[P] Herfstmeeting Appelbergen (Glimmen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 12:15

Oh wat leuk, ik wil mijn paard bij deze ook graag opgeven :D Wel onder voorbehoud van vervoer, maar ik verwacht dat dat geen probleem zal zijn (moet even trailer huren oid).

Boktnaam: Vientje
Echte naam: Hilde
Naam paard: Pinda
Ras paard: NRPS
Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Ideeën: standfoto's, rijfoto's als ze zich gedraagt met vreemde paarden in het bos erbij. Zou haar eerste fotomeeting zijn :=

Miep & Pinda & Jipje :+:


Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:32

BvanhetB schreef:
Hee dat is redelijk in de buurt. Lijkt me wel weer eens gezellig om mee te gaan als fotograaf :D

Hé dat zou leuk zijn, mijn laatste fotomeeting met Pinda´s moeder in Borgerswold was jij ook mee als fotograaf :D Is wel al een paar jaar geleden hoor!

Miep & Pinda & Jipje :+:

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:07

Als model zie ik het zelf wel mogelijk om 1,5m afstand te houden van mensen, en als we qua planning / locatie wat ruimte kunnen nemen hoeven we buiten even kort aan het begin (en daar valt ook nog wel wat op te bedenken lijkt me) niet en masse samen te zijn en kan het zich opsplitsen in groepjes van 2-3 die voldoende afstand kunnen houden. Wat praktische uitvoering betreft zie ik het dus als mogelijk.

Maar de richtlijnen vanuit de overheid geven wel aan dat dit soort activiteiten nu natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling zijn, dus moreel vind ik het op/over het randje. Ik zou het jammer vinden als het afgelast wordt en denk dat ik wel meega mocht het nu wel doorgaan, maar zou het ook zeker begrijpen als we het besluiten uit te stellen.

Miep & Pinda & Jipje :+:

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:08

Eens, en de laatste keer dat ik bij het paviljoen was was daar ook de parkeerplaats dicht ivm corona dus ik zou het er nu echt niet op gokken.

Schema ziet er goed uit! Is echt 20 minuten per combi nodig? Ik zit ook met een jonkie met weinig geduld, en er zijn nog meer guppies. Eerdere meetings die ik meegekregen heb werkten met max 10-15 minuten per combi (afhankelijk van afstanden), dat lijkt mij fijner voor de mijne iig :) maar weet niet precies hoe veel je tussendoor moet verplaatsen.

Miep & Pinda & Jipje :+:

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:25

Oeh, mooie locaties! +:)+ :):) Prima om het op deze manier te doen inderdaad :j

Wat betreft het sessies van max. 15 minuten heeft dat heel sterk mijn voorkeur, 20 minuten per sessie is echt erg lang. Maar ik zie nog geen reacties van anderen wat de rest ervan denkt? :)

Miep & Pinda & Jipje :+:

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:36

Ik weet het nog niet wat ik aantrek, wil wel graag Pinda knotten en hoofdstel in doen denk ik. Maar moet nog zien dat knotten lukt, zal ze voor de zekerheid even bijknippen voor mocht dat knotten niks worden :+ Qua foto's graag van haar apart hoofd/standfoto en ook wat van ons samen, daarnaast vind ik wat artistiekere foto's qua perspectief (alleen delen van paard erop of bijvoorbeeld vanaf de schouder langs het oog naar voren fotograferen, verzin maar wat leuks) vaak erg tof :)

Ik heb vandaag besloten sowieso niet te gaan rijden met de shoot zondag helaas, wij hebben een gecombineerd zadel- en wat spanningsprobleem op het moment en om dan in zo'n setting erop te gaan zitten is vragen om ongelukken dus dat doen we maar niet :)

Miep & Pinda & Jipje :+:

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:16

Wat fijn dat er nog een fotograaf gevonden is! *\o/* Ben erg benieuwd!

Hoop werk ook weer met het schema gedaan :) Klopt het dat ik zowel locatie 3 als locatie 4 bij fotograaf Tatjana sta, of moet een van beiden bij een ander zijn als we steeds gaan afwisselen?

Ik hoef iig niet te wisselen mocht je daar nog mee gaan spelen, plemp bij mij maar alles achter elkaar door als dat nodig is zodat anderen even pauze kunnen hebben om evt op te zadelen :)

Miep & Pinda & Jipje :+:

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:32

Wat top gedaan! *\o/* Geen makkelijk schema om te maken maar volgens mij is hij prima zo +:)+ 8-)

Pinda is vanavond in elk geval vast in de voorwas gegaan }>

Miep & Pinda & Jipje :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers