Fotograaf gezocht voor Shetlanderrit Wassenaar 8 december

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niekje51

Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Fotograaf gezocht voor Shetlanderrit Wassenaar 8 december

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 13:53

Op 8 december gaan wij met bijna 20 aanspanningen Shetlanders en Mini's het strand op van Wassenaar. Zou iemand het leuk vinden om als fotograaf deze ochtend mee te gaan?
(Weet niet zeker of het hier goed staat, anders sorry en verplaats het gerust)

Het gaat dan om foto's van het verzamelen als we het strand op gaan, groepsfotootje, met zn allen op het strand rijden en als we terugkomen. Er kan zeker even een kwartiertje op het strand vrij gemaakt worden om te poseren. Deze foto's zouden we graag op onze website willen plaatsen in het klein met logo als het mag. We gaan een strandrit rijden van ongeveer 10 kilometer, daar doen we zo'n 1,5 uur over. Aan het einde van de rit gaan we met z'n allen als de pony's weer opgeladen zijn een lekker kopje warme soep nuttigen, voor de fotograaf staat er uiteraard ook een bekertje klaar! Mocht je in de buurt wonen van Ede/ Arnhem, kun je met mij meerijden die kant op. Ik kan je ook ergens op de route oppikken van een station/ carpool, ik rij vanaf het knp Grijsoord A50/A12 de gehele A12 over naar het westen. (Een vergoeding kunnen we helaas niet bieden buiten de soep, maar ik kan je site met de foto's onder de deelnemers verspreiden voor evt. nabestellingen.)

Alle aanspanningen rijden met enkelspan en sulky's, dus een plekje op een wagen om mee te rijden zit er waarschijnlijk niet in helaas, maar even achter het stuur stappen bij een van de aanspanningen moet wel te regelen zijn dat je het ook even kan ervaren ;)

Heb je zelf een Shet of mini voor de wagen en wil je graag meerijden? Je kunt je nog tot 1 december opgeven [BM] Aangespannen strandrit voor Shetlanders – Wassenaar 8 dec
Het lijkt een geweldige dag te worden!!

Ann_moi

Berichten: 3853
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Fotograaf gezocht voor Shetlanderrit Wassenaar 8 december

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:07

Dit topic hoort op de markt, daarom hier een slotje.