[P/M] Fotomeeting Slingeplas Bredevoort

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pluisje88

Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 08:06

Oooh wat leuk!
Ik zou heeel graag mee willen doen met ziz!
Afbeelding

Ik zou graag een combi willen van portret en actiefoto’s. Ik weet helaas niet of ze het water in zal gaan. Ze heeft nig niet zo veel van de wereld gezien dus ze zal het spannend vinden. Ze komt bijna nooit op vreemd terrein. Losgooien achter een lintje weet ik niet of dat kan want geen idee of ze erachterblijft. Aan een longeerlijn of onder het zadel kan wel!
Laatst bijgewerkt door pluisje88 op 20-07-18 08:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training



pluisje88

Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:29

Qizz schreef:
Daphne (Pluisje88) het is gelukt!

Als het kan wil ik (onder voorbehoud) ook wel graag meedoen. Prins houdt wel van water. Prins neemt Zizi vast wel mee op sleeptouw Daphne .


JEEEJJOEHOEBLIJBLIJ! Ahum.
Prinsjeee! Zo fan van jullie :D.

De meeste paarden ken ik en met zowel prins, als lacoste als epke moet het helemaal goed komen! Zo veel brave, rustige invloeden :D

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: [P/M] Fotomeeting Slingeplas Bredevoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:31

Wat betreft het aantal: lijkt me prima! Misschien handig om reserves achter de hand te hebben?

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 59 bezoekers