[H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Sanne

Berichten: 4422
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: België

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:57

Ohh renee jou hond heeft bij mij al een voorsprong ! :=

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:57

_Sanne schreef:
Ohh renee jou hond heeft bij mij al een voorsprong ! :=

Wie, ik? Hoezo? :')

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:12

Ik wil me dan wel aanmelden :) Aanmelding staat in andere topic

(Ik wil mee als fotograaf ovb van locatie en datum, geld ook voor de hondenmeeting:)
boktnaam: asm_kayleigh
naam: kayleigh
apparatuur: canon 1300d 55-250&70-300
ervaring: beginner-gemiddeld
website: www.kb-fotografie.weebly.com)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78500
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:14

Ik heb random geklikt op de fotolinkjes en ze doen het. :j Heb ze niet allemaal uitgeprobeerd.

_Sanne

Berichten: 4422
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:30

Renee1991 schreef:
_Sanne schreef:
Ohh renee jou hond heeft bij mij al een voorsprong ! :=

Wie, ik? Hoezo? :')

Je heb een Friese stabij! **\O/**

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 07:55

Haha, ja!!

booster
Berichten: 2569
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:24

Bokt naam: booster
Naam: mariska
Naam hond: Iva
Geslacht: teef
Bijzonderheden: Oost Europese herder , Iva is nu 10 maanden oud en staat al redelijk onder appèl.
Afbeelding
Afbeelding

Evt kan ik deze ook mee nemen ( zorg voor iemand die ik dan extra mee neem)

Bokt naam: booster
Naam: Mariska
Naam hond: Mia
Geslacht: teef
Bijzonderheden: naakthond.
Afbeelding
Afbeelding

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 13:56

Joy_Mennings schreef:
Hierbij een lijstje van alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*tesseke - Tessa - Nikon D7100 + 70-200 f2.8 - Ervaren - Website
*Cynn - Cynthia - Nikon D750 + 70-200mm f4.0 + 50mm - Ervaren - Website Instagram
*astriidj - Astrid - Canon 60D + 70-200mm f2.8 (en andere) - Ervaren - Website Facebook
*Mondy - Cynthia - Canon Rebel - Gemiddeld/Ervaren - Facebook
*_Sanne - Sanne - Canon 70D - Canon 70-200 f2.8 IS II - Ervaren - Website Facebook Instagram
*Colien - Colien - Canon 60d met 70-200 f2.8 en 24-70 f2.8 - Gemiddeld - Facebook
*annepanne92 - Anne - Canon 60D - Gemiddeld - Website
*asm_kayleigh - Kayleigh - canon 1300d 55-250&70-300 - Beginner/gemiddeld - Website

De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond - 5x teef 2 x reu - alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem - Meerdere honden
*Neonlight - Maaike - Kiko - Teef - Bruine dalmatiër met blauwe ogen, voorkeur zondag - Kiko 1 Kiko 2 Kiko 3
*xclaireschr - Claire - Baloe - Reu - Sint-Bernard - Baloe 1 Baloe 2
*AbbyBlues - Kim - Abby en Maisie - border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen - Maisie 1 Maisie 2 Abby 1 Abby 2
*XxDiandraxX - Diandra - Kenai - Reu - redmerle australian shepherd - Kenai 1 Kenai 2
*tesseke - Tessa - Galia - Teef - Kan los, is niet ideaal voor actiefoto's (apporteert niet, is ook al ouder), alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Galia 1 Galia 2
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D Is mentaal wel sneller uitgeput dan Galia, alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Zino 1 Zino 2
*ilonazoe - Ilona - Simba - Teef- Rottweiler, ze is 12.5 jaar en wil graag mooie fotos van haar ze is erg lief heb maar heel weinig fotos van haar van nu - Simba 1
*Lientjuhh - Eline - Luna - Teef - Blue merle Australian Shepherd - Luna 1 Luna 2 Luna 3
*Renee1991 - Renee - Frits - Reu - Beetje enthousiast naar teefjes :+ Luistert verder heel goed. Kan 'sit pretty', springt heel hoog bij zand opgooien, bladeren opgooien en rent als een malle door het water. Actiefoto's gegarandeerd - Frits 1 Frits 2 Frits 3 Frits 4
*Marijke_Dub - Marijke - Kyra - Teef - Kyra 1 Kyra 2
*booster - Mariska - Iva - Teef - Oost Europese herder , Iva is nu 10 maanden oud en staat al redelijk onder appèl - Iva 1 Iva 2
*booster - Mariska - Mia - Teef - Naakthond - Mia 1 Mia 2


Neonlight schreef:
Ik heb random geklikt op de fotolinkjes en ze doen het. :j Heb ze niet allemaal uitgeprobeerd.

Oke mooi! Als er toch nog eentje niet werk moeten jullie het gewoon zeggen, dan pas ik het aan.

booster
Berichten: 2569
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:25

De 1e van iva die linkje werkt niet.

leonie87

Berichten: 4461
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:44

Ik heb me ook opgegeven :D Nouja mijn hond dan :Y)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78500
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:05

Bij mij werkt die link wel. :j

booster
Berichten: 2569
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 09:26

Nu doet hij het bij mij ook .

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-17 15:15

Joy_Mennings schreef:
Hierbij een lijstje van alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*tesseke - Tessa - Nikon D7100 + 70-200 f2.8 - Ervaren - Website
*Cynn - Cynthia - Nikon D750 + 70-200mm f4.0 + 50mm - Ervaren - Website Instagram
*astriidj - Astrid - Canon 60D + 70-200mm f2.8 (en andere) - Ervaren - Website Facebook
*Mondy - Cynthia - Canon Rebel - Gemiddeld/Ervaren - Facebook
*_Sanne - Sanne - Canon 70D - Canon 70-200 f2.8 IS II - Ervaren - Website Facebook Instagram
*Colien - Colien - Canon 60d met 70-200 f2.8 en 24-70 f2.8 - Gemiddeld - Facebook
*annepanne92 - Anne - Canon 60D - Gemiddeld - Website
*asm_kayleigh - Kayleigh - canon 1300d 55-250&70-300 - Beginner/gemiddeld - Website
* Geen bokt - Jaqueline - Canon 80D met verschillende objectieven - Gemiddeld - Facebook Instagram
*liesbakker - Liesbeth - Canon 5D m3 en de 70-200 2.8 - Redelijk ervaren - Instagram

De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond - 5x teef 2 x reu - alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem - Meerdere honden
*Neonlight - Maaike - Kiko - Teef - Bruine dalmatiër met blauwe ogen, voorkeur zondag - Kiko 1 Kiko 2 Kiko 3
*xclaireschr - Claire - Baloe - Reu - Sint-Bernard - Baloe 1 Baloe 2
*AbbyBlues - Kim - Abby en Maisie - border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen - Maisie 1 Maisie 2 Abby 1 Abby 2
*XxDiandraxX - Diandra - Kenai - Reu - redmerle australian shepherd - Kenai 1 Kenai 2
*tesseke - Tessa - Galia - Teef - Kan los, is niet ideaal voor actiefoto's (apporteert niet, is ook al ouder), alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Galia 1 Galia 2
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D Is mentaal wel sneller uitgeput dan Galia, alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Zino 1 Zino 2
*ilonazoe - Ilona - Simba - Teef- Rottweiler, ze is 12.5 jaar en wil graag mooie fotos van haar ze is erg lief heb maar heel weinig fotos van haar van nu - Simba 1
*Lientjuhh - Eline - Luna - Teef - Blue merle Australian Shepherd - Luna 1 Luna 2 Luna 3
*Renee1991 - Renee - Frits - Reu - Beetje enthousiast naar teefjes :+ Luistert verder heel goed. Kan 'sit pretty', springt heel hoog bij zand opgooien, bladeren opgooien en rent als een malle door het water. Actiefoto's gegarandeerd - Frits 1 Frits 2 Frits 3 Frits 4
*Marijke_Dub - Marijke - Kyra - Teef - Kyra 1 Kyra 2
*booster - Mariska - Iva - Teef - Oost Europese herder , Iva is nu 10 maanden oud en staat al redelijk onder appèl - Iva 1 Iva 2
*booster - Mariska - Mia - Teef - Naakthond - Mia 1 Mia 2
*Leonie87 - Leonie - Mismo - Reu (niet gecastreerd) - Weimaraner, Kent vele commando's en truckjes. Kan zonder halsband. Wel actief ras dus concentratie is niet onbeperkt - Mismo 1 Mismo 2 Mismo 3

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-17 18:02

Hoi allemaal,
Zijn er toevallig voorkeuren voor datums?

En heeft iemand een suggestie voor een locatie? Ik had er via een pb al een paar gekregen, zal als ik thuis ben daar een lijstje van maken.

Mondy

Berichten: 11825
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 18:41

Misschien handig om eerst te kijken welke fotografen mee mogen en met dat groepje te kijken hoe wat waar en wanneer ?

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-17 19:16

Mondy schreef:
Misschien handig om eerst te kijken welke fotografen mee mogen en met dat groepje te kijken hoe wat waar en wanneer ?

Dat zou wel kunnen maar ik heb in de op geschreven dat je je kunt aanmelden tot 31 december. Dan zouden de locatie en datum wel pas laat bekend worden.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78500
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:41

Hier een voorkeur voor zondag en liever niet 21 januari want dan moet ik nog een dienst zien te ruilen. Op zaterdag kan ik alleen na 13 uur waarschijnlijk maar weet niet hoe laat 1 cursus is. Heb van 10 tot 11 gehoorzaamheid, en speurcursus is een nieuwe en heb ik de tijd nog niet gehoord. Meeste kans aansluitend, of een dag eerder. Maar met 2 cursussen is de hond wel moe. Voor zaterdagen geldt ook de 20ste niet, is mijn werkweekend.

tesseke

Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:16

Hier een voorkeur voor zaterdag. Zondagvoormiddag train ik met beide honden gehoorzaamheid.

Mondy

Berichten: 11825
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:53

Voor mij het makkelijkste als de locatie per fiets/ov te bereiken is (of ik eventueel mee kan rijden met iemand) maar dat lijkt me wel haalbaar toch :D

astriidj

Berichten: 2465
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Eindhoven

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:05

Ik krijg mijn rooster pas 4 weken van tevoren dus kan nu sowieso nog moeilijk zeggen welke weekenden in januari/februari ik zou kunnen.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:09

Mijn rooster voor januari is nu in de maak dus kan ik geen voorkeuren meer voor geven.
Februari kan ik 10/11februari niet voor de rest kan ik die maand ook geen voorkeuren meer opgeven omdat ik er al teveel heb

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:59

Mondy schreef:
Voor mij het makkelijkste als de locatie per fiets/ov te bereiken is (of ik eventueel mee kan rijden met iemand) maar dat lijkt me wel haalbaar toch :D

Waar zit je ergens? Mits ik uitgekozen word, kan ik je eventueel wel komen halen.

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:23

Voorkeur voor na 10 januari ivm vakantie. Ik kan vanuit limburg ook mensen meenemen. Heb 3 kennels vrij in de auto. 2 maatjes border collie, een grote maat (Duitse dog)

LiesBakker
Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-16

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:30

Ik heb niet direct een voorkeur voor datum of locatie. Ik kan nu nog lastig iets zeggen over mijn agenda

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-17 14:52

Joy_Mennings schreef:
Hierbij een lijstje van alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*tesseke - Tessa - Nikon D7100 + 70-200 f2.8 - Ervaren - Website
*Cynn - Cynthia - Nikon D750 + 70-200mm f4.0 + 50mm - Ervaren - Website Instagram
*astriidj - Astrid - Canon 60D + 70-200mm f2.8 (en andere) - Ervaren - Website Facebook
*Mondy - Cynthia - Canon Rebel - Gemiddeld/Ervaren - Facebook
*_Sanne - Sanne - Canon 70D - Canon 70-200 f2.8 IS II - Ervaren - Website Facebook Instagram
*Colien - Colien - Canon 60d met 70-200 f2.8 en 24-70 f2.8 - Gemiddeld - Facebook
*annepanne92 - Anne - Canon 60D - Gemiddeld - Website
*asm_kayleigh - Kayleigh - canon 1300d 55-250&70-300 - Beginner/gemiddeld - Website
* Geen bokt - Jaqueline - Canon 80D met verschillende objectieven - Gemiddeld - Facebook Instagram
*liesbakker - Liesbeth - Canon 5D m3 en de 70-200 2.8 - Redelijk ervaren - Instagram

De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond - 5x teef 2 x reu - alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem - Meerdere honden
*Neonlight - Maaike - Kiko - Teef - Bruine dalmatiër met blauwe ogen, voorkeur zondag - Kiko 1 Kiko 2 Kiko 3
*xclaireschr - Claire - Baloe - Reu - Sint-Bernard - Baloe 1 Baloe 2
*AbbyBlues - Kim - Abby en Maisie - border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen - Maisie 1 Maisie 2 Abby 1 Abby 2
*XxDiandraxX - Diandra - Kenai - Reu - redmerle australian shepherd - Kenai 1 Kenai 2
*tesseke - Tessa - Galia - Teef - Kan los, is niet ideaal voor actiefoto's (apporteert niet, is ook al ouder), alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Galia 1 Galia 2
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D Is mentaal wel sneller uitgeput dan Galia, alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Zino 1 Zino 2
*ilonazoe - Ilona - Simba - Teef- Rottweiler, ze is 12.5 jaar en wil graag mooie fotos van haar ze is erg lief heb maar heel weinig fotos van haar van nu - Simba 1
*Lientjuhh - Eline - Luna - Teef - Blue merle Australian Shepherd - Luna 1 Luna 2 Luna 3
*Renee1991 - Renee - Frits - Reu - Beetje enthousiast naar teefjes :+ Luistert verder heel goed. Kan 'sit pretty', springt heel hoog bij zand opgooien, bladeren opgooien en rent als een malle door het water. Actiefoto's gegarandeerd - Frits 1 Frits 2 Frits 3 Frits 4
*Marijke_Dub - Marijke - Kyra - Teef - Kyra 1 Kyra 2
*booster - Mariska - Iva - Teef - Oost Europese herder , Iva is nu 10 maanden oud en staat al redelijk onder appèl - Iva 1 Iva 2
*booster - Mariska - Mia - Teef - Naakthond - Mia 1 Mia 2
*Leonie87 - Leonie - Mismo - Reu (niet gecastreerd) - Weimaraner, Kent vele commando's en truckjes. Kan zonder halsband. Wel actief ras dus concentratie is niet onbeperkt - Mismo 1 Mismo 2 Mismo 3
*Sar - Sarjana - Mauno - Reu - Saarlooswolfhond van 6,5 maanden. Je ziet ze niet heel veel lopen dus wellicht een bijzondere verschijning? Ook is hij voor het ras behoorlijk open en toegankelijk. Kent de basiscommando's en is goed met andere honden. Soms echter wel wat enthousiast - Mauno 1 Mauno 2


Over de datum. Misschien is het dan toch handiger om na 31 december de datum uit te kiezen met de fotografen. Ik neem aan dat iedereen dan wel zijn rooster heeft voor die maand.

Over de locaties. Tot nu toe heb ik deze locaties doorgekregen:
* Leenderbos: Losloopgebied, daardoor wel wat drukker met mensen. Volgensmij wel goed bereikbaar met OV.
* Riethovense bossen: rustiger maar wel minder goed bereikbaar met OV.
* Grootmeer Vessem/Wintelre: Officieel volgensmij geen losloopgebied maar vrijwel alle honden lopen los. Wel wat druk in het weekend. Bushalte dichtbij het meer.
* Oirschotsedijk/Wintelresedijk Wintelre: Bossen, zandvlaktes en heide. Erg rustig vaak maar wel slecht te bereiken met OV.

Als jullie andere locaties kennen dan zou ik ze graag willen weten :)