[P] Herfst Fotomeeting 27 Oktober Dijkgatbos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

[P] Herfst Fotomeeting 27 Oktober Dijkgatbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 18:42

Deze meeting zal plaats vinden in het Dijkgatsbos in Wieringerwerf op zaterdag 27 Oktober en is alleen voor Paarden/Pony's . Het idee is om leuke herfst foto's te maken!

Afbeelding
Foto is van Juliette Fotografie

Ik wil uiteindelijk maximaal 4/5 paarden mee (even afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen)
Ook wil ik in groepjes van 2 fotograferen dus dat houd in maximaal 10 fotografen. De modellen en fotografen worden ingedeeld via een schema. Zo hoeft niemand lang te wachten.

De fotografen kies ik uit, zodat zowel gevorderde als beginnende fotografen een kans krijgen om mee te gaan. De modellen worden uiteindelijk gekozen door de fotografen.
Hoeveel modellen er mee gaan hangt af van het aantal aanmeldingen.

Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's per model binnen een maand na de meeting.
Deze foto's zijn op webformaat en voorzien van logo. Originele bestanden worden NIET gratis weg gegeven. Elke fotograaf rekent daarvoor zijn/haar eigen tarief.

Ook is deelname aan een meeting op eigen risico, zowel voor fotografen als modellen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en zijn/haar eigendommen.

De meeting zal om 1 uur starten. Het hangt van het aantal modellen af uiteindelijk tot hoelaat de meeting zal duren. Tussen elke wissel van model zit 5 minuten.
Het zal voornamelijk gaan om portrait foto's maar ook is het mogelijk eventueel rij en of losgooi foto's te maken in het bos.

Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:

Voor de fotografen:

Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:

Voor de modellen:

Boktnaam:
Naam Paard:
Ras Paard:
Foto Paard (min 2 foto's):

Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.


quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: [P] Herfst Fotomeeting 27 Oktober Dijkgatbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 18:44

Fotografen:
1. QuincyDesi / QR-Photography / Nikon 3100 + Sigma 70-200 2.8 / Gemiddeld.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Modellen:
1.
2.
3.
4.
5.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [P] Herfst Fotomeeting 27 Oktober Dijkgatbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:17

Omdat TS afziet van deze meeting heeft ze gevraagd het topic te sluiten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 bezoekers