[P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-18 18:24

Dayanaera: Wat leuk dat je mee wilt! Je bent van harte welkom, op dit moment heb ik nog een plekje op de reservelijst, zal ik je daarbij zetten? :D

Citaat:
Fotografen
- Eeffjjuuhh (Eveline) - Klik - gemiddeld/veel
- suuszels (Suzanne) - Klik Klik - gemiddeld/veel
- Ninatjuh01 (Nina) - Klik Klik - weinig/gemiddeld
- xMini (Michelle) - Klik - ?
- cheeky (Mariska) - Klik - veel
- xxVeraa (Vera) - Klik - gemiddeld
- geen bokt (Bianca schaberg) - Klik - gemiddeld (Vroeger veel gefotografeerd maar ben er een tijdje uitgeweest.)
- Tezzy (Tessa) - Klik - veel

Reservelijst fotografen
- mxren (Maren) - Klik Klik - gemiddeld


Modellen
- xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat (Grace) - Quarter Horse (AQHA) - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - ochtendgroep
- Sharon_Jims (Sharon) - Ive Bin Mega Framed (Mooni) - Paint Horse (APHA) - portret, actie en rijfoto's - thema western - heeft soms nog een hanglipje ivm verleden - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - middaggroep
- wilmatj (Wilma) - Selve - Haflinger - portret en actiefoto's (wanneer nog mogelijk rijfoto's) - eigenaresse 25 weken zwanger - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - middaggroep
- Eveyy (Eva) - Indian Fifty Kid - Paint horse (APHA) - Portret, actie aan lange lijn en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - geen voorkeur
- marcellie (Marcella) - Ranger - Welsh Pony - actie en portret - geen thema - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - middaggroep
- Franc_Luchen (Tessa) - Franco - Tinker - actie, portret en rij - middeleeuws/viking thema - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - middaggroep
- eclare (Michelle) - Floyd - Fries - portret en rij - eventueel in barokke outfit & jurk - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - ochtendgroep
- geen bokt (Frank) - Jack - Welsh pony (hengst) - Portret en actie - kan mits Jimmy ook mee kan in tweespan - Foto 1 Foto 2

Reservelijst modellen
- geen bokt (Frank) - Jimmy - Welsh Pony (hengst) - Portret en actie - kan mits Jimmy ook mee kan in tweespan - Foto 1 Foto 2 Foto 3

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:40

Is goed :j

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:03

De fotografen zouden stemmen toch :o ?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 12:59

Suuszels schreef:
De fotografen zouden stemmen toch :o ?

Omdat we weinig aanmeldingen hadden heb ik hem open gegooid voor Facebook, hierdoor is het meemogen op volgorde van aanmelding gegaan, ik dacht dat ik dat duidelijk had geformuleerd, maar mijn excuses dat dit niet zo is doorgekomen (anders mogen er dadelijk allemaal niet-bokkers mee omdat dat gavere modellen zijn, en da's natuurlijk niet eerlijk voor de modellen die zich via bokt als eerste hadden opgegeven ;) )
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 22-07-18 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 12:59

Dayanaera schreef:
Is goed :j

Leuk *\o/* zou je het lijstje willen invullen? :D

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:37

Suuszels schreef:
De fotografen zouden stemmen toch :o ?


Ja dat dacht ik eigenlijk ook?

Ik ga dus niet speciaal deze datum vrijhouden als ik op de reservelijst sta...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 17:43

Dayanaera schreef:
Suuszels schreef:
De fotografen zouden stemmen toch :o ?


Ja dat dacht ik eigenlijk ook?

Ik ga dus niet speciaal deze datum vrijhouden als ik op de reservelijst sta...

Zie bovenstaand berichtje en mijn reactie op je bericht bovenaan de pagina ;)

Dan haal ik je er weer vanaf? :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 18:11

Alvast het tijdschema, het schema voor de portretronde's ochtend en middag is in de maak :)

Afbeelding

Graag even een akkoord van alle modellen en fotografen bij het lezen en akkoord

- n.b. 1: in de middag kan ik de fotografen door elkaar gooien voor andere combi's, vinden de fotografen dat leuk?

- n.b. 2: in de middag moeten een paar fotografen even de modellen gaan halen voor de middag, in principe weet Tessa de weg, maar is toch altijd even gezelliger. Daarom heb ik een uur pauze gerekend :D
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 22-07-18 18:42, in het totaal 2 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 18:25

Indeling ochtendgroep, ook voor hier graag even bevestiging van modellen en fotografen!

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 18:33

Indeling middaggroep, ook voor hier graag even bevestiging van modellen en fotografen!

Afbeelding

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:52

Ja voor mij helemaal goed, ik weet niet hoeveel actie er nog uit komt met rijfoto's. Maar gelukkig ben ik als laatste dus dan maakt het weinig uit als ik niet opstap. ( ben dan 25 weken zwanger, rijden wordt steeds lastiger hihi )

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-18 18:53

wilmatj schreef:
Ja voor mij helemaal goed, ik weet niet hoeveel actie er nog uit komt met rijfoto's. Maar gelukkig ben ik als laatste dus dan maakt het weinig uit als ik niet opstap. ( ben dan 25 weken zwanger, rijden wordt steeds lastiger hihi )


Toppiee *\o/*

Dat was inderdaad de reden dat ik je onderaan heb gezet :) Ik dacht mocht je je dan niet lekker voelen of het niet zien zitten dan is dat geen gat en dus ook geen enkel probleem :D

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 20:02

Helemaal super! *\o/* *\o/*

@wilmatj; mocht het rijden niet meer gaan kunnen portretfoto's te paard ook altijd nog :D

marcellie

Berichten: 123
Geregistreerd: 15-03-06
Woonplaats: gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:49

Schema ziet er prima uit

Eclare

Berichten: 742
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Hoeksche waard

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:07

Helemaal goed!

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 00:31

Op zich prima! Maar als ik 40 min moet wachten tussen de actie en de rij foto's, weet ik niet hoeveel zin paardlief er nog in heeft.. :(:)
Iets met bijna 6 jaar en snel verveeld haha, maar we zien wel!

Ik ben nog even in dubio of ik met de trailer kom of onder t zadel.. waar in surae gaan we het doen?

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:29

xxwienekexx schreef:
Dayanaera schreef:
Ja dat dacht ik eigenlijk ook?

Ik ga dus niet speciaal deze datum vrijhouden als ik op de reservelijst sta...

Zie bovenstaand berichtje en mijn reactie op je bericht bovenaan de pagina ;)

Dan haal ik je er weer vanaf? :)


Je mag me wel laten staan, mocht er iets anders tussenkomen laat ik dat weten :j

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 13:20

Dayanaera schreef:
Je mag me wel laten staan, mocht er iets anders tussenkomen laat ik dat weten :j


Toppie! Wil je dan even het lijstje invullen? :)


Eveyy schreef:
Op zich prima! Maar als ik 40 min moet wachten tussen de actie en de rij foto's, weet ik niet hoeveel zin paardlief er nog in heeft.. :(:)
Iets met bijna 6 jaar en snel verveeld haha, maar we zien wel!

Ik ben nog even in dubio of ik met de trailer kom of onder t zadel.. waar in surae gaan we het doen?


Ik had dat juist gedaan zodat iedereen tijd heeft om op te zadelen en in te rijden haha, en omdat de een anders 10 minuten heeft en de ander een uur :P :D

Ik heb in de openingspost een adres neer gezet, vervolgens gaan we een stukkie wandelen en dan moet je een hek door en kom je bij 2 plassen (waar je bij 1 heel diep kan, de rechter), een stuk zand en een stuk bos.

