[P/M] Fotomeeting Ouddorp (strand) - 11 november 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

[P/M] Fotomeeting Ouddorp (strand) - 11 november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 19:29

Het Moodboard
Foto's zijn niet van mij of door mij gemaakt! Zie voor de fotograaf het watermerk op de foto
Afbeelding


Het idee:
Het idee is uiteraard om een fotomeeting te organiseren.
Het prachtige strand, het prachtige grote lange strand met binnenmeertjes is een ideale locatie voor een fotomeeting!

Deze meeting wordt een mini-meeting, dit houdt in dat er in plaats van een hele dag nu alleen de ochtend gefotografeerd gaat worden en er 4 modellen zullen deelnemen aan deze meeting. Deze modellen mogen kiezen of ze portret, actie en rijfoto’s willen of bijvoorbeeld alleen portret en actie of alleen portret en rij.

Ik ben zelf aanwezig in een westernthema (aangezien ik western rijd, lijkt dit me een mooie toevoeging). Mocht je als model in thema willen komen, geef dit dan graag aan, altijd leuk!


De datum:
Zondag 11 november 2018


Kiezen fotografen:
De fotografen worden door mijzelf geselecteerd, er kunnen 8 fotografen meegaan.
Uiteraard let ik bij mijn selectie op een diversiteit aan ervaring en kunde, dit zodat we een leuke diverse groep fotografen krijgen.

Van de fotografen wordt verwacht dat iedere fotograaf binnen 48 uur na het einde van de fotomeeting 1 voorproefje heeft geleverd aan ieder model.
Binnen 15 werkdagen (3 weken) wordt er verwacht dat iedere fotograaf een selectie van de foto’s (vul het zelf netjes in, maar laten we een minimaal aantal foto’s van 6 neerzetten) naar de modellen heeft gestuurd op lage resolutie met eventueel copyright.

Wanneer de keuzes gemaakt gaan worden laten we afhangen van de snelheid van aanmeldingen, maar uiteraard gebeurt dit ruim van te voren!

Enthousiast geworden? Meld je dan in dit topic aan door het volgende lijstje in te vullen:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring: (weinig/gemiddeld/veel)


Kiezen modellen:
De modellen worden gekozen door de fotografen. Er gaan 8 fotografen mee, deze worden verdeeld in groepjes van 2. Omdat het een mini-meeting is, is er ruimte voor 4 modellen totaal, zelf ben ik ook aanwezig met mijn paard, wat nog ruimte maakt voor 3 gave modellen!

Van de modellen wordt verwacht dat zowel model als eigenaar er tip top in orde uitzien. Gepoetst paard, schoongemaakt harnachement en natuurlijk mooi in combinatie met elkaar, om de perfecte foto te maken!

Wanneer de keuzes gemaakt gaan worden laten we afhangen van de snelheid van aanmeldingen, maar uiteraard gebeurt dit ruim van te voren!

Enthousiast? Meld je dan in het topic aan door het volgende lijstje in te vullen:
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij):
Thema (optioneel):
Foto's:

Let wel, ik heb hier nog geen keer meer als 2 honden gezien (welke tot op heden allen goed onder controle waren) maar het strand is ook toegankelijk voor honden in deze periode. Wellicht belangrijk om te weten voor je je op geeft!


Locatie:
Strand Ouddorp, Ouddorp.

Adres: Einde Oosterweg op kruising Vrijheidsweg, Ouddorp.

Je rijdt zo rechtdoor de parkeerplaats op, het is een gigantische parkeerplaats (altijd heeeel veel plek over).
Voor fotografen is het verhard lopen naar het strand (muv de strandopgang), te paard is er direct een ruiterpad. Het is om en nabij 10 minuten lopen naar het strand.

Afbeelding

Het prachtige strand Ouddorp tussen paardenoortjes en met een oude telefoon:
Afbeelding


Dagindeling:
De tijden zijn nog nader overeen te komen maar een kleine dagindeling zodat zowel fotografen als modellen ongeveer een idee hebben welke tijd ze ongeveer kwijt zijn.

• Aankomst modellengroep + fotografen – verzamelen ca. 9.30, start ca. 10.00 uur
• Fotograferen portret (totaal 60 min, ieder model 15 min)
• Fotograferen actie (totaal 40 min, ieder model 10 min)
• Fotograferen rijden (totaal 60 min, ieder model 15 min)
• Einde dag – ca. 12.40 uur - eventueel mogelijkheid voor de fotografen en modellen als ze dit willen om nog wat te lunchen/drinken bij het strandtentje wat vanaf 10 uur heel het jaar open is!
Ik ben benieuwd naar de aanmeldingen en hopelijk tot ziens! *\o/* *\o/*

Eeffjjuuhh
Berichten: 312
Geregistreerd: 28-02-09
Woonplaats: CULEMBORG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:33


Hayase
Berichten: 98
Geregistreerd: 26-12-11

Re: [P/M] Fotomeeting Ouddorp (strand) - 11 november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:33


Larissa___

Berichten: 313
Geregistreerd: 19-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:35

Ahhh zo fijn Wieneke, fotomeetings in de buurt van Zeeland *\%/* Ik geef me graag op als fotograaf!

Boktnaam: Larissa___
Naam: Larissa
Website/facebook: www.facebook.com/larissaeikenhout/ / larissaeikenhout.nl
Ervaring: gemiddeld

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 19:37

Zoo dat gaat snel :D

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3


Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:40

Ik ga me zeker opgeven, lekker in de buurt weer eens een keer! Ik vind alleen persoonlijk het strand mooier richting de vuurtoren. Is ook een stuk minder ver naar het water en bodem is van betere kwaliteit ;)

Lijstje:

Boktnaam: jaan81
Naam: Janneke
Naam paard: Tycho
Ras: Nederlands Trekpaard
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij): Kan allemaal, alleen actie kot er los vaak niet echt uit :=
Thema (optioneel): Hij vindt jurken etc allemaal prima, dus een thema zou zeker optie zijn..
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jaan81 op 31-08-18 19:47, in het totaal 2 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 19:42

Jaan81 schreef:
Ik ga me zeker opgeven, lekker in de buurt weer eens een keer! Ik vind alleen persoonlijk het strand mooier richting de vuurtoren. Is ook een stuk minder ver naar het water en bodem is van betere kwaliteit ;)

Leuk! Ik kijk uit naar je aanmelding :D

We gaan dit gedeelte van het strand doen, heb ik hele goede ervaringen mee en hier ben ik zelf bekend :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 19:52

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    xxwienekexx (Wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - gaat tot nu toe op het strand altijd het water in - Foto 1 Foto 2 Foto 3

    jaan81 (Janneke) - Tycho - Nederlands Trekpaard - portret, actie en rijfoto's (actie is vaak niet heel veel actie) - thema eventueel in jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 10:34

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    xxwienekexx (Wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - gaat tot nu toe op het strand altijd het water in - Foto 1 Foto 2 Foto 3

    jaan81 (Janneke) - Tycho - Nederlands Trekpaard - portret, actie en rijfoto's (actie is vaak niet heel veel actie) - thema eventueel in jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    franc_luchen (Tessa) - Franco of Luchene - Tinker - Franco (portret - actie en rij) Luchene (actie en portret) - thema Viking/middeleeuws/fantasy - Foto 1 Foto 2 Foto 3

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:30

Superleuk! Eindelijk een meeting in de buurt, ik geef me graag op als model :D

Boktnaam: Char_lotte
Naam: Charlotte
Naam paard: Jody
Ras: Paint horse
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij): kan op zich allemaal, alleen qua actiefoto's even kijken hoe ze op de dag zelf is. Actie zou namelijk zo maar eens of geen of veel te veel actie kunnen zijn :')
Thema (optioneel): western kan, maar indianenthema lijkt me ook wel tof :D
Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 17:53

Gaaf Char_lotte!! Als jij nou als Indiaan gaat kunnen we ook samen rij foto's :D Kan ik je in mn cowboyoutfit achterna :Y) *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 17:55

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    - xxwienekexx (Wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - gaat tot nu toe op het strand altijd het water in - Foto 1 Foto 2 Foto 3

    - jaan81 (Janneke) - Tycho - Nederlands Trekpaard - portret, actie en rijfoto's (actie is vaak niet heel veel actie) - thema eventueel in jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - franc_luchen (Tessa) - Franco of Luchene - Tinker - Franco (portret - actie en rij) Luchene (actie en portret) - thema Viking/middeleeuws/fantasy - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - Char_lotte (Charlotte) - Jody - Paint horse - portret, actie en rijfoto's - Western of indianenthema - Foto 1 Foto 2 Foto 3

Arianne_94

Berichten: 307
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: Naast de stal van mijn paardjes.

Re: [P/M] Fotomeeting Ouddorp (strand) - 11 november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:20

Kan ik ook mee doen met mij. Jaarling belg hengst?

Vertoont geen hengsten gedrag.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 18:32

Arianne_94 schreef:
Kan ik ook mee doen met mij. Jaarling belg hengst?

Vertoont geen hengsten gedrag.

Wat mij betreft wel, mijn merrie kijkt niet op of om van hengsten :Y)

Arianne_94

Berichten: 307
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: Naast de stal van mijn paardjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:46

Boktnaam: arianne_94
Naam:arianne
Naam paard:Willem
Ras:bemgisch trekpaard (jaarling)
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij):portret/portret of heel misschien actie als hij er zin in heb. Liever lui als moe zeg maar.
Thema (optioneel):
Foto's:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 20:06

Welkom *\o/* *\o/*

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    - xxwienekexx (Wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - gaat tot nu toe op het strand altijd het water in - Foto 1 Foto 2 Foto 3

    - jaan81 (Janneke) - Tycho - Nederlands Trekpaard - portret, actie en rijfoto's (actie is vaak niet heel veel actie) - thema eventueel in jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - franc_luchen (Tessa) - Franco of Luchene - Tinker - Franco (portret - actie en rij) Luchene (actie en portret) - thema Viking/middeleeuws/fantasy - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - Char_lotte (Charlotte) - Jody - Paint horse - portret, actie en rijfoto's - Western of indianenthema - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - arianne_94 (Arianne) - Willem - Belgisch Trekpaard (jaarling hengst) - portret en wellicht actie - Foto 1 Foto 2 Foto 3

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:28

xxwienekexx schreef:
Gaaf Char_lotte!! Als jij nou als Indiaan gaat kunnen we ook samen rij foto's :D Kan ik je in mn cowboyoutfit achterna :Y) *\o/*

Haha :') Moet eerst nog maar eens een goede outfit zien te vinden :))

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 19:49

Char_lotte schreef:
xxwienekexx schreef:
Gaaf Char_lotte!! Als jij nou als Indiaan gaat kunnen we ook samen rij foto's :D Kan ik je in mn cowboyoutfit achterna :Y) *\o/*

Haha :') Moet eerst nog maar eens een goede outfit zien te vinden :))


Haha daar heb je nog een maandje voor :') _/-\o_

Paintedtwice

Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Re: [P/M] Fotomeeting Ouddorp (strand) - 11 november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:40


Paintedtwice

Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-18
Woonplaats: stabroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:41

Jaan81 schreef:
Ik ga me zeker opgeven, lekker in de buurt weer eens een keer! Ik vind alleen persoonlijk het strand mooier richting de vuurtoren. Is ook een stuk minder ver naar het water en bodem is van betere kwaliteit ;)

Lijstje:

Boktnaam: jaan81
Naam: Janneke
Naam paard: Tycho
Ras: Nederlands Trekpaard
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij): Kan allemaal, alleen actie kot er los vaak niet echt uit :=
Thema (optioneel): Hij vindt jurken etc allemaal prima, dus een thema zou zeker optie zijn..
Foto's:
[ [url=m/hYj1PS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U1BrfN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gWO2ME.jpg]Afbeelding[/url] ]


wat een knap dier <3

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:43

Paintedtwice schreef:
wat een knap dier <3

Dank u! *D Ben ook iedere dag nog zo trots op hem <3

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 20:44

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    - xxwienekexx (Wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - gaat tot nu toe op het strand altijd het water in - Foto 1 Foto 2 Foto 3

    - jaan81 (Janneke) - Tycho - Nederlands Trekpaard - portret, actie en rijfoto's (actie is vaak niet heel veel actie) - thema eventueel in jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - franc_luchen (Tessa) - Franco of Luchene - Tinker - Franco (portret - actie en rij) Luchene (actie en portret) - thema Viking/middeleeuws/fantasy - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - Char_lotte (Charlotte) - Jody - Paint horse - portret, actie en rijfoto's - Western of indianenthema - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - arianne_94 (Arianne) - Willem - Belgisch Trekpaard (jaarling hengst) - portret en wellicht actie - Foto 1 Foto 2 Foto 3

CupCakes_

Berichten: 3315
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:52

Mag ik als beginnende fotograaf mezelf ook aanmelden? Zou het tof vinden als ik dan met iemand die wat meer ervaring heeft mee zou kunnen lopen. :)

Boktnaam: CupCakes_
Naam:Willemijn Boshoven
Website/facebook: Willie Fotografiehttps://www.facebook.com/Williefotografiee/
Ervaring: Weinig, wil graag meer ervaring opdoen door mee te lopen. :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 21:03

CupCakes_ schreef:
Mag ik als beginnende fotograaf mezelf ook aanmelden? Zou het tof vinden als ik dan met iemand die wat meer ervaring heeft mee zou kunnen lopen. :)

Boktnaam: CupCakes_
Naam:Willemijn Boshoven
Website/facebook: Willie Fotografiehttps://www.facebook.com/Williefotografiee/
Ervaring: Weinig, wil graag meer ervaring opdoen door mee te lopen. :D


Natuurlijk! Iedereen is van harte welkom *\o/*


Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Modellen opgegeven
    - xxwienekexx (Wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - gaat tot nu toe op het strand altijd het water in - Foto 1 Foto 2 Foto 3

    - jaan81 (Janneke) - Tycho - Nederlands Trekpaard - portret, actie en rijfoto's (actie is vaak niet heel veel actie) - thema eventueel in jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - franc_luchen (Tessa) - Franco of Luchene - Tinker - Franco (portret - actie en rij) Luchene (actie en portret) - thema Viking/middeleeuws/fantasy - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - Char_lotte (Charlotte) - Jody - Paint horse - portret, actie en rijfoto's - Western of indianenthema - Foto 1 Foto 2 Foto 3
    - arianne_94 (Arianne) - Willem - Belgisch Trekpaard (jaarling hengst) - portret en wellicht actie - Foto 1 Foto 2 Foto 3

CupCakes_

Berichten: 3315
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: [P/M] Fotomeeting Ouddorp (strand) - 11 november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:17

Super tof! Kan ik veel van leren!