Welsh topper verwacht in 2019!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Layla2012

Berichten: 4
Geregistreerd: 07-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:32

Hoi Nynke allereerst gefeliciteerd met je knappe veulen!
Bij ons is 3 dgn geleden ook een merrieveulen van dezelfde knappe hengst Twisthoeve's G Rhydaman geboren uit een cremello merrie.
Ze heeft twee blauwe ogen, een roze huid en een heel licht crème kleurige vacht met donkere manen en staart en donkere oorpuntjes.
Ik denk zelf dat ze een perlino of smokey cream is, dus de dubbele verdunning van bruin of zwart.
Heeft jouw veulen ook 2 blauwe ogen en een roze huid?
Ik doe nog even een paar foto's van ons knappe meisje erbij.
Groetjes Linsey

Afbeelding

Afbeelding

Ter dekking: de voor het leven goedgekeurde NAS Vos Few Spot Hengst SULTAN 115cm. Homozygoot voor LP en Patn1 dus altijd een Appaloosa veulen en op 1kleurige merries zelfs altijd een panterbont veulen!!


Layla2012

Berichten: 4
Geregistreerd: 07-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:59

Dankjewel voor je reaktie!
Groene ogen mooi en ook apart zeg!
Ik ben ook fan van de valk kleur.
Ja we gaan ons veulen Pearl zeker houden! Haar moeder is niet zo heel jong meer en zo kunnen we straks met haar verder.
Heel veel succes en plezier met jouw mooie welshjes gewenst!

Ter dekking: de voor het leven goedgekeurde NAS Vos Few Spot Hengst SULTAN 115cm. Homozygoot voor LP en Patn1 dus altijd een Appaloosa veulen en op 1kleurige merries zelfs altijd een panterbont veulen!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, carineken, Carolina87, Dennis, F_inley, GrapeshotBot, JessieEg, Lucy_121, M_aris, Ninouschka en 52 bezoekers