[H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

[H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-18 15:19

Hi iedereen :wave:


Aangezien ik het fotograferen weer wil oppakken dacht ik eraan om een kleinschalige meeting te organiseren. Zelf heb ik een hekel aan stressen tijdens een fotomeeting en is mijn ervaring dat alle schema's in de soep lopen. Daarom wil ik het erg kleinschalig houden zodat het overzichtelijk blijft en we de tijd hebben om uitgebreid foto's te maken.

Waar?: Loonse en drunense duinen
Wanneer?: Zaterdag 29 september
Wie?: Grote honden (+ baasjes)

Zelf dacht ik aan zo'n 5 fotografen en 5 honden, fotografen op volgorde van aanmelding, modellen worden gekozen.

Om een beetje een impressie te geven van de locatie Klikje Klik 2

Fotografen:
Boktnaam | Naam | Beginnend/Ervaren | Voorbeelden/website

1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2.
3.
4.
5.

Modellen:
Boktnaam | Ras hond | Los ja/nee? | Extra | min. 2 foto's

1.
2.
3.
4.
5.


Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-18 16:11

Leuke modellen al! Ehm, tjah wat is groot.. :+ Ik vind bovenstaande honden allemaal voldoen aan mijn perceptie van 'groot'. Onder écht groot versta ik een Deense Dog o.i.d. maar variatie in de modellen heeft wel mijn voorkeur.

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2.
3.
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: ja | Klik Klik
4.
5.

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-18 10:22

Ik heb alle aanmeldingen erbij gezet.

@capopjekop, ik heb Zina er ook bij gezet omdat het wel een 'stevige' hond is. :)

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3.
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: ja | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-18 11:35

Booooo schreef:
Heb het even aangepast, mijn hond kan niet los := Op de voorbeeld foto's was hij ook vast haha!


Oh oeps, niet gezien :')

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-18 10:21

Lijstje tot nu toe :)

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3. AODFoto | Ashley | Gemiddeld | https://www.facebook.com/AOverduinFotografie
4.
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 09:01

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3. AODFoto | Ashley | Gemiddeld | https://www.facebook.com/AOverduinFotografie
4. LiesBakker | Liesbeth | Redelijk ervaren | https://www.instagram.com/liesbethbakke ... fie/?hl=nl
5.

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. capopjekop | Pitbullteefje van bijna 2 | los:ja (tenzij de sfeer onder de hondjes gespannen is. Dan uit voorzorg vast) | Zina is super braaf en sociaal en kent alle basiscommando's | Klik Klik
6. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
7. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
8. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 09:46

Als er niet meer aanmeldingen van fotografen komen houden we het gewoon bij dit clubje. :)

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 10:38

Ik heb misschien nog een aanmelding van een fotograaf, maar ik zit erover te denken om 4 fotografen en 8 modellen te doen, dan kan iedereen gewoon mee en splitsen we de groep in een ochtend/middag-groep.


Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-18 12:54

Kom vanavond terug van vakantie, zal morgen alles bijwerken. Wat mij betreft kunnen alle modellen mee ja :j

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 08:48

Niet quoten a.u.b.!
Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3. AODFoto | Ashley | Gemiddeld | https://www.facebook.com/AOverduinFotografie
4. LiesBakker | Liesbeth | Redelijk ervaren | https://www.instagram.com/liesbethbakke ... fie/?hl=nl
5. xxveraa | VeraMarjoleine fotografie | gemiddeld | http://www.veramarjoleinefotografie.weebly.com
Reserve:
6. xMayo | http://Www.mschouten.weebly.com

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik Klik
2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | Klik Klik
3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | Klik Klik
4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
5. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | Klik Klik
6. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik
7. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | Klik Klik
8. Karina_1979 | Duitse Dog, 4 jaar, 65 kilo, ca 80cm schoft | Super sociaal en een grote knuffel kont. Hij kent alleen de basis commando's, kan los ook met andere honden.| Klik
9. captainJS | Duitse dog | Kan los, vriendelijke hond kan soms een beetje lomp zijn. Op de dag van de fotoshoot is ze 11 maanden | Klik Klik
10. Riannex_ | 2x Ridgeback | Kan los, 1,5 jaar, de 2e is 4 maanden | Hond 1 Hond 1 Hond 2 Hond 2
11. Neonlight | Dalmatier met bruine vlekken en 2 blauwe ogen | Kan los | Klik Klik

Ik denk dat het qua planning misschien handiger is om 6 fotografen te doen zodat iedereen in duo's kan werken.

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-18 12:54

LoeOrange schreef:
Worden modellen dan wel weer gekozen ipv dat iedereen mee kan?


Ja dat is wel het idee, sorry voor de verwarring.

Ik ga de fotografen vandaag een pb sturen waarin ze kunnen kiezen. :)

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-18 13:47

Ik heb de fotografen tot vrijdag de tijd gegeven om modellen te kiezen, ik wacht nog op 3 fotografen momenteel.

@XxDiandraxX zal het noteren.

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 21:32

Ik ben momenteel in Milaan, maar heb wel even een lijstje kunnen maken van de modellen. Degene die mee mogen op basis van de stemmen zijn:

- Stitchlover met de kruising husky x rottweiler
- LoeOrange met Faro
- Rianne en haar Ridgebacks
- Neonlight en Kiko
- CaptainJS en haar Duitse dog
- Horsetopshop en haar Cane Corso

Ik zal ook nog een reserve lijst maken. Als je daar niet op wilt graag even aangeven. :)

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 10:28

Jammer Horsetopshop! Ik ga vanavond alles bijwerken en de fotografen pb'en, heb ook nog geen reactie van DShots ontvangen.

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 20:39

Gekozen modellen:
- Stitchlover met de kruising husky x rottweiler | Klik
- LoeOrange met Faro | Klik
- Rianne en haar Ridgebacks | Hond 1 Hond 1 Hond 2
- Neonlight en Kiko | Klik
- CaptainJS en haar Duitse dog | Klik
- Wordt over gestemd

Aanmeldingen modellen:
1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | Klik Klik
2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | Klik
3. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | Klik Klik
Klik
4. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | Klik Klik

Reserve
Chasingmood | Ziva | Duitse herder | Los met muilkorf, zonder muilkorf blijft ze vast.|

Fotografen:
1. Naoom_ | Naomi | Ervaren maar tijd gestopt | Klikje Klik 2
2. Dshots | Demi | ervaren | http://www.demivanreevenfotografie.nl
3. AODFoto | Ashley | Gemiddeld | https://www.facebook.com/AOverduinFotografie
4. LiesBakker | Liesbeth | Redelijk ervaren | https://www.instagram.com/liesbethbakke ... fie/?hl=nl
5. xxveraa | VeraMarjoleine fotografie | gemiddeld | http://www.veramarjoleinefotografie.weebly.com
6. xMayo | http://Www.mschouten.weebly.com

Reserve:
Chasingmood | Amke | Ervaren(ish?) | https://amkevh.weebly.com/portfolio.html#

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 11:15

Ik zal einde van de dag kijken wie er van de reserve modellen mee mag en een tijdsplanning maken. Zijn er mensen die liever vroeg of wat later komen (ivm reistijd oid)?

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 12:34

Degene die mee mag is XxDiandraxX met haar Aussie, ik zal er rekening mee houden om je in de ochtend in te plannen. Mijn idee was rond 10u starten. :)

Daarna is de volgorde in de reservelijst:
- Valerie en haar Berner Sennen
- Stitchlover met Bart
- Simbaa en haar aussie

Ik heb de nieuwe aanmeldingen even niet meegeteld, omdat er voor nu nog genoeg reserve modellen zijn.

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 10:31

Hierbij het schema voor de meeting, mocht het niet in orde zijn hoor ik dat graag. Ik zal het ook nog een aantal keer uitprinten voor de liefhebber.
De 5 min tussendoor elke keer is om te wisselen, de ervaring is dat dat wel tijd in beslag neemt. :+

Afbeelding

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 13:25

Het is ietsje aangepast omdat Valerie niet meer kon, Stitchlover met Bart komt in haar plaats dus ik moest een beetje schuiven.


Afbeelding

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 08:08

Chasingmood komt in de plaats van DShots.

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 17:05

Ik heb bewust geen groepsapp gemaakt omdat ik dat zelf niet zo fijn vind. Meestal worden het kletsgroepen en daar zit ik niet zo op te wachten. :+ als het goed is heeft wel iedereen mijn nummer.

Een minimum foto's is er niet, ik verwacht dat iedereen dat zelf wel kan inschatten. De ene keer heb je meer mooie foto's dan de andere keer. Tijd om ze aan te leveren heb ik ook niet genoemd, ik zit zelf in een verbouwing momenteel. Maar een redelijke termijn max 4 weken oid? :D

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-18 19:10

Heel mooi Marjolein! :D
Upload jij ze met Flickr? Ik moet even een goede manier zoeken.. want imageshack werkt niet lekker

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 10:40

Toffe platen! Ze zijn (op mijn telefoon) aardig gesatureerd, maar vind het niet heel storend. Heb je je pc scherm wel eens gekalibreerd?

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 18:02

Ik heb er hier ook vast 3. *\o/*
Alleen gaat de kwaliteit van het uploaden/verkleinen wel achteruit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Re: [H] Grote honden @ Loonse & drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-18 12:53

De foto's van Feilan zijn verstuurd! Ik hoop vandaag ook Bart en Kiko af te ronden. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 40 bezoekers