[H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

[H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 15:19

Hi iedereen :wave:


Aangezien ik het fotograferen weer wil oppakken dacht ik eraan om een kleinschalige meeting te organiseren. Zelf heb ik een hekel aan stressen tijdens een fotomeeting en is mijn ervaring dat alle schema's in de soep lopen. Daarom wil ik het erg kleinschalig houden zodat het overzichtelijk blijft en we de tijd hebben om uitgebreid foto's te maken.

Waar?: Loonse en drunense duinen
Wanneer?: Zaterdag 29 september
Wie?: Grote honden (+ baasjes)

Zelf dacht ik aan zo'n 5 fotografen en 5 honden, fotografen op volgorde van aanmelding, modellen worden gekozen.

Om een beetje een impressie te geven van de locatie Klikje Klik 2

Fotografen:
Boktnaam | Naam | Beginnend/Ervaren | Voorbeelden/website

1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2.
3.
4.
5.

Modellen:
Boktnaam | Ras hond | Los ja/nee? | Extra | min. 2 foto's

1.
2.
3.
4.
5.

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:26

Ik wil mijn hondje wel opgeven ik weet alleen niet of je haar groot genoeg vind..

Boktnaam: XxDiandraxX
Ras hond: australian shepherd, redmerle teef
Los ja/nee?: ja
Extra: 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8maanden oud.
min. 2 foto's

Afbeelding

Afbeelding

stitchlover

Berichten: 2601
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:43

Leuk! Hoe groot is groot?
Ik heb twee modellen in de aanbieding eventueel.

Model 1 Bart
Stitchlover | kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots |

Afbeelding

Afbeelding

Model 2 Feilan
Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat 8-) | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog

Afbeelding

Afbeelding

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 16:11

Leuke modellen al! Ehm, tjah wat is groot.. :+ Ik vind bovenstaande honden allemaal voldoen aan mijn perceptie van 'groot'. Onder écht groot versta ik een Deense Dog o.i.d. maar variatie in de modellen heeft wel mijn voorkeur.

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2.
3.
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: ja | Klik Klik
4.
5.

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:40

Heel leuk! Ik heb een mooie Berner sennen dame in aanbieding (aka het schaap): Payka


Naam: valerie_91
Ras: Berner sennen
Los: ja
Extra: heel lief een aandachtig hoofdje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:46

Als je Zina groot genoeg vindt dan wil ik haar graag opgeven.

Zina, pitbullteefje van bijna 2, los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast), Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's.
Afbeelding

Afbeelding

Op haar insta vindt je meer foto's en filmpjes @zina_thelabrapit

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 19:18

Dat is precies mijn vrije zaterdag! :D

Ik heb 2 Cane Corso's. Een teef van 6 jaar oud en een reu van bijna 10 maanden oud.
Teef is 48 kg en reu zat 3 weken geleden op 48,8 kg. Zijn beide boven de 65 cm hoog.
Mijn teef is niet sociaal naar andere honden (herplaatser) dus ik denk dat ik dan alleen met mijn reu kom. Als pups mogen natuurlijk :)
Mijn reu is super sociaal en luistert goed dus kan gewoon los.

Boktnaam: HorseTopShop
Ras hond: Cane Corso
Los ja/nee?: Ja
Extra: Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels :+ :D


Afbeelding

Afbeelding

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:08


Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:25

Ik zou het ook heel leuk vinden om mee te gaan. Al kan ik me voorstellen dat je niet nog een Aussie wil.
Betreft Wolf, 1 blauw oog. Kan los en is lief met andere honden.
Heb helaas geen goede foto’s (en dat is ook de reden dat we er graag bij zijn ;))
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Simbaa op 09-08-18 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:25

Valerie_91 schreef:
Heel leuk! Ik heb een mooie Berner sennen dame in aanbieding (aka het schaap): Payka


Naam: valerie_91
Ras: Berner sennen
Los: ja
Extra: heel lief een aandachtig hoofdje

[img]m/NrXL7b.jpg[/img
[img]m/O30sFL.jpg[/img
[img]m/ba9o85.jpg[/img
[img]m/dt5oKe.jpg[/img


Ik was er nog vergeten bij te zeggen dat ze ook enorm aanhankelijk is, enorme knuffelkont en dat ze haar basiscommando's (zit, lig, blijf) goed kent. Ze weegt een goede 45kg dus ik denk dat ze wel in categorie 'grote honden' valt. Ze is trouwens ook héél sociaal zowel met andere honden als met mensen.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:42

Leuk! Ook ik geef ons graag op.

Boktnaam: LoeOrange
Ras hond: Labrador
Kan de hond los: Ja
Extra: Faro is net 1 jaar en kan goed met andere honden. Is heel enthousiast en houd van buiten zijn. Hij kent de basiscommando’s en is verliefd op de camera. Tevens houd Faro enorm van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair :=


Afbeelding

Afbeelding

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-18 10:22

Ik heb alle aanmeldingen erbij gezet.

@capopjekop, ik heb Zina er ook bij gezet omdat het wel een 'stevige' hond is. :)

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3.
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: ja | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 10:34

Naoom_ schreef:
Ik heb alle aanmeldingen erbij gezet.

@capopjekop, ik heb Zina er ook bij gezet omdat het wel een 'stevige' hond is. :)

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3.
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik


Heb het even aangepast, mijn hond kan niet los := Op de voorbeeld foto's was hij ook vast haha!

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-18 11:35

Booooo schreef:
Heb het even aangepast, mijn hond kan niet los := Op de voorbeeld foto's was hij ook vast haha!


Oh oeps, niet gezien :')

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 10:21

Lijstje tot nu toe :)

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3. AODFoto | Ashley | Gemiddeld | https://www.facebook.com/AOverduinFotografie
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 09:01

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3. AODFoto | Ashley | Gemiddeld | https://www.facebook.com/AOverduinFotografie
4. LiesBakker | Liesbeth | Redelijk ervaren | https://www.instagram.com/liesbethbakke ... fie/?hl=nl
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 09:46

Als er niet meer aanmeldingen van fotografen komen houden we het gewoon bij dit clubje. :)

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:59

Wanneer worden de modellen en de andere info bekend gemaakt? Anders kan ik andere dingen plannen

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 10:38

Ik heb misschien nog een aanmelding van een fotograaf, maar ik zit erover te denken om 4 fotografen en 8 modellen te doen, dan kan iedereen gewoon mee en splitsen we de groep in een ochtend/middag-groep.

xxVeraa

Berichten: 83
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Tiel

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 12:00


LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:03

Is het zeker dat iedereen nu mee gaat kwa modellen?
Anders ga ik even een mooiere halsband bestellen := :o

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:07

:= ow echt ik ben zo dom geweest. Ga niet vaak echt op vakantie en wil net de shoot in mijn agenda zetten zie ik dat we net die dag op vakantie vertrekken... Hoe jammer ik het ook vind, Elin mag je van de lijst halen. Echt hoe kan ik het vergeten... _-:(

Karina_1979

Berichten: 636
Geregistreerd: 24-11-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:31

Als je nog een model zoek, mag ik Boris dan aanmelden?
Duitse Dog, 4 jaar, 65 kilo, ca 80cm schoft
Lijkt me erg leuk om van hem ook wat mooie foto's te hebben
Boris is super sociaal en een grote knuffel kont. Hij kent alleen de basis commando's, kan los ook met andere honden.

Afbeelding

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-18 12:54

Kom vanavond terug van vakantie, zal morgen alles bijwerken. Wat mij betreft kunnen alle modellen mee ja :j

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:15

Boktnaam | Ras hond | Los ja/nee? | Extra | min. 2 foto's
EMMAxSAMMY, Amerikaanse bulldog, kan los, luistert heel goed en erg vriendelijke hond.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding