[H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

[H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 18:51

Fotomeeting Omgeving Eindhoven

Hoi allemaal,
Ik heb besloten om een fotomeeting te organiseren.
De fotomeeting zal plaatsvinden in de omgeving van Eindhoven, ergens in Januari/Februari.
Locatie, dag en tijden worden later bekend gemaakt en zal in overleg gaan met de modellen en fotografen. Als iemand een idee heeft als locatie stuur dan graag een pb'tje.

Er zal plaats zijn voor ongeveer 7 fotografen en 8 modellen (4 in de ochtendgroep en 4 in de middaggroep).

De fotografen zullen in tweetallen werken. Het liefst een ervaren fotograaf bij een minder ervaren fotograaf. De aanleverperiode van de gemaakte foto's is binnen 2 maanden na de fotomeeting.
De fotografen zullen door mij uitgekozen worden, de modellen zullen door de fotografen uitgekozen worden (dmv punten).
Uiteraard komt er een reservelijst voor zowel de modellen als de fotografen.

Ik zou graag samen met iemand van de uitgekozen fotografen/modellen de rest willen aansturen tijdens de meeting. (Uit een vorige fotomeeting weet ik dat ik hier niet zo goed in ben).

Wil jij je opgeven, doe dat dan via een pb en vul het onderstaande lijstje in:

Modellen
Bokt naam:
Naam:
Naam hond:
Geslacht:
Bijzonderheden:
(minimaal 2 foto’s van de hond)

Fotografen
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebook/Instagram:

Deadline inschrijven: 31 December

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - http://joy-mennings.wix.com/fotografie


De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:00

Boktnaam: Mirriejj
Naam: Miranda
Naam hond: 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond
Geslacht: 5x teef 2 x reu
Bijzonderheden: alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem.

Afbeelding

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:17

Ja, ik doe graag mee! Voorkeur wel op zondag ivm 2 cursussen die ik met de hond volg op zaterdag.

Bokt naam: Neonlight
Naam: Maaike
Naam hond: Kiko
Geslacht: Teef
Bijzonderheden: Bruine dalmatiër met blauwe ogen. Normaal gezien mogen blauwe ogen dus niet, dus ze komen ook amper voor. Het zijn wel prachtige ogen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:20

Ik heb me ook opgegeven met kenai.

Sjoef
Berichten: 174
Geregistreerd: 15-07-12
Woonplaats: Aalst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:07

Bokt naam: xclaireschr
Naam: Claire
Naam hond: Baloe
Geslacht: reu
Bijzonderheden: Sint-Bernard

Hoe kan ik foto's toe voegen?

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:21

Modellen
Bokt naam: AbbyBlues
Naam: Kim
Naam hond: Abby en Maisie
Geslacht: teef
Bijzonderheden: border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen


Afbeelding
Afbeelding

Abby
Afbeelding
Afbeelding

Maisie
Afbeelding
Afbeelding


mirriejj schreef:
Boktnaam: Mirriejj
Naam: Miranda

Hey, ook hier? :D
Mijn honden kunnen samen met die van Miranda op de foto. Ze kennen elkaar goed. +:)+

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:31

Ik dacht dat je moest opgeven per pb?

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:35

XxDiandraxX schreef:
Ik dacht dat je moest opgeven per pb?

Oh. Oeps. :o?

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-17 15:00

Hierbij een lijstje van alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*tesseke - Tessa - Nikon D7100 + 70-200 f2.8 - Ervaren - Website
*Cynn - Cynthia - Nikon D750 + 70-200mm f4.0 + 50mm - Ervaren - Website Instagram
*astriidj - Astrid - Canon 60D + 70-200mm f2.8 (en andere) - Ervaren - Website Facebook


De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond - 5x teef 2 x reu - alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem - Miranda meerdere honden
*Neonlight - Maaike - Kiko - Teef - Bruine dalmatiër met blauwe ogen, voorkeur zondag - Kiko 1 Kiko 2 Kiko 3
*xclaireschr - Claire - Baloe - Reu - Sint-Bernard - Foto's komen later
*AbbyBlues - Kim - Abby en Maisie - border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen -Abby 1 Abby 2
Maisie 1 Maisie 2
*XxDiandraxX - Diandra - Kenai - Reu - redmerle australian shepherd - Kenai 1 Kenai 2
*tesseke - Tessa - Galia - Teef - Kan los, is niet ideaal voor actiefoto's (apporteert niet, is ook al ouder), alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Galia 1 Galia 2
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D Is mentaal wel sneller uitgeput dan Galia, alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Zino 1 Zino 2
*ilonazoe - Ilona - Simba - Teef- Rottweiler, ze is 12.5 jaar en wil graag mooie fotos van haar ze is erg lief heb maar heel weinig fotos van haar van nu - Simba

XxDiandraxX schreef:
Ik dacht dat je moest opgeven per pb?

Klopt inderdaad, graag opgeven via pb!

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:36

Joy_Mennings schreef:
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D


O ja, goeie. Abby loopt (liep) ook agility dus springen en klauteren en gassen doet ze graag. Zeker leuk voor actiefotos!

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:30

Met kenai ook zo fijn, al veel ervaring met fotoshoots en kan hem dan ook overal neer of op zetten en dan blijft hij rustig 10 minuten zo zitten. Hij is ook altijd in voor actie..


Afbeelding

Afbeelding

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-17 16:05

Joy_Mennings schreef:
Hierbij een lijstje van alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*tesseke - Tessa - Nikon D7100 + 70-200 f2.8 - Ervaren - Website
*Cynn - Cynthia - Nikon D750 + 70-200mm f4.0 + 50mm - Ervaren - Website Instagram
*astriidj - Astrid - Canon 60D + 70-200mm f2.8 (en andere) - Ervaren - Website Facebook
*Mondy - Cynthia - Canon Rebel - Gemiddeld/Ervaren - Facebook
*_Sanne - Sanne - Canon 70D - Canon 70-200 f2.8 IS II - Ervaren - Website Facebook Instagram
*Colien - Colien - Canon 60d met 70-200 f2.8 en 24-70 f2.8 - Gemiddeld - Facebook

De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond - 5x teef 2 x reu - alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem - Miranda meerdere honden
*Neonlight - Maaike - Kiko - Teef - Bruine dalmatiër met blauwe ogen, voorkeur zondag - Kiko 1 Kiko 2 Kiko 3
*xclaireschr - Claire - Baloe - Reu - Sint-Bernard - Baloe 1 Baloe 2
*AbbyBlues - Kim - Abby en Maisie - border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen -Abby 1 Abby 2
Maisie 1 Maisie 2
*XxDiandraxX - Diandra - Kenai - Reu - redmerle australian shepherd - Kenai 1 Kenai 2
*tesseke - Tessa - Galia - Teef - Kan los, is niet ideaal voor actiefoto's (apporteert niet, is ook al ouder), alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Galia 1 Galia 2
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D Is mentaal wel sneller uitgeput dan Galia, alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Zino 1 Zino 2
*ilonazoe - Ilona - Simba - Teef- Rottweiler, ze is 12.5 jaar en wil graag mooie fotos van haar ze is erg lief heb maar heel weinig fotos van haar van nu - Simba
*Lientjuhh - Eline - Luna - Teef - Blue merle Australian Shepherd - Luna 1 Luna 2 Luna 3

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:33

Je weet wel dat de links naar de foto's die je plaatst niet zichtbaar zijn? Daarvoor moet je je eerst aanmelden bij Yahoo.

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 09:06

Neonlight schreef:
Je weet wel dat de links naar de foto's die je plaatst niet zichtbaar zijn? Daarvoor moet je je eerst aanmelden bij Yahoo.


Oeps dat is dan niet helemaal goed gegaan. Ik zal het zo snel mogelijk veranderen. Bedankt voor het zeggen!

NikkivanOlst

Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:09

Ik heb geen hond, wel roofvogels, mag dat ook? :')

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14466
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:18

VisibreTeam schreef:
Ik heb geen hond, wel roofvogels, mag dat ook? :')


:wow: :wow: :wow: *\o/* !!!??

TS, mag het mag het mag het?!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:25

Hmm, als hondenbezitter ben ik daar niet zo blij mee. :o

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:55

Neonlight schreef:
Hmm, als hondenbezitter ben ik daar niet zo blij mee. :o

Mmm... misschien beetje banketstaaf maar het is een honden foto meeting. Ik vraag toch ook niet of ik mijn paard mee mag nemen. :Y) :+
Heb er in principe geen moeite mee maar zou het gemeen vinden als dit ten koste gaat van iemand met hond.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:00

Ten kosten gaan zou het niet zijn, maar weet wel dat ik het een stuk moeilijker zou krijgen met mijn viervoeter om die nog netjes te laten poseren. :)) En onder appel te houden. Mevrouw wordt daar gegarandeerd hyper van.

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:07

Edit; zie nu dat opgeven per PB moet :+ Sorry!

NikkivanOlst

Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:18

Dan hou ik ze thuis :)

Annepanne92

Berichten: 338
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:51

Wat een leuke honden zie ik al voorbij komen zeg! :) Ik zou graag als fotograaf meegaan, zie P! :)

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [H] Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:04

Is er al een exacte datum? ivm opgeven en vervoer :")

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:05

VisibreTeam schreef:
Ik heb geen hond, wel roofvogels, mag dat ook? :')


Het lijkt mij wel enorm gaaf om die op de foto te zien met een van onze honden :wow: Die is vreemde dieren gewend en doet daar ook niets tegen.

Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 21:15

Joy_Mennings schreef:
Hierbij een lijstje van alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*tesseke - Tessa - Nikon D7100 + 70-200 f2.8 - Ervaren - Website
*Cynn - Cynthia - Nikon D750 + 70-200mm f4.0 + 50mm - Ervaren - Website Instagram
*astriidj - Astrid - Canon 60D + 70-200mm f2.8 (en andere) - Ervaren - Website Facebook
*Mondy - Cynthia - Canon Rebel - Gemiddeld/Ervaren - Facebook
*_Sanne - Sanne - Canon 70D - Canon 70-200 f2.8 IS II - Ervaren - Website Facebook Instagram
*Colien - Colien - Canon 60d met 70-200 f2.8 en 24-70 f2.8 - Gemiddeld - Facebook
*annepanne92 - Anne - Canon 60D - Gemiddeld - Website

De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - 4 x bordercollie 1 x kruising 2 x keeshond - 5x teef 2 x reu - alle honden staan onder appél en kunnen in ieder standje neergezet worden, ook actiefoto's en kunstjes zijn geen probleem - Meerdere honden
*Neonlight - Maaike - Kiko - Teef - Bruine dalmatiër met blauwe ogen, voorkeur zondag - Kiko 1 Kiko 2 Kiko 3
*xclaireschr - Claire - Baloe - Reu - Sint-Bernard - Baloe 1 Baloe 2
*AbbyBlues - Kim - Abby en Maisie - border collies, Abby staat goed onder appel, Maisie is een leuke uitdaging, beide meiden zijn merle, met blauwe vlekken in de ogen - Maisie 1 Maisie 2 Abby 1 Abby 2
*XxDiandraxX - Diandra - Kenai - Reu - redmerle australian shepherd - Kenai 1 Kenai 2
*tesseke - Tessa - Galia - Teef - Kan los, is niet ideaal voor actiefoto's (apporteert niet, is ook al ouder), alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Galia 1 Galia 2
*tesseke - Tessa - Zino - Reu - Kan los, is wel geschikt voor actiefoto's, ik doe met hem ook agility waardoor hij het gewoon is om op en over dingen te springen/staan. Hoe gekker hoe beter voor hem :D Is mentaal wel sneller uitgeput dan Galia, alleen als ze niet als fotograaf mee gaat - Zino 1 Zino 2
*ilonazoe - Ilona - Simba - Teef- Rottweiler, ze is 12.5 jaar en wil graag mooie fotos van haar ze is erg lief heb maar heel weinig fotos van haar van nu - Simba 1
*Lientjuhh - Eline - Luna - Teef - Blue merle Australian Shepherd - Luna 1 Luna 2 Luna 3
*Renee1991 - Renee - Frits - Reu - Beetje enthousiast naar teefjes :+ Luistert verder heel goed. Kan 'sit pretty', springt heel hoog bij zand opgooien, bladeren opgooien en rent als een malle door het water. Actiefoto's gegarandeerd - Frits 1 Frits 2 Frits 3 Frits 4
*Marijke_Dub - Marijke - Kyra - Teef - Kyra 1 Kyra 2


Ik heb de linkjes naar de foto's aangepast, doen ze het nu wel?

VisibreTeam schreef:
Ik heb geen hond, wel roofvogels, mag dat ook? :')

Ik denk niet dat het heel handig is omdat niet alle honden hier goed op reageren. Maar misschien is het een leuk idee voor een andere meeting? ;)

asm_kayleigh schreef:
Is er al een exacte datum? ivm opgeven en vervoer :")

Nee nog niet maar misschien kunnen we met de mensen die zich nu al hebben opgegeven een datum (en evt. ook locatie) kiezen? Het idee is om het in januari of februari te houden.