[H] Fotomeeting Terhorsterzand (DR) zo 04-11

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

[H] Fotomeeting Terhorsterzand (DR) zo 04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 22:13

Afbeelding

Hoi allemaal,

Ik wil graag een herfst-fotomeeting organiseren, voor honden op het Terhorsterzand (bij Beilen/Wijster in Drenthe) op zondag 4 november, we zullen om 10:00 starten.

Je hebt op het Terhorsterzand tot je beschikking: heide, een strandje, een meertje, zandpaden, bomenranden, een zandvlakte. Het gebied is redelijk groot, dus bezoekers die graag een wandeling maken zijn makkelijk te ontlopen, zodat je geen tot zo min mogelijk mensen op de achtergrond zal hebben. De foto hierboven is gemaakt op het Terhorsterzand.

Mijn plan is dat er uiteindelijk 5 honden mee gaan en 5-8 fotografen (afhankelijk van het aantal aanmeldingen zullen de fotografen dus (deels) solo en/of (deels) in duo's fotograferen. Ik wil er gewoon 1 groep van maken dit keer, we zullen dus om 10:00 starten. :)

De honden worden uitgekozen door de fotografen, de fotografen gaan op volgorde van aanmelding. De fotomeeting gaat door met goed weer (op zijn minst droog en niet stormachtig) en minstens 4 fotografen en minstens 2 modellen.

Ik wil graag mee als fotograaf
Zou je dit dan even in willen vullen? PB's lees ik eerder dan het topic, dus je doet er verstandig aan om je via PB aan te melden.
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Website:


Ik wil graag mee met model
Willen jullie een ingevuld lijstje uitsluitend via PB naar mij (Jorinda) sturen? :)
De inschrijving van modellen sluit op 18 oktober om 20:00.
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Evt. bijzonderheden:*
Foto's:**


* Denk aan kunstjes, maar ook bijvoorbeeld als de hond niet goed kan met andere honden, is dat handig om te vermelden!
** Minimaal 1 goede foto van het hoofd. Minimaal 1 goede foto van het hele lichaam. Een goede foto hoeft niet te betekenen dat het met de allerduurste spiegelreflex camera gemaakt is. Het kan net zo goed met een mobieltje gemaakt zijn, als je de hond maar duidelijk kan zien!


Uiteraard hoop ik weer op een gezellige, en voor de fotografen een leerzame dag! Maar dat moet lukken toch? :D



Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-18 20:26

Inmiddels al wat modellen aanmeldingen, maar geen enkele fotograaf helaas. Is de datum het probleem?

Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: [H] Fotomeeting Terhorsterzand (DR) zo 04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 13:16

Ik heb besloten het niet door te laten gaan. Vanuit fotografen helemaal geen respons helaas. Zonder fotografen geen fotomeeting...

Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: [H] Fotomeeting Terhorsterzand (DR) zo 04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 20:47

Geen probleem hoor! Volgende keer beter. :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers