fotomeeting mensen in het noorden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 07:48

Vreselijk jammer dit. Ook ik wil graag mee in juli.

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:15

Mocht er vandaag nog een fotograaf modellen nodig hebben, dan ben ik wel beschikbaar :)

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:03

Aah verdorie. Wou jullie vanmiddag nog verassen met warme chocolademelk. -O-

School is bij mij na volgende week afgelopen en dan rest "alleen nog even mijn afstudeeronderzoek". Dus dan ben ik de weekenden stukken flexibeler! Ik meld mij dus graag ovb de datum weer aan!

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:12

Wij moeten op de scooter komen, dus wij moesten helaas een keuze maken. Volgende week is mijn laatste week school dus kan het me ook niet veroorloven om nu ziek te worden.. En zoals ik zei met mijn stuitje maakt dat het allemaal niet beter.. Graag zou ik ook mee willen naar de volgende meeting.

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:22

Ik wil ook zeker wel door naar de volgende meeting!

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:56

magda_90 schreef:
Aah verdorie. Wou jullie vanmiddag nog verassen met warme chocolademelk. -O-

School is bij mij na volgende week afgelopen en dan rest "alleen nog even mijn afstudeeronderzoek". Dus dan ben ik de weekenden stukken flexibeler! Ik meld mij dus graag ovb de datum weer aan!

Die mag je ook wel in Beetgumermolen brengen hoor. :Y)

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:57

Whahaha, wellicht de volgende keer!

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:35

Naaoommii schreef:
Maar afmelden voor het weer of te koud nee dat vind ik zelf niet echt geweldig kunnen...


-O- Meen je dat nou serieus? Je weet wel dat een aantal van ons met rond de 1000,- euro aan cameraspullen rondsjouwt hè? Dat je daarmee niet de kans wilt lopen op lensschimmel, of condens in je scherm, of gewoon kans op verkoudheid door in je lentejurkje in de regen te staan, vind je 'niet kunnen'? Dàt vind ik weer niet kunnen, het is nìet aan de organisator om dat voor de fotografen òf de modellen te beslissen :)
Meetings zijn voor de fun, dus ze moeten ook fun blijven. Dat er veel georganiseer in gaat zitten als je een strak schema wilt, dat wéét je als je eraan begint. Als je door weersomstandigheden of welke reden dan ook niet meer wil, dan ga je niet. Afmelden zo kort van te voren doen we niet voor de lol, we willen ons allemaal inzetten voor mooie foto's maar ieder heeft zijn eigen 'prijs'. Om dan nog even een 'schop' na te krijgen van de organisator die daar teleurgesteld door wordt, vind ik erg onsportief.

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:43

Wel jammer dat het uiteindelijk nog wel fatsoenlijk weer is geweest...

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:58

In Leeuwarden niet hoor; het is grauw en het regent. :=

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:03

Ooh haha, hier in sneek nu wel wat regen, maar eerder wel prima

Dagmar80

Berichten: 1850
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:35

_l_amanda_I: Nou ja, ik snap Naomi's opmerking wel, want eerder waren er ook al afmeldingen vanwege 'de kou' en dat met het thema 'winter'...

Nu was het thema verschoven naar 'lente', maar dat betekent niet dat je in een bloot jurkje hoeft te komen hè? Een mooie vestje over blote armen heen is natuurlijk ook prima. Of een dikke jas meenemen om tussendoor even aan te doen.

Wat de camera's betreft snap ik heel goed dat je daar niet mee in de stromende regen gaat staan, maar was de voorspelling nagenoeg alleen maar regen dan was het sowieso afgelast. Een buitje is een kwestie van een paraplu boven je hoofd en de rest veilig in je tas.

Schimmel ontstaat vooral als je de boel niet weer netjes op temperatuur laat komen eenmaal thuis. Niet de boel in een afgesloten tas laten zitten!

Maar laten we er geen discussietopic van maken, het is jammer dat het niet doorging. Een volgende keer misschien eerder in goed overleg een knoop doorhakken? Beter dan dat om 23.00 uur 's avonds nog afgemeld wordt... Dat had dan toch best al eerder gekund? Snap dat dit voor Naomi vervelend was, ik heb zelf ook bij meerdere meetings voor niks schema's gemaakt en dat is heel vele tijd voor uiteindelijk niks...

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 16:23

_l_amanda_l_ schreef:
Naaoommii schreef:
Maar afmelden voor het weer of te koud nee dat vind ik zelf niet echt geweldig kunnen...


-O- Meen je dat nou serieus? Je weet wel dat een aantal van ons met rond de 1000,- euro aan cameraspullen rondsjouwt hè? Dat je daarmee niet de kans wilt lopen op lensschimmel, of condens in je scherm, of gewoon kans op verkoudheid door in je lentejurkje in de regen te staan, vind je 'niet kunnen'? Dàt vind ik weer niet kunnen, het is nìet aan de organisator om dat voor de fotografen òf de modellen te beslissen :)
Meetings zijn voor de fun, dus ze moeten ook fun blijven. Dat er veel georganiseer in gaat zitten als je een strak schema wilt, dat wéét je als je eraan begint. Als je door weersomstandigheden of welke reden dan ook niet meer wil, dan ga je niet. Afmelden zo kort van te voren doen we niet voor de lol, we willen ons allemaal inzetten voor mooie foto's maar ieder heeft zijn eigen 'prijs'. Om dan nog even een 'schop' na te krijgen van de organisator die daar teleurgesteld door wordt, vind ik erg onsportief.


Amen. Het is de hele dag grauw weer geweest, je moet wel een hele goede fotograaf zijn wil je met dit weer een warme lente sfeer creëren.

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 16:59

Ik stop met het organiseren voor deze meeting. Zoals dagmar zegt is wat ik bedoel fotografeer zelf ook en weet echt wel dat de camera's er niet tegen kunnen en als het nou echt de hele dag zou regenen had ik het ook echt gewoon afgelast.

Heb veel tijd in deze meeting gestoken en vind zo wel mooi geweest. Aangezien Dagmar in Juni niet kan heb ik geen vervoer heen heb, ga ik geen bus/trein reis maken van ruim 2 uur of net iets langer en dat is me te duur voor een meeting. Ik heb puur de meeting over genomen van Marieke omdat ik vervoer had anders zou ik zelf niet meer mee doen.

De eerst volgende meeting dat ik kan organiseren is pas in augustus. Want om deze meeting te verplaatsen naar mei is te kort. Juni geen vervoer en juli kan ik niet ver weg zijn.

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:36

Ik wil opzich hem wel doororganiseren maar dan graag samen met iemand anders.

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:45

Ik ook. :)

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:50