[P] Maart 2017 actie meeting strand Noordwijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [P] Maart 2017 actie meeting strand Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:15

Ik hoorde net dat mijn gegevens niet op de site stonden ik had het er wel opgezet maar blijkbaar niet opgeslagen hoe dom is dat....

Maar ze staan er nu wel op excuses voor het late plaatsen maar was overtuigd dat het er op stond

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:23

Ik wil graag iedereen bedanken voor de inzet voor deze fotomeeting! Jullie hebben allemaal heel hard gewerkt om de foto's erop te krijgen; echt gaaf!
Bij mij is er een hoop gebeurd in de afgelopen weken (ik ben voor een jaar met mijn paard vertrokken naar Zwitserland) dus heb een hoop andere zaken aan mijn hoofd gehad, waardoor ik nog geen nabestelling(en) gedaan heb. Ik ben hier heel veel aan het werk ook, maar het nabestellen staat nog op mijn to do lijstje!

Kirsten, ook al is het laat; niet minder gemeend. Gecondoleerd en veel sterkte!

Heb nog een klein vraagje: bij de foto's op de site heeft alleen GabyShyy een foto van Luna en mij samen gemaakt; zijn er toevallig meer fotografen die foto's van ons samen hebben? Heb er toen niet specifiek om gevraagd of aan gedacht, maar de foto door Gaby raakt me enorm dus dacht, misschien zijn er nog meer... Als-ik-zo-brutaal-mag-zijn :o

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14466
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: [P] Maart 2017 actie meeting strand Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 10:40

Zal zo even kijken of ik nog wat heb maar ik denk het niet..

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: [P] Maart 2017 actie meeting strand Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 12:10

Zal vanavond ook nog even kijken.