Animo clinic Hester Bransen (Ruitergevoel) omgeving Almelo?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Science90
Berichten: 2861
Geregistreerd: 19-07-09

Animo clinic Hester Bransen (Ruitergevoel) omgeving Almelo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-17 19:20

Hoi allemaal,

Ik speel al jaren met het idee om een keer te proberen een clinic van Hester Bransen te organiseren. Zij geeft les met het accent op houding en zit en tracht de oorzaak van problemen aan te pakken in plaats van de symptomen, zoals bij vele andere instructeurs gebeurt.

Zojuist heb ik haar een mail gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn voor een clinic op locatie. Ik wil graag een clinic in de omgeving van Almelo organiseren in het indoor seizoen. Nu leek het me ook wel handig om eerst eens te peilen of er animo is voor een clinic in deze omgeving.

Een stukje van haar website:

“Hakken láág en niet zo scheef zitten, ga eens rechtop zitten!”
Dát is wat ik instructeurs hoorde roepen naar hun ruiters toen ik dacht: “Dit kan toch ook heel anders. Door te schreeuwen naar een ruiter hoe het niet moet krijgt een ruiter echt geen ruitergevoel.”
Het gebrek aan didactische scholing (de manier waaróp je iets overbrengt bij je leerlingen) en het gebrek aan kennis over de ruiter bij veel instructeurs, is het gat waar ik een brug neerleg met Ruitergevoel. 

Met Ruitergevoel coach ik ambitieuze dressuurruiters om meer trainingseffect te bereiken met minder hulpen. Zo zal je een geweldig team met je paard vormen en succesvol zijn in je paardensportcarrière. 

http://ruitergevoel.com/about-2/

Wie o wie zou er geïnteresseerd zijn in een clinic, mocht blijken dat dit te realiseren valt?

Tara B+13 (198) L1+11 (203) L2+12 (195,5) M1+13 (193) M2+10 (194)


A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Animo clinic Hester Bransen (Ruitergevoel) omgeving Almelo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:02

Ik verplaats je topic eventjes naar Bokt Meetings daar past het denk ik beter als op Paardenpraat.

Science90
Berichten: 2861
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Animo clinic Hester Bransen (Ruitergevoel) omgeving Almelo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-17 17:37

De belangstelling is overweldigend _O-

Tara B+13 (198) L1+11 (203) L2+12 (195,5) M1+13 (193) M2+10 (194)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers