[FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

[FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:22

dit zijn geen eigen foto's
Afbeelding


In het najaar van 2012 heb ik een fotomeeting georganiseerd in Havelte. Deze locatie is super bevallen, parkeerplekken etc lekker dichtbij dus ik heb besloten om er nog een te organiseren. Ik weet dat ik er nu al vroeg bij ben, maar ik heb alles graag goed en duidelijk geregeld. Dit voorkomt veel afmeldingen en teleurstellingen.

Waar: Genieput te Havelte.
Wanneer: 06-04-14 / 13-04-14 / 27-04-2014 / 04-05-2014 (dodenherdenking) / 11-05-2014
Wie: 8 fotografen en 8 paarden/pony's.

Opgeven als fotograaf? Vul dan dit in:
Bokt naam:
Website:
Apparatuur:



Opgeven als model? Vul dan dit in:

Als je paard iets speciaals kan of als jullie een bijzonder setje/tuig/iets anders hebben, meld dat dan bij 'Extra'.
Bokt naam:
Naam paard:
Ras:
Geslacht:
Extra:

Overig:
- Fotografen en modellen kunnen zich aanmelden via PB en via het topic. Geen lijsten quoten a.u.b., ik houd zelf een lijst bij.
- Geef je alleen op als je in elk geval 1 van de voorgestelde datums kunt.
- Ik zorg voor een paddock, stevige palen en lint maar ik heb geen stroomvoorziening.
- Eerste keer een meeting? Lees dan dit door: [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
- Fotografen kiezen de modellen.
- Fotografen mogen ook modellen aandragen, graag zelfs!



Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:31

Zou iedereen die zich als model opgeeft ook een foto mee willen sturen?

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 16:49

Iedereen staat genoteerd op de lijsten. Zal ze dit weekend posten :)

Voorlopig wil ik de locatie wel de Genieput laten, maar ik ga wel op zoek naar een andere vergelijkbare locatie in die omgeving. Dit omdat het niet voor iedereen te doen is om een kwartier te lopen naar de Genieput. Als ik een goede locatie heb lijkt het mij een goed idee om samen te gaan beslissen naar welke locatie we gaan.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:25

Er zijn momenteel voldoende fotografen, maar opgeven kan nog altijd. Er vallen bijna altijd wel een aantal weg.

Opgave voor modellen blijft voorlopig nog open staan :)

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 15:00

Ik wil begin maart een datum vast leggen en de fotografen laten stemmen op de modellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:38

Eventuele datums etc staan allemaal duidelijk in de openingspost vermeld. Daarnaast kun je als model én fotograaf zelf ook wel na gaan dat er nog geen dingen vastgelegd worden in januari. De reden dat ik dit topic nu al open is dat ik het zelf erg storend vind als een meeting pas een maand van te voren word georganiseerd. Karin, als je per direct een fotoshoot wil moet je inderdaad een fotograaf boeken en je niet opgeven voor een meeting waarvan je weet dat deze pas over 4 a 5 maand is.

Fotografen:
01 [paard]
02 xGoldenhero
03 Elmars_Floor
04 Cynn_x
05 Frederieke_
06 xMiinh
07 Niobe
08 BrammetJee (ovb pony's als model)

Reserve
- heidiLOVER
- Jenne
- joey_lover
- Malinda93
- stephzdesign
- LiVetime
- pimaude
- Fardau22
- Ilona

Modellen:
- Chicalover
- apollootje
- BrammetJee (2x)
- Polbo
- Kimley (2x)
- koningeline

Zelf heb ik ook nog een aantal modellen benaderd buiten bokt om, zodat de fotografen een gevarieerde groep hebben om uit te kiezen. Modellen (en fotografen) kunnen zich uiteraard nog steeds opgeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:44

Had ik ook eerder moeten doen, maar het is mij er even tussendoor geschoten door privé omstandigheden.

Over de datum wordt natuurlijk eerder gestemd, anders heeft stemmen op modellen ook weinig zin omdat de fotografen moeten weten welke paarden er allemaal komen. Maar alles wil ik dus ruim een maand van te voren vast hebben liggen zodat er niet nog weer allemaal afmeldingen op het laatste moment zijn.

@ Kimley; Dat moet 1x worden :) Had er even over heen gelezen dat je andere pony dan een veulentje heeft. Wat leuk!

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:50

Dat zou fijn zijn :) Bedankt voor het mee denken.

Prikpaaltjes etc zijn trouwens aanwezig.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:46

Om de fotografen diversiteit in de modellen te kunnen bieden heb ik verschillende modellen benaderd. Heb nog vrij weinig respons gehad, zodra er meer reacties zijn komt hier ook weer een update.

Fotografen mogen natuurlijk ook altijd modellen benaderen die zij tof vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 11:30

Bedankt voor de opgaves. Vanmiddag krijgt iedereen die op de lijst staat een PB met meer informatie.

Hier komt alle info te staan: http://meetingvoorjaarhavelte.weebly.com, maar let op ik ben nog bezig met aanvullen dus als je er nog niet tussen staan volgt dat in de loop van de dag.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:42

Iedereen zou nu een PB moeten hebben.

@mignonne2403: Als het wel de laatste datum wordt en je zou uitgekozen worden, hoe ga je dat dan doen met het veulen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:59

Zou iedereen die nog niet gestemd heeft willen reageren? Het liefst voor a.s. vrijdag, dan kunnen we de datum vast leggen. Zo niet, dan gaat de datum die a.s. vrijdag de meeste stemmen heeft het worden.

Momenteel gaan 13 en 27 april aan kop qua stemmen.

En nog even een kanttekening: 27 april is het dit jaar officieel Koningsdag. Mij maakt het niets uit, maar let hier wel op met stemmen, dat je straks niet voor een verrassing komt te staan :)

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:12

Op moment gaan nog steeds 13 en 27 april aan kop, als dit zo blijft is het misschien een idee om de datum op 13 april te doen? En dan de 27e als reserve mocht het slecht weer zijn.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:09

Ik denk wel dat ik de datum op 13 april houd ja. Voor nu staan 13 april en 27 april nog steeds gelijk, er is alleen iets voor gevallen waardoor ik heel, heel misschien 13 april zelf niet kan (heel handig ja, sorry!). Maar ik verwacht dat ik dit nog wel kan regelen en om zetten, in de loop van aankomende week geef ik daar uitsluiting over.

Het stemmen op de modellen wil ik graag de laatste week van februari gaan doen. Dan zitten we nog 1,5 maand voor 13 april en dan is er nog ruim de tijd om voorbereidingen te treffen door iedereen. En mochten er dan toch uitvallers zijn kan ik daar nog makkelijk anderen voor regelen.

@Kelszz_: Ik kom helaas niet uit jouw omgeving, maar misschien iemand anders?

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 11:57

Jij staat ook op de modellen lijst!

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:21

13 april it is inderdaad. En volgens mij heb ik nog geen berichtje van je gehad Francien, maar dan weet ik het bij deze :)!

Ik werk de lijst na aankomende dinsdag weer helemaal bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:21

Even een update:

Datum: 13 april 2014
Reserve datum: 27 april 2014

Opgeven modellen kan nog t/m 2 maart 2014. Stemmen gebeurd vanaf 5 maart 2014.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 09:30

Ik hoop dat ik zondag van alle fotografen een reactie heb, maar ze krijgen een week de tijd dus de uitslag komt op zijn laatst op 12 maart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:16

Als je op de website kijkt vind je een voor 75% correcte lijst. Bij mij thuis ligt internet eruit, ik typ dit dus vanaf mijn telefoon. Maar in principe krijgen de fotografen vanavond, mits ik weer internet heb, een correcte lijst. De correcte fotografen lijst plaats ik dan ook hier. Mocht ik vanavond als ik thuis ben nog geen internet hebben dan plaats ik de lijst morgen vanaf mijn werk. Daar heb ik wel internet.

En de datum staat inderdaad vast op 13 april 2013. Dit is al enige tijd bekend.

Adawi, geen probleem! Alvast gefeliciteerd.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:50

Klopt, bij uitzonderlijk slecht weer wordt het verschoven naar 27 april. Maar alle modellen die gekozen worden voor 13 april hebben dan voorrang. De reservelijst wordt pas aangesproken op het moment dat zij niet kunnen.

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 12:11

Goed nieuws dat we daar weer mogen parkeren, scheelt toch flink in de tijd :D

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:18

Alle fotografen hebben als het goed is bericht gehad over de modellen. Mocht je fotograaf zijn en geen bericht gehad hebben, doe dan even een berichtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:33

Een aantal fotografen hebben al gestemd, zouden de overige fotografen dit voor aanstaande vrijdag willen doen?

Bij deze alvast een opzet voor het schema. Modellen worden in de paddock door alle fotografen tegelijkertijd gefotografeerd en tijdens de rijfoto's ook.

Afbeelding

Anoniem

Re: [FM] Havelte voorjaar - Paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:08

Zouden de fotografen die nog niet gestemd hebben en nog niet bevestigd hebben dat ze wel of niet aanwezig zijn dit morgen willen doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:55

13 april 2014 - reserve datum 27 april 2014

Modellen
Afbeelding
Afbeelding
Graag bevestigen of je aanwezig bent voor woensdag 19 maart 2014 en voor 20.00 uur.

Fotografen - dik gedrukt is bevestigd
[paard]
Frederieke_
Blitz22
Niobe
Jenne
Malinda93
stephzdesign
LiVetime
Als je nog niet bevestigd hebt of je aanwezig bent, doe dit dan voor aanstaande zondag 16 maart 2014 en voor 18.00 uur, daarna wordt je plek vergeven aan een reservefotograaf.

Ik zorg er voor dat ik morgenavond alle informatie compleet op de website heb staan inclusief routebeschrijving etc. Iedereen zal dan ook nog een persoonlijke PB ontvangen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers