[M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 16:29

Oeh, dit lijkt mij ook nog wel gaaf!

Toevallig heb ik gister net voor een andere Once upon a time meeting een rode fluwelen jurk gekocht. Maar helaas past mijn Fries niet echt bij roodkapje :P. Het zou mij dan wel gaaf lijken om als een soort malificent te gaan inclusief hoorns want ik zat eerst toch al te twijfelen tussen roodkapje en malificent. De zwarte cape heb ik ook al nodig bij mijn rode jurk, dus qua kleding en materiaal zou het mij makkelijk moeten lukken. Ik ga even kijken of 19 november mij lukt.
Afbeelding



Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:42

Ohja, het zijn echt 2 verschillende personages. Ik vond zelf Malificent wat sprekender met de hoorns en eventueel vleugels. En omdat ik eigenlijk al een keertje zo op de foto wou kwam dat mij meteen dat beeld naar boven bij 'boze koningin' :D Maar he, er is van alles mogelijk ;)

Ik wou dan zulke hoorns maken zodat je ook nog iets met het haar kan: https://www.youtube.com/watch?v=A4on0CZasjA

Voor Assepoester zou je een tamme (witte) muis of rat kunnen gebruiken, want die verandert later immers in een paard voor de koets.

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:30

Ik weet anders ook nog wel een paar fb groepen waarop je het kan promoten :)

Ik wacht even tot ik een goede foto van mijn cape heb (moet nog het laatste stukje naaien, dan is ie af :D ), dan kan ik mij direct opgeven met goede foto's

Ik heb eventueel ook nog een lange witte kanten jurk, een lange rode fluwelen jurk en een lange mantel van echt bont te leen voor andere mensen :)

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 16:49

Mocht ik mee gaan, dan zou ik graag nog wat kleine dingetjes van aliexpress willen halen. Die levertijd is vaak minstens een maand, dus als het kan iets eerder. Maar ik snap ook wel dat je nog wat wilt wachten op meer modellen. Had je al een oproepje op die fb pagina's gedaan :) ? Anders dan promoot ik ook even

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:59

Serieus _O- Ik heb letterlijk net een half uurtje geleden opnieuw een oproepje gedaan op fb en had ook al 2 mogelijk prinsen :P
Mooi dat we nu eentje hebben!

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:50

Prachtige hond! Vind husky's zelf ook een van de mooiste honden.
Ik heb misschien wel een ideetje voor een wit paard...

Mijn eerste voorkeur zou uitgaan naar evil queen/malificent samen met mijn paard, maar ik snap dat mijn blonde haar en blauwe ogen niet echt mee helpen :P Al is dat met de juiste make up ook al weer heel anders.
Verder vertrouw ik m'n paard wel aan een ander toe, zolang ik em weer terug krijg :D

Mocht ik uitgekozen worden natuurlijk. :)

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:11

Meld zich :D ! Ik heb vandaag alleen even een hele drukke practica dag, ik reageer even verder vanavond.

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:15

Jaa berber heeft hele gafe spullen!
Ik heb nog een bijpassend borsttuig en een ketting aan het hoofdstel. Ik zit even in dubio met mn kleding, mn geld voor fotoshoot kleren is nu wel een beetje op en via aliexpress is het net te laat ben ik bang. Even kijken of mn zwart jurk icm de cape een beetje leuk staat. :D
Afbeelding

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:38

Wat voor maat heb je Elvi? Anders heb ik wel een mooie witte kanten jurk, panty eronder, cape erbij en klaar! :D

Ik ben zelf ook een beetje aan het rond kijken, ik had op marktplaats een lange wijde zwarte rok gezien. Die dan bij een zwart kanten topje en eventueel nog een korset? Ik wou wel als maleficent gaan, daar kan je wat meer mee qua make up en kleding. Als dat goed is :)

Oh, en mijn paard wil opeens heel lastig in de trailer. Ging steeds een beetje slechter maar het is nu echt niet meer leuk. Net 1.5 uur bezig geweest, dus nu thuis bezig om te oefenen. Ik hoop dat het tegen die tijd een stuk beter gaat, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat als het nog steeds 1.5 uur duurt ik niet kom. :o Moet wel leuk blijven voor het paard, vind ik.

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 09:49

Ik kan nog een oproepje voor je doen, ook voor roodkapje eventueel?

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 10:16

Ik heb wel een witte kanten jurk, maat xs/s. Met een panty en een rode cape moet dat wel lukken. :)

Oh en trouwens, wat is de bijdrage voor de visagie?


Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:07

Maar als ik het goed begrijp hoeven we geen roodkapje meer? Ik word namelijk een beetje overspoeld op fb met modellen :P

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:01

Dit is de witte van mij.
Afbeelding

Ik ben nu ook bezig met mn kostuum, maar die wordt lang niet zo indrukwekkend als Snow's jurk :P

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 15:58

Groepsapp vind ik altijd wel handig! :)

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [M/P/H] Sprookjesfiguren & Dieren Appelbergen 19 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 13:31

Heb je de visagiste al afgezegd? Anders probeer ik nog 1 poging met een oproepje :)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers