[P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

[P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:10

Hoi!

Via dit topic: [FM] [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn. ben ik met Kabayo en _Juudith in contact gekomen, en het leek ons leuk om aankomende zondag foto's te maken in Havelte bij de Genieput.

Aangezien ik iets langer dan een uur moet rijden naar deze locatie, leek het me wel leuk om nog meer honden (of paarden) op de foto te zetten.
_Juudith en Kabayo nemen beide en hond mee en _Juudith komt ook te fotograferen.

Nu zijn we dus nog opzoek naar 3 modellen, hond of paard, en een aantal fotografen.
De meeting is in de ochtend en begint om 10 uur.

Als je je aanmeld, wees er alsjeblieft wel zeker van dat je kunt komen. :j

Afbeelding


_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:11

Even een foto van mijn model Afbeelding

saskiaojan

Berichten: 7230
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:49

Oh leuk! Evt zou ik kunnen komen met mijn fjord of met 1 van mijn honden.


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Kim_Asterix

Berichten: 1195
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Onna / Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:52

Onder voorbehoud van eindtijd en weer wil ik ons ook wel aanmelden met onze pup van 11 weken :)

Afbeelding

Asterix: B+2 dressuur, B+22 - L+0 springen & B+21 sgw

Ennasil92

Berichten: 1581
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:55

Helaas iz het tever weg voor mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:58

saskiaojan schreef:
Oh leuk! Evt zou ik kunnen komen met mijn fjord of met 1 van mijn honden.


[ [url=m/pBgxRx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JRieS9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vmNLE8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn voorkeur gaat uit naar 1 van je honden, wat zijn ze prachtig! <3
En het lijkt me ook wel zo handig dat we dan alleen maar honden doen denk ik.



Kim_Asterix schreef:
Onder voorbehoud van eindtijd en weer wil ik ons ook wel aanmelden met onze pup van 11 weken :)

[ [url=m/2JsnCn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als jij met je pup kan komen en Saskia met een hond, dan kunnen we het ook wel bij 4 modellen houden, aangezien Kabayo ook met een pup komt, dan duurt het voor jullie pups niet al te lang.
Ik denk dat we 15 minuten per model doen en daarna kunnen de honden die los kunnen misschien nog los?
Denk dat we wel voor 12 uur klaar zijn. :j

Jetta_2015

Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:59

Ja lijkt me erg leuk, heb een hond van 6 maand en een mooi paard die al meerdere fotoshoots gelopen heeft. zie foto's en ik kan natuurlijk komende zondag


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:04

Even een stipje, afhankelijk van het weer/tijden/modellen heb ik misschien interesse als fotograaf

[EV-ITP] Foto impressie Apassionata "Time for dreams"

Daniella Zwarts Fotografie || www.DZFotografie.com || Like DZ Fotografie op Facebook! ----> *KLIK*


-31

Jetta_2015

Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:05

lukt niet om mijn laatste bericht nog te wijzigen. Maar zie nu dat er alleen honden gevraagd worden...
Mijn pup luistert erg goed dus die kan zeker ook los.
Zou het erg leuk vinden als hij mee mag. Heb nog geen echt mooie foto's van hem :D

JN82

Berichten: 204
Geregistreerd: 13-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:14

Zou met 1 van mijn mini paardjes kunnen komen. Stokmaat 87 cm. Net een grote hond :D
Afbeelding

SHTB Veni Vidi Vici (Sport): ZZ-licht dressuur + 2 (eindstand) EK dressuur Oostenrijk 2012!
SHTB Starlight (Sport): Z dressuur + 11 12de plek EK dressuur Italie 2015!
SHTB Fata Morgana (Ster 1ste premie Sport): Z dressuur + 7 / Endurance klasse 2 startgerechtigd
SHTB Catootje: Mennen B + 9 dressuur / L vaardigheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:27

Als kim_asterix er zeker van is dat ze mee kan en saskiaojan ook dan hebben we in principe wel genoeg modellen.
Anders lijkt het me dat het zeker voor de pups echt te lang wordt.
Toen mijn hond als pup keer mee was naar een meeting was hij er na een uur ook echt klaar mee, dus ik denk dat we niet meer dan 4 modellen moeten nemen. Judith hoe denk jij hier over?

Als eigenaren van pup denken van ach 15 minuten extra is niet zo erg dan mag van mij part Jetta ook wel mee met haar puppy, maar het moet ook voor de honden leuk blijven. :j

saskiaojan

Berichten: 7230
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:33

Ik kan! Dan neem ik Lief mee ( dat is de teef) die luistert perfect, Gijs komt dan ook mee met mijn vriend, maar die huppelt altijd mee voor spek en bonen .... Die heeft nl een hersen beschadiging en snapt alles niet zo goed soort Goofy :') ... Dus die hoeft niet op de foto, tenzij de fotografen ze graag samen willen en hij meewerkt :Y)

Kabayo

Berichten: 13704
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:44

Ik meld mij ook even :)

4 maand oude rottweiler pup fenna :)
Afbeelding
Afbeelding
Kent zit, af, poot, kom, blijf, op (ergens opzitten)

Grote honden los is geen probleem mits ze even rustig! kennis gemaakt hebben, fenna is snel bang voor grote honden, al helemaal als ze ineens op haar afduiken of haar constant achterna lopen

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:47

Ik vind 4 of 5 prima! Meer liever niet!

Whisper5

Berichten: 213
Geregistreerd: 09-07-14
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:00

Oh lees nu dat het alleen voor honden word waarschijnlijk. Als er toch nog paarden welkom zijn wil ik wel met Tinus langkomen. of anders toevallig langsrijden als de puppy's net weg zijn haha :P
Afbeelding

Jetta_2015

Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:27

haha super als ik mee mag!! Sky is een echte doordouwer, dus die is echt na 15 minuten nog niet moe :):) denk dat hij het helemaal fantastisch vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:56

Jetta_2015 schreef:
haha super als ik mee mag!! Sky is een echte doordouwer, dus die is echt na 15 minuten nog niet moe :):) denk dat hij het helemaal fantastisch vind.

Het gaat ook niet om 15 minuten maar om 4x 15 minuten (als we iig 4 fotografen hebben) dus een uur of langer stil zitten, dat is voor een volwassen hond al aardig lang, en al helemaal voor een puppy.

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:08

Ik wil wel mee als fotograaf :))
Als jullie niet te walgelijk vroeg willen beginnen, moet wel een uur fietsen :')

Jetta_2015

Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:10

Believe schreef:
Jetta_2015 schreef:
haha super als ik mee mag!! Sky is een echte doordouwer, dus die is echt na 15 minuten nog niet moe :):) denk dat hij het helemaal fantastisch vind.

Het gaat ook niet om 15 minuten maar om 4x 15 minuten (als we iig 4 fotografen hebben) dus een uur of langer stil zitten, dat is voor een volwassen hond al aardig lang, en al helemaal voor een puppy.


Ja snap ik. Denk dat hij dat wel vol houd, krijg hem zelfs al niet moe met een heel eind fietsen. Plus hij luistert best heel goed voor zo'n jongen hond, dus kan hem ook tussendoor wel rustig houden.
Hoop dat ik mee mag, heb er helemaal zin in *\%/*

mignonne2403

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:12

Ik kan wel mee als fotograaf nog, leuke modellen!

Jetta_2015

Berichten: 224
Geregistreerd: 29-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:12

Hey Amanda, waar moet je vandaan komen dan? Misschien kan ik je oppikken? (als ik mee mag natuurlijk ;-) ) Ik kom van Balkbrug.

JN82

Berichten: 204
Geregistreerd: 13-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:28

Kan ik uit bovenstaande opmaken dat er alleen hondjes (puppy's) "welkom" zijn? Zijn er in dat geval wellicht fotografen die nadien (of voorafgaand) mijn minipaardje nog op de foto zouden willen zetten? Paardje is overigens honden gewend zodoende zou "tussen" de pups in geen probleem zijn.

Leuk dat je meegaat, Mignonne!

SHTB Veni Vidi Vici (Sport): ZZ-licht dressuur + 2 (eindstand) EK dressuur Oostenrijk 2012!
SHTB Starlight (Sport): Z dressuur + 11 12de plek EK dressuur Italie 2015!
SHTB Fata Morgana (Ster 1ste premie Sport): Z dressuur + 7 / Endurance klasse 2 startgerechtigd
SHTB Catootje: Mennen B + 9 dressuur / L vaardigheid

saskiaojan

Berichten: 7230
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 06:12

_l_amanda_l_ schreef:
Ik wil wel mee als fotograaf :))
Als jullie niet te walgelijk vroeg willen beginnen, moet wel een uur fietsen :')
je kunt bij mij instappen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 07:43

JN82 schreef:
Kan ik uit bovenstaande opmaken dat er alleen hondjes (puppy's) "welkom" zijn? Zijn er in dat geval wellicht fotografen die nadien (of voorafgaand) mijn minipaardje nog op de foto zouden willen zetten? Paardje is overigens honden gewend zodoende zou "tussen" de pups in geen probleem zijn.

Leuk dat je meegaat, Mignonne!

Sorry maar ik wil het echt op 5 modellen houden, meer wordt mijzelf ook teveel omdat er in de nabewerking enzo heel veel tijd in gaat zitten.

Mochten andere fotografen je pony op de foto willen zetten vind ik dat prima maar dan wel na de meeting.

Super dat er zich al fotografen hebben aangemeld.
Amanda we beginnen om 10 uur. :j

Ik zal zo op mijn laptop even een schema maken.
Dus de mensen die met hond komen zijn: Kabayo, Judith, saskiaojan, Jetta en kimasterix.

Even voor mezelf het wat overzichtelijker maken. :+

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: [P/H] Meeting Genieput Havelte 6/8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 07:57

Yeshh! Ik zal zorgen dat de kabouter er een beetje fatsoenlijk uitziet haha


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 34 bezoekers