[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:25

maj0 schreef:
Herfstwind schreef:
Voor donderdag 7 november zijn we nog op zoek naar enkele fotografen voor een meeting bij de Soesterduinen.

[FM] [H] Hondjes meeting


Ik denk dat je december bedoeld


Oeps. Inderdaad! De meeting is op donderdag 7 december.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:07

Kabayo schreef:
Je mag je hier niet als model aanbieden



Oh sorry! Verkeerd begrepen dan :)

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:27


CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 12:48

Hoi!
Ik weet niet helemaal of dit de bedoeling is maar ik probeer het toch even, sorry als het topic hier niet voor bedoeld is ik kon het niet opmaken uit de OP.

Het lijkt me leuk om een soort minimeeting te houden met een aantal mensen die zowel fotograferen als paarden hebben voor een shoot. Op die manier kan je allebei oefenen met fotografie op iemand anders paard en krijg je zelf ook leuke foto's van je paard. Als je dicht bij elkaar staat kan dat zelfs op één dag. En dan met misschien 3 mensen? Dan krijg je van 2 verschillende fotografen foto's en heb je 2 modellen om op te oefenen. Hoeft natuurlijk niet per se met paarden. Mensen/honden/combinatie kan ook natuurlijk. Zijn er mensen die dit ook leuk zouden vinden?
Ik sta omgeving Nijmegen met mijn paard vlakbij het bos. Heb een grote collectie setjes en jurken. Pony kan los tussen paaltjes en kan een hoop gekkigheid hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

larissa96
Berichten: 591
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:24

Dit vind ik echt een super leuk idee!! Helaas staat mijn bijrijdpony in de Zaanstreek en is de afstand daarvoor dan te groot. Mochten meer mensen uit omgeving Zaanstreek dit ook leuk vinden houd ik mij zeker aanbevolen! :)



CastaMickey schreef:
Hoi!
Ik weet niet helemaal of dit de bedoeling is maar ik probeer het toch even, sorry als het topic hier niet voor bedoeld is ik kon het niet opmaken uit de OP.

Het lijkt me leuk om een soort minimeeting te houden met een aantal mensen die zowel fotograferen als paarden hebben voor een shoot. Op die manier kan je allebei oefenen met fotografie op iemand anders paard en krijg je zelf ook leuke foto's van je paard. Als je dicht bij elkaar staat kan dat zelfs op één dag. En dan met misschien 3 mensen? Dan krijg je van 2 verschillende fotografen foto's en heb je 2 modellen om op te oefenen. Hoeft natuurlijk niet per se met paarden. Mensen/honden/combinatie kan ook natuurlijk. Zijn er mensen die dit ook leuk zouden vinden?
Ik sta omgeving Nijmegen met mijn paard vlakbij het bos. Heb een grote collectie setjes en jurken. Pony kan los tussen paaltjes en kan een hoop gekkigheid hebben.
[ [url=m/EOoo59.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UfkRmi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1AFhvd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/o28sD0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/al5SVC.jpg]Afbeelding[/url] ]

maj0

Berichten: 6587
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:27

Dan wil je gewoon omste beurten naar 1 van de fotografen zijn of haar paard gaan en dan foto's maken?

Goh dat is inderdaad wel een leuk idee. Helaas sta ik te ver bij je vandaan.

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:40

Ja fotoshoots uitwisselen bedoel ik eigenlijk :) ik woon zelf in Zwolle dus zou ook daar foto's kunnen maken maar ik heb geen vervoer voor mijn pony helaas.

maj0

Berichten: 6587
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 19:14

Zwolle was nog wel te doen. Maar jemig dan woon jij ook een stuk van je pony af!

MaaikeMarlou
Berichten: 491
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Mariaparochie

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 01:19

Is er toevallig ook interesse voor een fotomeeting in de omgeving van Almelo/ Tubbergen? ☺️

Eloya

Berichten: 5189
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 01:27

ergens in almelo ben ik wellicht geinteresseerd met mijn hond(en)

maj0

Berichten: 6587
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 11:03

mlO_uu schreef:
Is er toevallig ook interesse voor een fotomeeting in de omgeving van Almelo/ Tubbergen? ☺️


Ja ik wel. Paard staat in Bornerbroek

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 11:26

mlO_uu schreef:
Is er toevallig ook interesse voor een fotomeeting in de omgeving van Almelo/ Tubbergen? ☺️


Ik ook met mijn husky

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 12:07

CastaMickey schreef:
Hoi!
Ik weet niet helemaal of dit de bedoeling is maar ik probeer het toch even, sorry als het topic hier niet voor bedoeld is ik kon het niet opmaken uit de OP.

Het lijkt me leuk om een soort minimeeting te houden met een aantal mensen die zowel fotograferen als paarden hebben voor een shoot. Op die manier kan je allebei oefenen met fotografie op iemand anders paard en krijg je zelf ook leuke foto's van je paard. Als je dicht bij elkaar staat kan dat zelfs op één dag. En dan met misschien 3 mensen? Dan krijg je van 2 verschillende fotografen foto's en heb je 2 modellen om op te oefenen. Hoeft natuurlijk niet per se met paarden. Mensen/honden/combinatie kan ook natuurlijk. Zijn er mensen die dit ook leuk zouden vinden?
Ik sta omgeving Nijmegen met mijn paard vlakbij het bos. Heb een grote collectie setjes en jurken. Pony kan los tussen paaltjes en kan een hoop gekkigheid hebben.
[ [url=m/EOoo59.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UfkRmi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1AFhvd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/o28sD0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/al5SVC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lijkt mij ook leuk! Nijmegen is nog wel te doen voor mij en kan altijd nog met OV komen. Lijkt me alleen wel leuker met mooi weer? :j Dan meld ik mij aan als fotograaf!

maj0

Berichten: 6587
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:30

xTiffani schreef:
mlO_uu schreef:
Is er toevallig ook interesse voor een fotomeeting in de omgeving van Almelo/ Tubbergen? ☺️


Ik ook met mijn husky


Jaaaa ik wil!

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:23

Eventueel nog fotografen die aanstaande 16 december zin hebbencin een meeting in de herperduinen? Mits het weer goed is natuurlijk!

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:34

maj0 schreef:
xTiffani schreef:

Ik ook met mijn husky


Jaaaa ik wil!


**\O/** gezellig!

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:11

Zijn er mensen die nog vandaag of morgen een sneeuwfoto wilt van hun hond op Soesterduinen? (of eventueel paard) :D

maj0

Berichten: 6587
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:16

Helaas beetje te ver weg voor ons.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:04

Helaas is het allemaal zo ver weg voor mij en mijn hond :(

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:56

Nuggetbaze schreef:
Zijn er mensen die nog vandaag of morgen een sneeuwfoto wilt van hun hond op Soesterduinen? (of eventueel paard) :D



Als er morgen nog sneeuw ligt heb ik interesse. Maar dan liever op de Ginkelse Hei. Want paard verplaatsen vind ik ivm gladheid niet zo'n strak plan.

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 08:48


Seni

Berichten: 2730
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:40

Iemand omgeving Leerdam die zometeen nog als model wil poseren? Mag hond, kat, paard, mens etc zijn

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:50

Seni schreef:
Iemand omgeving Leerdam die zometeen nog als model wil poseren? Mag hond, kat, paard, mens etc zijn


Mocht je daar nog eens een keer iemand zoeken, dan mag je gerust een pb sturen. Ken er heel veel mensen en ben er ook regelmatig met m'n hond ;)

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:59

Seni schreef:
Iemand omgeving Leerdam die zometeen nog als model wil poseren? Mag hond, kat, paard, mens etc zijn

Helaas te laat gelezen, anders had ik met mijn hondjes naar culemborg kunnen rijden :( mocht je morgen middag nog kunnen en willen, dan hoef ik maar tot 1uur te werken en kan ik met een half uur/drie kwartier in culemborg zijn.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:54

Top Dankje voor de tip :D