[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:45

terrabeertje schreef:
omdat ik graag weer eens wat leuks vast wil leggen ben ik op zoek naar iemand in omgeving den Bosch of Tilburg die het leuk vindt om zijn/haar hond of paard vast te laten leggen. ik heb studenten ov door de week en in t weekend. dus het liefst ergens waar ik makkelijk met het openbaar vervoer kan komen.


ik denk dat ik voorzien ben! :D


_R_G_

Berichten: 6106
Geregistreerd: 12-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:34

terrabeertje schreef:
omdat ik graag weer eens wat leuks vast wil leggen ben ik op zoek naar iemand in omgeving den Bosch of Tilburg die het leuk vindt om zijn/haar hond of paard vast te laten leggen. ik heb studenten ov door de week en in t weekend. dus het liefst ergens waar ik makkelijk met het openbaar vervoer kan komen.

Mocht u nog wat zoeken, in Vinkel heb ik zowel een hond als een pony te fotograferen :)
Wel op zn vroegst over ander halve week :P

Lieke van 't Hoge Meinen
26-04-2003 | † 04-05-2011

[KS-ITP] Fries Lieke *veulen overleden pag5 *Lieke overleden pag16*

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:26

Koppels gezocht

Voor mijn schoolopdracht / portfolio zoek ik voor dinsdag 25 september een koppel die voor mij model wilt staan. Ik woon in Dedemsvaart (bovenin Overijssel), en in die omgeving zou fijn zijn om te fotograferen. Ik vind het niet erg om een eindje te rijden, mits de benzinekosten worden vergoedt. Heb je interesse en kan je aanstaande dinsdag 25 september? Reageer dan hieronder of stuur mij een privéberichtje met een foto van je vriend(in) :)

Hieronder zie je een paar voorbeelden die ik gemaakt hebt :)
Je krijgt uiteraard de foto's die worden gebruikt voor mijn portfolio ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maj0

Berichten: 6571
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:57

Helaas mijn man werkt gewoon. Succes met je opdracht.

Stukje voor stukje, beetje bij beetje, komt er een mooie foto tot stand.
http://www.marjoleinreekersfotografie.nl/

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:01

DemiHendriks schreef:
Koppels gezocht

Voor mijn schoolopdracht / portfolio zoek ik voor dinsdag 25 september een koppel die voor mij model wilt staan. Ik woon in Dedemsvaart (bovenin Overijssel), en in die omgeving zou fijn zijn om te fotograferen. Ik vind het niet erg om een eindje te rijden, mits de benzinekosten worden vergoedt. Heb je interesse en kan je aanstaande dinsdag 25 september? Reageer dan hieronder of stuur mij een privéberichtje met een foto van je vriend(in) :)

Hieronder zie je een paar voorbeelden die ik gemaakt hebt :)
Je krijgt uiteraard de foto's die worden gebruikt voor mijn portfolio ;)

[ [url=m/nMBI2p.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OS0nkD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ix89lI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Met spoed!! Zoek ik nog een koppel die morgen voor mij model wilt staan. Omdat het voor mij een schoolopdracht is en ik het woensdag in moet leveren

maj0

Berichten: 6571
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:08

Moet dat overdag zijn? Of kan dat ook savonds?

Stukje voor stukje, beetje bij beetje, komt er een mooie foto tot stand.
http://www.marjoleinreekersfotografie.nl/

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:42

Omdat ik zaterdagavond een gaatje heb, wil ik wat foto's gaan maken.
Ik zoek een model (hond/paard/mens(en)) in de omgeving van Dieren (max 20km rijden). Mooie omgeving, even afhankelijk van het model. Bij voorkeur natuurlijke omgeving. Denk aan de Posbank of een ander mooi plekje op de Veluwe of bij water.
Als de zon schijnt kunnen we het gouden uur meepakken. Maar met ander weer is er ook genoeg te doen. Mits het niet regent natuurlijk.
Start rond 18.15u en dan maximaal een uur foto's maken.
Andere fotografen zijn natuurlijk ook welkom!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:03

Amanda, moet even met manlief overleggen, is een maffe dalmaat anders iets?

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:48

Maffe dalmaat met blauwe ogen is zeker welkom :D

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

capopjekop

Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:51

Wij kunnen deze zaterdag niet maar mocht je in de toekomst een lieve pitbull als model willen dan rijden we zelf graag een stukje. Dieren is niet zo ver

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 13:19

Dan mag je die mafkees met blauwe ogen fotograferen. Heb zaterdag nog een fotomeeting gehad waarvoor ze gewassen is, dus ze ziet er nog mooi uit. :)

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:53

Vanaf volgendeweek zou ik graag mijn portfolio weer willen uitbreiden, op het gebied van paardenfotografie!
Denk aan portretten met of zonder de eigenaar erbij, rij of actie foto's. Of misschien wel iets heel anders; een thema shoot met je paard/pony of beide paardjes op de foto zetten.

Locatie het liefst op Soester Duinen. Omgeving mag ook als het maar makkelijk te reizen is met OV en niet verder dan 50 minuten reizen. Ook dan graag op een doordeweekse dag i.v.m. gratis OV :)

Datum kunnen we nog overleggen en je krijgt minimaal 8 foto's geleverd op hoge resolutie met logo.
Voor interesse PB! :D

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:05

Nuggetbaze schreef:
Vanaf volgendeweek zou ik graag mijn portfolio weer willen uitbreiden, op het gebied van paardenfotografie!
Denk aan portretten met of zonder de eigenaar erbij, rij of actie foto's. Of misschien wel iets heel anders; een thema shoot met je paard/pony of beide paardjes op de foto zetten.

Locatie het liefst op Soester Duinen. Omgeving mag ook als het maar makkelijk te reizen is met OV en niet verder dan 50 minuten reizen. Ook dan graag op een doordeweekse dag i.v.m. gratis OV :)

Datum kunnen we nog overleggen en je krijgt minimaal 8 foto's geleverd op hoge resolutie met logo.
Voor interesse PB! :D


Mits ik de auto van mijn ouders kan lenen zou ik evt volgende week woensdag kunnen met Misha (liever nog deze woensdag ivm het weer)


Afbeelding

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:39

Mooi paard en mooie foto!
Helaas kan ik woensdags niet, volgendeweek Donderdag of weekend zou wel een optie zijn als dat uitkomt?

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:46

Nuggetbaze schreef:
Mooi paard en mooie foto!
Helaas kan ik woensdags niet, volgendeweek Donderdag of weekend zou wel een optie zijn als dat uitkomt?


Mits ik de auto kan lenen kan ik volgende week donderdag ochtend waarschijnlijk wel, ik kan op werk waarschijnlijk wel later beginnen(horeca)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:59

Ik heb zondag eind van de dag nog tijd voor een fotoshoot met een paard of hond in [woonplaats]. In mijn onderschrift staat een link naar mijn portfolio. Voorkeur gaat uit naar een shoot in het bos of op het Almeerse strand (alleen honden).

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:09

Jullie zijn allebei welkom bij mij in Zwolle :) Heb helaas geen vervoer om naar jullie te komen.Afbeelding

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:13

Nuggetbaze schreef:
Mooi paard en mooie foto!
Helaas kan ik woensdags niet, volgendeweek Donderdag of weekend zou wel een optie zijn als dat uitkomt?


Soesterduinen is goed te doen voor mij!
Heb je ergens een portfolio wat ik kan bekijken?
Mijn paardjes kan je vinden op mijn profiel

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:15

Paralian schreef:
Ik heb zondag eind van de dag nog tijd voor een fotoshoot met een paard of hond in Almere. In mijn onderschrift staat een link naar mijn portfolio. Voorkeur gaat uit naar een shoot in het bos of op het Almeerse strand (alleen honden).


Ik zag bij een andere fotograaf een gele gave locatie voorbij komen in Almere. Met mooie rode bomen. Wellicht kan ik er achter komen waar dat was en als jij dat ook mooi/leuk vind lijkt het me leuk om wat af te spreken!

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:12

Ennasil92 schreef:
Nuggetbaze schreef:
Mooi paard en mooie foto!
Helaas kan ik woensdags niet, volgendeweek Donderdag of weekend zou wel een optie zijn als dat uitkomt?


Mits ik de auto kan lenen kan ik volgende week donderdag ochtend waarschijnlijk wel, ik kan op werk waarschijnlijk wel later beginnen(horeca)


Wanneer weet je dit zeker? Dan kan ik het ook in mijn planning zetten. Op Soesterduinen en hoelaat rond de ochtend? 09:30 of 10:00 ? :D

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:15

EMMAxSAMMY schreef:
Nuggetbaze schreef:
Mooi paard en mooie foto!
Helaas kan ik woensdags niet, volgendeweek Donderdag of weekend zou wel een optie zijn als dat uitkomt?


Soesterduinen is goed te doen voor mij!
Heb je ergens een portfolio wat ik kan bekijken?
Mijn paardjes kan je vinden op mijn profiel


Super tof! Wanneer komt het uit voor jou? Voorheen had ik mijn portfolio op mijn website staan maar die is nu in onderhoud. Je kunt wel mijn Facebook of Instagram bekijken ;
Facebook: https://www.facebook.com/marijkebeensproductions
Instagram: https://www.instagram.com/marijkebeensproductions/

Heb wel nog een oude pagina met portfolio online staan zag ik net: https://www.marijkebeensproductions.nl/paardenfotografie/

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:28

Nuggetbaze schreef:
Super tof! Wanneer komt het uit voor jou? Voorheen had ik mijn portfolio op mijn website staan maar die is nu in onderhoud. Je kunt wel mijn Facebook of Instagram bekijken ;
Facebook: https://www.facebook.com/marijkebeensproductions
Instagram: https://www.instagram.com/marijkebeensproductions/

Heb wel nog een oude pagina met portfolio online staan zag ik net: https://www.marijkebeensproductions.nl/paardenfotografie/


Zitten gave plaatjes tussen!!
Ik ga je even een pb sturen zodat we wat kunnen afspreken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:18

Jets schreef:
Jullie zijn allebei welkom bij mij in Zwolle :) Heb helaas geen vervoer om naar jullie te komen.[ [url=m/y7DAsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zodra ik mijn rijbewijs heb kom ik weer een keer Winnie aaien en fotograferen als dat mag :D

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 22:56

Paralian schreef:
Jets schreef:
Jullie zijn allebei welkom bij mij in Zwolle :) Heb helaas geen vervoer om naar jullie te komen.[ [url=m/y7DAsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zodra ik mijn rijbewijs heb kom ik weer een keer Winnie aaien en fotograferen als dat mag :D


Jaaa leuk *\o/*

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 23:24

Nuggetbaze schreef:
Ennasil92 schreef:
[quote="Nuggetbaze"
Mooi paard en mooie foto!
Helaas kan ik woensdags niet, volgendeweek Donderdag of weekend zou wel een optie zijn als dat uitkomt?


Mits ik de auto kan lenen kan ik volgende week donderdag ochtend waarschijnlijk wel, ik kan op werk waarschijnlijk wel later beginnen(horeca)


Wanneer weet je dit zeker? Dan kan ik het ook in mijn planning zetten. Op Soesterduinen en hoelaat rond de ochtend? 09:30 of 10:00 ? :D[/quote]

Zaterdag weet ik zeker of ik de auto en trailer kan lenen en laat het dan weten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 45 bezoekers