[P] Foto meeting AMELAND

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dor1987

Berichten: 158
Geregistreerd: 24-04-12

[P] Foto meeting AMELAND

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-18 22:16

Hallo,

Ik zou graag een foto meeting willen gaan plannen op Ameland. De paarden zijn er al we hebben dus alleen fotografen nodig nu was ik benieuwd of er hier fotografen zijn die het zien zitten om een dagje Ameland te komen. De datum moeten we nog even plannen maar het word zo ie zo in het nieuwe jaar. Ik kijk even hoe veel fotografen willen en dan gaan we dan even kijken wanneer iedereen kan en wat het weer gaat doen niet dat er een meter sneeuw ligt. Al weet je dat natuurlijk niet altijd zeker.

Het idee:
Portretfoto's,rijfoto's (losgooifoto's en black foto's eventueel).

Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding, modellen zijn al uit gekozen door mij die wonen op Ameland.

Er gaan 5 a 10 modellen mee en daarnaast ook 5-10 fotografen mee welke (naar keuze) in groepjes van 2 gaan fotograferen.

Losgooifoto's moeten we even kijken of dat de paarden het kunnen dat moet ik nog even informeren bij de eigenaren

Let op:
Door je op te geven ga je automatisch akkoord met de privacywet en geef je de fotografen toestemming de foto's te gebruiken voor portfolio of andere doeleinden.

Daarnaast is de fotomeeting zelf gratis, nabestellen kan bij de fotograaf zelf tegen hun tarief, het is absoluut niet toegestaan om zelf foto's te bewerken of logo's af te knippen!

Let ook op:
Vrijwillig betekend niet vrijblijvend. Graag alleen opgeven als je ook echt deze dag kan! Als de datum bekend is. Dit om afmeldingen zo beperkt mogelijk te houden (uitzonderingen daar gelaten)



De Locatie.
Ik zat te denken om een aantal verschillende locaties te doen maar wel in 1 dorp en dan kun je strand bos duinen doen eventueel kan ik vragen of we de deur opening van stal mogen gebruiken voor black foto's.
Het zijn allemaal plekken waar de paarden mogen komen en ook kunnen komen.


Opgavelijst:
Fotograaf:
Naam:
Ervaring:
Website:

Hier al vast een foto van 3 modellen (zijn niet de mooiste foto's)
Er zullen ook Friezen bij komen maar daar heb ik geen foto van zo 123


Afbeelding


Afbeelding



Graag het lijstje van je voorganger quoten :D
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 26-11-18 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet

dor1987

Berichten: 158
Geregistreerd: 24-04-12

Re: [P] Foto meeting AMELAND

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 16:28

Niemand die wil komen Naar Ameland