[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 11:47

Ennasil92 schreef:
Zaterdag weet ik zeker of ik de auto en trailer kan lenen en laat het dan weten.


Isgoed! Je hebt trouwens echt een leuke Tinker :D

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 11:57

Nuggetbaze schreef:
Ennasil92 schreef:
Zaterdag weet ik zeker of ik de auto en trailer kan lenen en laat het dan weten.


Isgoed! Je hebt trouwens echt een leuke Tinker :D


Dankjewel,
Toen ik naar een paard opzoek ging was ik eigenlijk opzoek naar een bonte en was mijn motto "nooit meer een schimmel", maar ja karakter gaat boven alles natuurlijk :')


Afbeelding

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 13:05

Moderatoropmerking:
Om dit topic overzichtelijk te houden is het niet de bedoeling hier te gaan kletsen. Wanneer fotograaf en model elkaar gevonden hebben dan graag de verdere communicatie via PB

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:39

Heel last minute!
Morgen heb ik een plekje over voor een hond om 16.00 uur in de Lieskampen te Gameren. Meer informatie kan in een pb!

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 23:43


Pinici

Berichten: 211
Geregistreerd: 17-08-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:20

Ik ben opzoek naar modellen (paarden en of honden) met bijzondere uitstraling om 29, 30, of 31 oktober of de week van 5 tm 8 november vast te leggen tussen de herfst blaadjes om mijn portfolio uit te breiden!
Omgeving Wageningen. Stuur een berichtje met foto van jouw paard of hond en wie weet kom ik bij je langs :)

Mijn portfolio: http://www.circefotografie.wixsite.com/circefotografie

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:14

Pinici schreef:
Ik ben opzoek naar modellen (paarden en of honden) met bijzondere uitstraling om 29, 30, of 31 oktober of de week van 5 tm 8 november vast te leggen tussen de herfst blaadjes om mijn portfolio uit te breiden!
Omgeving Wageningen. Stuur een berichtje met foto van jouw paard of hond en wie weet kom ik bij je langs :)

Mijn portfolio: http://www.circefotografie.wixsite.com/circefotografie



Jammer dat wageningen zover is anders had je elin wel mogen lenen, die heb je als pup ook eens voor de lens gehad. (en evt mijn nieuwe zwarte pupje)

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:43

Pinici schreef:
Ik ben opzoek naar modellen (paarden en of honden) met bijzondere uitstraling om 29, 30, of 31 oktober of de week van 5 tm 8 november vast te leggen tussen de herfst blaadjes om mijn portfolio uit te breiden!
Omgeving Wageningen. Stuur een berichtje met foto van jouw paard of hond en wie weet kom ik bij je langs :)

Mijn portfolio: http://www.circefotografie.wixsite.com/circefotografie


Ik heb een hele leuke IJslander in Bennekom (vlakbij de panoramahoeve). Midden in het bos. Zou dat wat zijn?


Afbeelding


Afbeelding

plp
Berichten: 324
Geregistreerd: 13-02-17
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 12:55

Om mijn portfolio te vernieuwen zoek ik personen, zoals stelletjes, een trouwpaar, kinderen, kinderen met huisdier of gewoon van alleen jouzelf. Ook ben ik nog op zoek naar puppy's.

In de omgeving van Utrecht. Je krijgt 5 foto's hoge resolutie. Rest zou je kunnen bijbestellen.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 15:04

plp schreef:
Om mijn portfolio te vernieuwen zoek ik personen, zoals stelletjes, een trouwpaar, kinderen, kinderen met huisdier of gewoon van alleen jouzelf. Ook ben ik nog op zoek naar puppy's.

In de omgeving van Utrecht. Je krijgt 5 foto's hoge resolutie. Rest zou je kunnen bijbestellen.


Jammer dat je niet in de buurt woont. Heb hier een pup van 9 wek3n rondlopen.
Afbeelding

plp
Berichten: 324
Geregistreerd: 13-02-17
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 16:47

kelliiee1993 schreef:
plp schreef:
Om mijn portfolio te vernieuwen zoek ik personen, zoals stelletjes, een trouwpaar, kinderen, kinderen met huisdier of gewoon van alleen jouzelf. Ook ben ik nog op zoek naar puppy's.

In de omgeving van Utrecht. Je krijgt 5 foto's hoge resolutie. Rest zou je kunnen bijbestellen.


Jammer dat je niet in de buurt woont. Heb hier een pup van 9 wek3n rondlopen.
[ [url=m/JlK551.jpg]Afbeelding[/url] ]


Och wat jammer. Wat een schatje

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:14

kelliiee1993 schreef:
plp schreef:
Om mijn portfolio te vernieuwen zoek ik personen, zoals stelletjes, een trouwpaar, kinderen, kinderen met huisdier of gewoon van alleen jouzelf. Ook ben ik nog op zoek naar puppy's.

In de omgeving van Utrecht. Je krijgt 5 foto's hoge resolutie. Rest zou je kunnen bijbestellen.


Jammer dat je niet in de buurt woont. Heb hier een pup van 9 wek3n rondlopen.
[ [url=m/JlK551.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een lieverd! In welke omgeving ?

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:16

bentefoto schreef:
kelliiee1993 schreef:

Jammer dat je niet in de buurt woont. Heb hier een pup van 9 wek3n rondlopen.
[ [url=m/JlK551.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een lieverd! In welke omgeving ?


Omgeving Den Helder. Dus precies in een uithoek.

Eeffjjuuhh
Berichten: 312
Geregistreerd: 28-02-09
Woonplaats: CULEMBORG

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:05

Voor 10 november zoek ik nog een aantal paarden modellen.
Ik heb er in principe maar 1 nodig, maar voor als reserve wil ik er nog een paar.
Het gaat voor de omgeving Soesterduinen!

Heb je interesse? Stuur mij even een PB-tje!

Eeffjjuuhh
Berichten: 312
Geregistreerd: 28-02-09
Woonplaats: CULEMBORG

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:53

Ohja en reserve fotografen zoek ik ook nog! :D

Kate_91
Berichten: 47
Geregistreerd: 22-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:02

Hallo! :wave:

Iemand uit de omgeving van Prinsenbeek/ Breda die zondag (aan het einde van de) middag beschikbaar is voor een fotoshoot met puppy/hond? Locatie kunnen we nog beslissen (Liesbosch, Cadettenkamp, misschien weet je zelf een mooie locatie :D ).
Ik wil graag mijn hondenportfolio wat uitbreiden, je krijgt daarom ook 5 bewerkte foto's gratis. Andere foto's zijn uiteraard bij te bestellen :-)

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:33

Kate_91 schreef:
Hallo! :wave:

Iemand uit de omgeving van Prinsenbeek/ Breda die zondag (aan het einde van de) middag beschikbaar is voor een fotoshoot met puppy/hond? Locatie kunnen we nog beslissen (Liesbosch, Cadettenkamp, misschien weet je zelf een mooie locatie :D ).
Ik wil graag mijn hondenportfolio wat uitbreiden, je krijgt daarom ook 5 bewerkte foto's gratis. Andere foto's zijn uiteraard bij te bestellen :-)


Wel niet breda maar tilburg (maar geen probleem om naar breda te komen!)
Ik heb evt prim (17weken blacktri teefje) of Elin (9maanden redmerle teefje) in de aanbieding

Afbeelding

Afbeelding

Kate_91
Berichten: 47
Geregistreerd: 22-10-18

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:47

Diandra, ik stuur je even een bericht! :)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:42

Pinici schreef:
Ik ben opzoek naar modellen (paarden en of honden) met bijzondere uitstraling om 29, 30, of 31 oktober of de week van 5 tm 8 november vast te leggen tussen de herfst blaadjes om mijn portfolio uit te breiden!
Omgeving Wageningen. Stuur een berichtje met foto van jouw paard of hond en wie weet kom ik bij je langs :)

Mijn portfolio: http://www.circefotografie.wixsite.com/circefotografie

Ik stuur je even een pb

jildou1979
Berichten: 318
Geregistreerd: 03-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:19

Pinici schreef:
Ik ben opzoek naar modellen (paarden en of honden) met bijzondere uitstraling om 29, 30, of 31 oktober of de week van 5 tm 8 november vast te leggen tussen de herfst blaadjes om mijn portfolio uit te breiden!
Omgeving Wageningen. Stuur een berichtje met foto van jouw paard of hond en wie weet kom ik bij je langs :)

Mijn portfolio: http://www.circefotografie.wixsite.com/circefotografie


Lijkt me leuk! Ik heb sinds kort een ander (heel knap) paard en een australian shepherd pup van nu 9 weken.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

se7entje

Berichten: 841
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Brabant

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:22

@Kate_91

Ik heb 2 volwassen jacks waarmee ik wel naar Breda of omstreken kan komen, kom uit Rucphen.
Afbeelding
Afbeelding

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 22:09


MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:54

Het is misschien een beetje kortdag, maar ik kreeg ineens een idee en misschien is hier iemand die het ook leuk lijkt om er aan mee te werken :D De beschikbare dagen dat ik kan zijn: 5, 6, 8, of 9 november. Eventueel week 46: 12 t/m 15 november. Later moet het niet worden, dan zijn er waarschijnlijk geen herfstkleuren meer. Die data zijn wel allemaal doordeweeks, dus geenidee of het haalbaar is. Maar ik doe toch een poging :D

Het idee is om een fashionachtige herfst fotoshoot te doen met een paard en model. De bedoeling is dat het model herfstige kleding aan heeft, met warme kleuren. Het idee qua kleding:

Afbeelding
Credits: a clothes horse

Model hoeft trouwens niet rood haar te hebben hoor, maar dat mag natuurlijk wel ;)

Het idee is wel om fashion-achtige foto's te maken. Dus niet alleen glimlachen naar de camera, maar ook wat poseren. Voor het paard verder geen eisen. Het zou wel leuk zijn als hij/zij wat langere manen heeft zodat we misschien zoiets kunnen doen met de manen:

Afbeelding

Locatie: Friesland. Ik kom zelf uit de omgeving van Dokkum, maar kan eventueel een stukje reizen. Exacte locatie kan in overleg besloten worden :) .

Dus heb je zulke kleding, een paard en lijkt het leuk om in het noorden van NL zo'n fotoshoot te doen, let met know :D

FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 16:00

Last minute fotoshoot! :D

Nog 1 plek vrij vanwege een afzegging!

Morgen (zaterdag 3 november) in de Surea, Dorst (Noord Brabant)!!
Tijd: 15:00uur

Portfolio modellen zijn ook welkom!

Meer info via PB!!
Meld dit bericht

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 16:19

Heb je ergens wat meer informatie? Welke modellen? hond, paard of mens?