[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 20:55

Ik ben op zoek naar mens modellen voor aanvullen portfolio en uitwerken van wat ideeën. Bij voorkeur in natuurlijke omgeving rondom Deventer. Ben bereid een stukje te reizen, dit in overleg.
Stelletjes/koppels zijn ook zeer welkom.


Voor mijn huidig portfolio kijk op mijn website http://www.wallflowerphotography.nl

Sjarlien
Berichten: 131
Geregistreerd: 24-09-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 23:00

Cleo_ schreef:
Ik ben op zoek naar mens modellen voor aanvullen portfolio en uitwerken van wat ideeën. Bij voorkeur in natuurlijke omgeving rondom Deventer. Ben bereid een stukje te reizen, dit in overleg.
Stelletjes/koppels zijn ook zeer welkom.


Voor mijn huidig portfolio kijk op mijn website http://www.wallflowerphotography.nl


Ben je ook op zoek naar kinderen? Ik heb een dochter van 4,5jaar die het leuk vind om op de foto te gaan :)

MaaikeMarlou
Berichten: 491
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Mariaparochie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 09:30

Ik wil wel met m’n dochtertje van 2,5! Fotos wil ik evt wel sturen via pb.

Woon bij Almelo.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:17

spoedje!! morgen organiseer ik en hondenfotografie workshop in blaricum. Geld wat ik daarmee heb opgehaald is naar LINDA.foundation gegaan. Helaas heb ik nu last minute 2 afmeldingen van honden modellen. zijn er hier mensen die morgen van 10.00 tot 13.30 uur zouden kunnen??? in blaricum dus. Liefste een hond die ook evt los klein stukje kan.

www.gianti-fotografie.nl

annikeee19
Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 14:46

zijn er hier modellen die woensdag een shoot willen en kunnen doen met kinderen, honden, stellen, gezinnen in epe bij de herttenkamp?

plp
Berichten: 324
Geregistreerd: 13-02-17
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 14:55

Ik ben op zoek naar modellen, bruidskoppel, stelletjes of kinderen voor aanvullen portfolio. Buiten in de omgeving van Maarssen, Utrecht of Nieuwegein. Liefst op zondag 3 juni maar anders in overleg.

http://www.facebook.nl/pamlovesphotography

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 15:36

Cleo_ schreef:
Ik ben op zoek naar mens modellen voor aanvullen portfolio en uitwerken van wat ideeën. Bij voorkeur in natuurlijke omgeving rondom Deventer. Ben bereid een stukje te reizen, dit in overleg.
Stelletjes/koppels zijn ook zeer welkom.


Voor mijn huidig portfolio kijk op mijn website http://www.wallflowerphotography.nl


Als Omgeving Arnhem een optie is dan willen wij wel.

Sjarlien
Berichten: 131
Geregistreerd: 24-09-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 19:12

annikeee19 schreef:
zijn er hier modellen die woensdag een shoot willen en kunnen doen met kinderen, honden, stellen, gezinnen in epe bij de herttenkamp?


Ik zou wel kunnen! Ik heb 2 meisjes, van 4,5 jaar en 7maanden :) we kunnen wel pas rond 3uur ivm school.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:10

Op 30 juni in de middag wil ik wat fotograferen (portfoliomateriaal paard/pony).
Graag omgeving Arnhem/Apeldoorn, mooie omgeving (bos/heide/water). Type paard maakt me niet zoveel uit. Wel graag een handje extra erbij om wat spullen vast te houden en aandacht te trekken. 1 of 2 modellen die dag zijn welkom :j

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:19

Je mag wel naar Zwolle komen, ik heb twee fjordjes staan direct aan een dijk aan de vecht, verschillende kolkjes en stukje klein bos op 700 meter.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:50

Amanda schreef:
Op 30 juni in de middag wil ik wat fotograferen (portfoliomateriaal paard/pony).
Graag omgeving Arnhem/Apeldoorn, mooie omgeving (bos/heide/water). Type paard maakt me niet zoveel uit. Wel graag een handje extra erbij om wat spullen vast te houden en aandacht te trekken. 1 of 2 modellen die dag zijn welkom :j


Ik sta in de buurt van Ede, in het bos en vlakbij de hei. 1 of meer IJslanders.
Ik weet alleen nog niet hoe laat ik die dag mijn toetsen heb, dat moet ik dan wel even afwachten.


Afbeelding

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:25

Ik ben opzoek naar een kleine hond die deze week model wilt staan tussen verschillende bloemetjes (denk hierbij aan lavendel, roze bloemetjes en witte bloemetjes). De locatie is in Aalst. Het is belangrijk dat de hond goed luistert en de basiscommando's goed beheert. De fotoshoot vind plaats in een woonwijk. Meer info volgt in een pb! :)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78507
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:39

Aalst als in Aalst-Waalre (Noord-Brabant)? Of Aalst in Belgie? Of Aalst in Gelderland?
En wat valt bij jou onder kleine hond?

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:57

Vergeten erbij te zetten, Aalst in Gelderland(5308). Ik ben opzoek naar een hond van max 30/40 cm.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78507
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:08

Kijk, dat is wat duidelijker. :D
Die in Brabant zit ik vlakbij maar mijn hond voldoet niet, maar had dan misschien kunnen helpen.

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:45

Ik heb een blue Merle Welsh corgi cardigan. Woon in brakel. Mocht je interesse hebben ;)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:34

xMayo schreef:
Ik heb een blue Merle Welsh corgi cardigan. Woon in brakel. Mocht je interesse hebben ;)


Oh leuk! Voor de bloemen die ik heb gevonden is hij denk ik net iets te groot. Ik ga even kijken of ik ergens anders betere bloemen kan vinden! :)

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:31

Na volgendeweek (6juli) heb ik vakantie en dan zou ik graag weer een fotoshoot sessie willen houden met paard, voor mijn portfolio!
Locatie Soesterduinen (of wat te bereiken is met de fiets vanaf Soesterbergestraat) op 7 of 8 juli.

Iemand interesse? Ik sta open voor thema suggesties en zou het niet erg vinden als er nog een fotograaf mee wilt :)

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:40

Iemand die toevallig morgen tijd heeft voor een shoot? Wat ik gepland had is toevallig uitgevallen dus ik zit met mn camera en laptop klaar voor een fotoweekend in Nijmegen en nu gaat het niet door :+

Omgeving Nijmegen het liefst

Zie Nardi Thonen Fotografie op Facebook voor voorbeelden en pb bij interesse!

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:50

Wat zoek je precies? In Arnhem heb ik een stoere pitbullteef in de aanbieding. Paardjes staan in de omgeving van Nijmegen maar zijn momenteel niet mooi op gewicht helaas. Anders was je daar ook welkom geweest.

capopjekop @ [BB-ITP] Zina mijn parttime hond
Dit is haar. Vriend is eventueel ook wel te porren
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 06-07-18 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:51

CastaMickey schreef:
Iemand die toevallig morgen tijd heeft voor een shoot? Wat ik gepland had is toevallig uitgevallen dus ik zit met mn camera en laptop klaar voor een fotoweekend in Nijmegen en nu gaat het niet door :+

Omgeving Nijmegen het liefst

Zie Nardi Thonen Fotografie op Facebook voor voorbeelden en pb bij interesse!


Wel mooie modellen beschikbaar (honden) maar tilburg is te ver denk ik..

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:07

Jammer. Nijmegen is 2 uur rijden. Als je ergens halverwege zou willen afspreken kan ik misschien wel. Ik heb deze 2 knappe gehoorzame modellen in de aan bieding. Kunnen in de 3 houdingen poseren, aankomen rennen, vooruit rennen en over dingen springen. En waarschijnlijk nog wel gekke dingen die je kan bedenken :p
Afbeelding

Zoe_97 @ [BB-ITP] Losgeslagen honden in het bos!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:40

Heel korte termijn...iemand die morgen zin heeft om te fotograferen tijdens de koeien clinic bij Wendy van Osch in Escharen? (Bij Nijmegen)

Is van 10 tot 1. Onze fotograaf kan niet en zelf zit ik ook op het paard.

Bak is erg donker dus lichtsterke lens is handig. Eventueel is mijn camera te leen. (Canon Eos 700D + 70-200 2.8)

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 01:29

Ik ben morgen ochtend in Boskoop voor een shoot. Toevallig iemand in de buurt die zin heeft in een shoot? Rond de middag liefst met hond of kind. Kan ik dat mooi combineren. :) zie Www.mschouten.weebly.com voor portfolio.

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:21

Ik meld mij ook even. Ben op korte termijn veel beter te plannen :)
Ik lees mee!