Hier een paar achter de schermen foto's van vorige keer (op de foto staan Tessa en Franco, die nu ook mee gaat :D ), ik wil naar dezelfde locatie toe :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Tessa dr mams en mijn mams maken wat achter de schermen foto's, mochten er nog meer mensen meekomen en leuk vinden zijn deze natuurlijk ook altijd leuk om de sfeer te laten zien :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 15:17

Als ik t fout zeg geef een gil, maar klopt het dat ik van onderstaande modellen/fotografen nog geen reactie heb? :)

Citaat:
Fotografen
- Eeffjjuuhh (Eveline)
- suuszels (Suzanne)
- Ninatjuh01 (Nina)
- xMini (Michelle)
- cheeky (Mariska)
- xxVeraa (Vera)
- geen bokt (Bianca schaberg)

Reservelijst fotografen
- mxren (Maren)


Modellen
- Sharon_Jims (Sharon)



En als je nog geen reactie (en nummer) gegeven hebt, wil je dit dan eventjes doen? :D Dan weet ik dat alles gelezen en akkoord is :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 15:21

En om jullie alvast nog wat enthousiaster te maken hierbij wat foto resultaten van de vorige meeting waar ik bij was in Surae, met uiteraard toestemming van deze modellen om de foto's te showen

Zijn jullie ook al aan het aftellen? :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:47

xxwienekexx schreef:
Ik had dat juist gedaan zodat iedereen tijd heeft om op te zadelen en in te rijden haha, en omdat de een anders 10 minuten heeft en de ander een uur :P :D

Ik heb in de openingspost een adres neer gezet, vervolgens gaan we een stukkie wandelen en dan moet je een hek door en kom je bij 2 plassen (waar je bij 1 heel diep kan, de rechter), een stuk zand en een stuk bos.

Dan weet ik genoeg, dat is voor mij een goed half uurtje onder het zadel.. dus afhankelijk van de temperatuur kan ik dan prima onder het zadel komen :)
Mijn paard staat namelijk precies aan de andere kant van Surae in Rijen dan het adres van jou, dus met de trailer is het verder en misschien nog langer dan onder het zadel haha :')
Dan kan ik jullie net zo good meeten in Surea :j

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:46

Hoe lang is het ongeveer lopen vanaf de parkeerplaats? Het adres, is dat waar we kunnen parkeren?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-18 12:33

Eveyy schreef:
xxwienekexx schreef:
Ik had dat juist gedaan zodat iedereen tijd heeft om op te zadelen en in te rijden haha, en omdat de een anders 10 minuten heeft en de ander een uur :P :D

Ik heb in de openingspost een adres neer gezet, vervolgens gaan we een stukkie wandelen en dan moet je een hek door en kom je bij 2 plassen (waar je bij 1 heel diep kan, de rechter), een stuk zand en een stuk bos.

Dan weet ik genoeg, dat is voor mij een goed half uurtje onder het zadel.. dus afhankelijk van de temperatuur kan ik dan prima onder het zadel komen :)
Mijn paard staat namelijk precies aan de andere kant van Surae in Rijen dan het adres van jou, dus met de trailer is het verder en misschien nog langer dan onder het zadel haha :')
Dan kan ik jullie net zo good meeten in Surea :j


Toppie :D Ja als het 35/39 graden wordt moeten we even kijken of het met 1 groepje te doen is of helemaal verzet moet worden (kan me voor de modellen indenken dat ze niet op vervoer willen en voor fotografen dat ze niet van 10 tot 4 in de zon willen) {:}

Maar tegen die tijd is het vast 20 graden met een mooie lucht en hier en daar een klein wit wolkje *\o/*


wilmatj schreef:
Hoe lang is het ongeveer lopen vanaf de parkeerplaats? Het adres, is dat waar we kunnen parkeren?

Staat in de openingspost :D *\o/*

Adres: wethouder van dijklaan 17, Dorst

De parkeerplaats is voor het restaurantje aan je rechterhand. Vanaf daar lopen we ongeveer 10 tot 15 minuutjes naar het natuurgebied.

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:26

xxwienekexx schreef:
Maar tegen die tijd is het vast 20 graden met een mooie lucht en hier en daar een klein wit wolkje *\o/*

Doe ik het voor!! *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-18 15:29

Eveyy schreef:
xxwienekexx schreef:
Maar tegen die tijd is het vast 20 graden met een mooie lucht en hier en daar een klein wit wolkje *\o/*

Doe ik het voor!! *\o/*

Gooi jij die bestelling alvast door naar boven? :') {:}