest weinig te melden eigenlijk.
Oh en omdat er soms gezegd wordt dat veulens vaak leren door moeders te imiteren, kan ik weerom het tegendeel bewijzen.
Er is namelijk iets waarvan ik op het eerste zicht echt zou van denken dat veulens het gedrag van moeders nabootsen met name orde en netheid, het is te zeggen Flo is echt een vuil paard in de stal, die poept dus lekker en figuurlijk overal in haar stal, daar waar ze dus toevallig staat. Beide dochters hebben dit gelukkiglijk totaal niet meegekregen. Die gaan mooi achteraan in de stal en op een hoopje.
Opmerkelijk wel. Zou dit eerder erfelijk bepaald zijn? Tinniie is arany wel een net paard?
Ze hebben alleszins geen goed voorbeeld gehad maar het valt me iedere morgen op en zeker nu Inte snachts alleen in een stal staat.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 20:32

eigenaardig dat dit net iets zou zijn dat in de genen zit, gelukkig voor mij dus wel *\o/*

Flo blijft de traditie voorzetten van zich lekker te paneren, het is hopeloos, ik heb haar al verteld dat ze haar kleur echt gaat moeten aanvaarden zoals het is :P
of zou ze me iets willen vertellen, misschien heeft ze een scrub nodig :P


Afbeelding

Afbeelding

the belly <3
Afbeelding

en de 'zoek je iets' blik :')
Afbeelding

buikje is toch opvallend aan het groeien hoor, gaat een kanjer worden zo te zien, dus alle hoop op een hengstje _/-\o_

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-17 18:41

Azmay geweldig _O-

Ik heb nog steeds hoop hoor ondanks dat alles in de andere richting wijst :P

Ja ze heeft al best veel buik maar toont altijd heel snel en heel dik, iets met uitgezakte buikspieren denk ik <<) ach een dame op leeftijd hoeft niet meer strak in het pak te zitten, toch?

Ik ben al blij dat ze lijkt te bekomen nu Inte snachts niet meer kan drinken. Kan ik het nog even zo laten en dan gaan ze overdag ook apart.

Oh er is een nieuw disneyfiguurtje, Vamperina, kortweg Vee, weerom girlname :\

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-17 20:00

Omdat we blijkbaar het woord inkrimpen niet echt oh sérieux nemen hier, hebben we het maar in de diepvries gestoken. _/-\o_
Soms als je iets zoekt dan vindt je het niet en soms heel soms als je het niet zoekt dan komt het gewoon in je weide gewandeld. :P
Toevallige kennissen hadden een aqha paardje van 4,5 jaar waar ze niks mee deden. Zijn springruiters :P
Dus vroegen ze of ik ze niet wilde. En wat zegt manlief jahoor. Dus ik ben er vandaag mee gaan rijden en wat een heerlijk paardje. Zalig ritje. Zo kon ik nog uren doorwandelen. Ze is hartstikke vos (en dat als kleurtjesliefhebber 8)7 ) maar super goed papier. Dochter van ba superjac, kleindochter van trouble for you(zoon van the smart little Lena). Oma kende ik zelf persoonlijk, toppaardje ook.
Vermits dit toch mijn topic is, zal ik even foto van haar plaatsen. En zo staat de stand weer op 7, Allez we komen toch van 8 paarden deze zomer :P

Afbeelding

Afbeelding

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 07:49

Bedankt meiden

Ja heel bijzonder tinne, voelt ook heel goed en nu op naar de zoektocht voor een leuke hengst al heb jij zo eentje staan he :D misschien als eerste veulen doe ik de gok wel, alleen is echt voor de verkoop dan.
Ooit ook mijn favo hengst dan eens als ik haar agoutifactor ken. Maar das dan eentje om te houden, weeral. :P

Klopt echt zeker een goed paard heeft geen kleur.

Murosch so true :')

Gillbo
De combi is er maar voor een hengst nemenwe power ipv flower, klinkt stoerder ;) maar leuke hengstennaam kende ik nog niet, vanwaar komt die?

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 20:32

Tuurlijk mogen jullie gokken. Er hebben er al velen gegokt maar ik ben zo niet van de lijstjes bijhouden, vind dat het topic dan zo vervuild als je begrijpt wat ik bedoel.

Bedankt voor de leuke berichtjes over mijn nieuwe aanwinst. Ik ben nu al benieuwd als ik er mee aan de slag kan.

Oh gilbo die kende ik nog niet.
Dus we gaan nog steeds voor een hengst *\o/*

Oh en ik vind dat beebje toch wel heel beweeglijk is. Amai ze staat vaak geïrriteerd met haar staart te slaan. En zie haar buik wel bewegen nog niet uitgesproken dus kan onderscheid tussen ademen nog moeilijk maken.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-17 21:31

Vandaag Flo nog eens op foto gezet en filmpje van beebje proberen nemen maar das iets minder gelukt. Flo is nogal een wilde eter ook dus buik gaat dan sowieso al alle kanten op net als het hooi :D

Afbeelding

Buikje lijkt gekrompen maar dat klopt ook denk ik met aantal dagen dracht, veulen ligt rond dit aantal dagen in een van de hoornen dacht ik. Dus kan niet meer dwars gaan liggen en dan krimpt de buik altijd.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-17 09:10

Das ook een oplossing Tamary :P maar anderzijds het is zo een mooi en spannend gebeuren. En voor mij gaat het vooral over de klik die je hebt met je paard die beslist welke weggaat en uiteindelijk als je ze een goede thuis kan geven, heb ik er vrede mee.
Mooiste voorbeeld is mijn hengstje, die staat nu op een fokkerij en daar kopen ze zelfs veulens voor hem om later mee te fokken.

Ja Astrid , ze lopen gelijk op he dus even gekrompen buik maar is tijdelijk :D Heb jij geen volgtopic?

Bedankt Joey ik vind ze er ook goed uitzien nu, het heeft tijdje anders geweest.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 20:57

Gevonden ondertussen ;)

Heb mevrouw daarnet dan maar een poetsbeurt gegeven, ze hing weeral vol.

En die buik is soms mega groot en soms helemaal weg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Pottekijker :')

Heb filmpje van de bewegingen die nog minimaal zijn maar voor mij wel duidelijk en op het laatste ging ze haar hangende buik even goedsteken. :D
https://youtu.be/6RwJJY6md-Y

Big mama steeds nog aan het waken over haar dochter <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 08-11-17 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 21:06

:P nou het zal steeds erger en drukker worden als beebje groter en sterker wordt. :')
Ocharme mijn merrie :D

Ja kleintje is duidelijk aanwezig he en je ziet het zo precies wat liggen in haar buik, vind ik.

Ofwel wordt het een joekel ofwel hoop ik op veel vruchtwater ;)

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-17 19:59

En ze blijft zich dus maar paneren en paneren, gelukkig valt dit er wel uiteindelijk zelf af. _O-

Buikje groeit lekker door en is heel erg in beweging, amai.

Afbeelding

Afbeelding

Heb eens een muizenvalk i.p.v. een sooty valk :j

Wat een rotweer zeg, nat nat en nog eens nat.

Oh en had de kruiwagen er even gezet zodat ze tenminste eens met hoofd niet in de grond zit op de foto’s, ik heb straks meer een struisvogel dan een paard, altijd met neus in de grond 8)7

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-17 20:17

_O- _O- :') ik kom niet meer bij, die is geweldig

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Inney, LisaVH96, romysch22, xPabloBokt, XxMariellexX en 11 bezoekers