[P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 21:42

Ik lees ook mee, maar ik vraag me af hoe lang de tijd dan is tussen bekend maken van de modellen en de datum? Ivm vrij regelen, moet hier voor mij 3 weken tussen zitten. Ik weet dat dit wel een richtlijn is die de meeste mensen prettig vinden als termijn (heb zelf meerdere fotomeetings georganiseerd), is dit mogelijk? Vrij regelen en dan niet mee mogen, vind ik zonde aangezien ik niet onbeperkt zonder gevolgen vrij kan vragen :P


Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:05

Mijn voorkeur iig wel! Tot 25 maart is nog ruim een maand, dat lijkt me lang genoeg om je op te geven :)

Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 23:18

Qua datum maakt het mij niet uit. Ik wacht nog even met opgeven, heb meerdere meetings op het oog, en nog meer modellen die mee zouden kunnen. Dus de paarden die eerder mee gaan vallen af voor opgave, aangezien dubbele modellen voor fotografen echt niet leuk is.

Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:53

Maar als je paard een ontploft bolletje is, dan is de algehele verzorging van het dier niet goed, dat heeft toch niks met fotomeeting te maken? Mijn Tinkers lopen nooit met dreads in hun sokken of staart, laat staan vieze slierten. Uiteraard was en kam ik mijn paard helemaal voordat we op de foto gaan en krijgt hij/zij een net hoofdstel ipv een stalhalster, maar scheren van vacht of sokken vind ik echt afbreuk aan het ras, en dat is imo ook niet wat een fotograaf verwacht. Even een recente *pluk uit de wei*-foto van mijn Tinker.

Afbeelding

De hengst heb ik dan weer niet op de foto, maar die zit veel korter in het haar omdat hij op stal komt, en deze merrie niet.

Thema ga ik over nadenken. Hangt van het paard af, maar ik geef ze gewoon uitzonderlijk op, met hun eigen verhaal :)


Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 02:19

Ik heb nog belangstelling maar nog geen keuze gemaakt welk paard, dus niet opgegeven, datum maakt me niet uit dus lekker zonder mij beslissen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers