[P/M] Rij-fotomeeting Donkerbroek 21-12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Friesland (december)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-19 22:51

Bedankt voor al jullie snelle reacties alvast! Zo te zien gaat het dan Donkerbroek worden, maar ik wacht nog eventjes af :j

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 09:18

Ik kan ook wel op de 21ste! Ik heb dat weekend wel beide dagen een fotomeeting wat betekent dat er mogelijk even gewacht moet worden op mijn voorproefjes/foto's (zeker met kerst daarna). Als dat voor niemand een probleem is wil ik wel mee :).

Als ik naar de locaties kijk heb ik bij beide nog niet echt een wauw gevoel. Die in donkerbroek heeft geen licht van de zijkant wat bij bewolking toch minder natuurlijk licht geeft dan die in witmarsum. De bak rand vind ik ook niet super lijken. Mijn voorkeur zou toch bij die in witmarsum liggen als ik mocht kiezen denk ik.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 16:14

Flux schreef:
Ik kan ook wel op de 21ste! Ik heb dat weekend wel beide dagen een fotomeeting wat betekent dat er mogelijk even gewacht moet worden op mijn voorproefjes/foto's (zeker met kerst daarna). Als dat voor niemand een probleem is wil ik wel mee :).

Als ik naar de locaties kijk heb ik bij beide nog niet echt een wauw gevoel. Die in donkerbroek heeft geen licht van de zijkant wat bij bewolking toch minder natuurlijk licht geeft dan die in witmarsum. De bak rand vind ik ook niet super lijken. Mijn voorkeur zou toch bij die in witmarsum liggen als ik mocht kiezen denk ik.


Er zijn (bij mijn weten) nou eenmaal niet zo heel veel wauw-binnenbakken in Friesland helaas :( Daarnaast moeten ze natuurlijk ook wel (in hun geheel) te huren zijn. Mocht je echt nog een betere/mooiere locatie weten waarvan je weet dat het ook gehuurd kan worden, dan hoor ik het nog graag :j

nijnthju
Berichten: 538
Geregistreerd: 22-03-08

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Friesland (december)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:19

Ik moet mij helaas afmelden voor de 21ste.

valonka

Berichten: 379
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Friesland (december)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:05

Ik heb niet echt een voorkeur voor locatie.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 16:13

Fotografen:
Boktnaam - Naam - Portfolio - Ervaring
1. marije_1997 - Marije - facebook, @mhufotografie insta:marije_huisman - fotografeer nu een half jaar, niet meer beginnend maar ook niet gevorderd. kan wel
2. Passadena - Inge - Nog niet aanwezig - Ik fotografeer nu 1,5 jaar. Eerder 1 fotomeeting gedaan (bijna 2 ) dus ik ben beginner kan wel
3. Lottehorse27 - Lotte - Lotte.Z_Photography (insta/fb) - Niet meer helemaal beginnend maar ook niet gevorderd. ?
4. DrawnHorse - Veronique - http://www.drawnhorsefotografie.nl - gevorderd kan wel
5. Flux - Korlieke - @createdbykorlieke - halfgevorderd kan wel
6. Nadjanadja - Nadja - @_nk_fotografie - half-gevorderd kan wel

Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Wedstrijden - Foto's
1. Saskiaojan - Saskia - Prada - Z1 startgerechtigd, WE level 1 - Kan wel
Klik 1 Klik 2
2. Nathalie__ - Nathalie - Jorike Janna J.K. - L1 startgerechtigd - Weekendje weg?
Klik 1 Klik 2
3. Debbie - Debbie - Khasjmir - Z dressuur - Kan wel Klik 1 Klik 2
4. Melisje_92 - Melissa - Luna - B - ? Klik 1 Klik 2
5. xLeoniee - Leonie - Mareja van Steenbergen - Z2 dressuur - Kan wel Klik 1 Klik 2
6. Valonka - Wilma - Puk - Z1 dressuur - kan wel Klik 1
7. maris__ - Mariska - Kaliber - L2 dressuur - Kan wel - Klik 1 Klik 2

Citaat:
Locatie
Op dit moment heb ik 2 locaties op het oog, die allebei heel ergens anders in Friesland liggen. Ik heb met beide locaties nog geen contact op genomen, aangezien ik eerst een klein beetje wilde inventariseren wat jullie voorkeur heeft. De 2 locaties:
1. De Noeste Hoeve, in Witmarsum (west/noordwest Friesland), http://www.noestehoeve.nl/service/accommodatie/
2. Stoeterij Hanestreek, Donkerbroek (zuidoost Friesland), https://stoeterijhanestreek.nl/accomodatie/

Zouden jullie (zowel fotografen als modellen; ik vind modellen wel iets belangrijker, aangezien zij natuurlijk ook een paard moeten meenemen op de trailer) willen doorgeven welke locatie jullie voorkeur heeft? Ik wil uiterlijk woensdag contact opnemen met 1 van beide locaties! :j


Jullie voorkeur was vrij duidelijk (Donkerbroek), dus ik ga contact opnemen met Stoeterij Hanestreek! :D

Ik sluit bij deze de aanmeldingen voor de modellen. Modellen die zich nu nog aanmelden, komen op de reservelijst. Dit omdat ik natuurlijk ook richting de accommodatie die we willen huren enigszins duidelijkheid moet geven. We hebben nu 7 modellen, dus dat kan mooi verdeeld over 2 uren (1x 3 combinaties en 1x 4 combinaties). Ik communiceer dan ook richting de locatie dat ik de bak voor 2 uren wil huren.

Fotografen kunnen zich eventueel nog wel aanmelden, maar ik wil hierbij een maximum van 10 fotografen aanhouden!

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 16:53

NadjaNadja schreef:
Flux schreef:
Ik kan ook wel op de 21ste! Ik heb dat weekend wel beide dagen een fotomeeting wat betekent dat er mogelijk even gewacht moet worden op mijn voorproefjes/foto's (zeker met kerst daarna). Als dat voor niemand een probleem is wil ik wel mee :).

Als ik naar de locaties kijk heb ik bij beide nog niet echt een wauw gevoel. Die in donkerbroek heeft geen licht van de zijkant wat bij bewolking toch minder natuurlijk licht geeft dan die in witmarsum. De bak rand vind ik ook niet super lijken. Mijn voorkeur zou toch bij die in witmarsum liggen als ik mocht kiezen denk ik.


Er zijn (bij mijn weten) nou eenmaal niet zo heel veel wauw-binnenbakken in Friesland helaas :( Daarnaast moeten ze natuurlijk ook wel (in hun geheel) te huren zijn. Mocht je echt nog een betere/mooiere locatie weten waarvan je weet dat het ook gehuurd kan worden, dan hoor ik het nog graag :j


Oh dat begrijp ik hoor, ik bedoel het niet vervelend. Excuses als het zo overkwam :D. De voorbeeldfoto's in je OP zijn echter gemaakt in een bak waar voldoende licht komt van de zijkanten. Ik dacht dat dit wellicht de verwachting schept die de fotografen misschien niet waar kunnen maken in deze situatie. Onvoldoende natuurlijk licht zorgt ervoor dat de camera meer moet compenseren en levert ruis. Het zou jammer zijn als de verwachtingen niet op één lijn liggen zeg maar, ookal is dit natuurlijk voor de leuk :)

Ik ken geen echt mooie binnenbakken in Friesland idd. Die mij te binnen schieten zijn die van PMO in Steenwijk (Overijssel) of de HJC manege in Tolbert (west Groningen). Die laatste heeft volgens mij een nieuwe binnenrijhal aangebouwd. Geen idee of ze af te huren zijn overigens..

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 17:04

Flux schreef:
NadjaNadja schreef:

Er zijn (bij mijn weten) nou eenmaal niet zo heel veel wauw-binnenbakken in Friesland helaas :( Daarnaast moeten ze natuurlijk ook wel (in hun geheel) te huren zijn. Mocht je echt nog een betere/mooiere locatie weten waarvan je weet dat het ook gehuurd kan worden, dan hoor ik het nog graag :j


Oh dat begrijp ik hoor, ik bedoel het niet vervelend. Excuses als het zo overkwam :D. De voorbeeldfoto's in je OP zijn echter gemaakt in een bak waar voldoende licht komt van de zijkanten. Ik dacht dat dit wellicht de verwachting schept die de fotografen misschien niet waar kunnen maken in deze situatie. Onvoldoende natuurlijk licht zorgt ervoor dat de camera meer moet compenseren en levert ruis. Het zou jammer zijn als de verwachtingen niet op één lijn liggen zeg maar, ookal is dit natuurlijk voor de leuk :)

Ik ken geen echt mooie binnenbakken in Friesland idd. Die mij te binnen schieten zijn die van PMO in Steenwijk (Overijssel) of de HJC manege in Tolbert (west Groningen). Die laatste heeft volgens mij een nieuwe binnenrijhal aangebouwd. Geen idee of ze af te huren zijn overigens..


Oh, geeft niks hoor! Het kwam verder helemaal niet vervelend over ofzo, ik vind het zelf alleen ook "stom" dat er niks spectaculairders te bieden is haha!

Wat betreft de verwachtingen: ik snap wat je bedoeld. Toch denk ik dat de meeste mensen die zich opgeven voor een fotomeeting ook weten/begrijpen dat ook is om fotografen te laten oefenen. Dus dat het dan ook kan "tegenvallen".

We zullen zien! Het is de eerste keer dat ik zo'n fotomeeting organiseer en ik heb het ook nog niet eerder voorbij zien komen op Bokt verder. Als het echt heel goed aanslaat en iedereen het leuk vindt, is het misschien wel mogelijk om dit nog in een wat groter en mooier/spectaculairder verband op te zetten.

Ik heb er in ieder geval zin in :j Ik vind dat we een leuke hoeveelheid en mooie afwisselende modellen hebben, dus dat belooft weel goeds :D

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Friesland (december)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:41

Helemaal goed, ik hou de datum vrij... mochten er kosten zijn voor de huur dan delen we die neem ik aan... daar hoeft niet 1 persoon voor op te draaien toch.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 19:56

saskiaojan schreef:
Helemaal goed, ik hou de datum vrij... mochten er kosten zijn voor de huur dan delen we die neem ik aan... daar hoeft niet 1 persoon voor op te draaien toch.

Klopt inderdaad! Zo staat het geloof ik ook in de openingspost :)

Lottehorse27

Berichten: 237
Geregistreerd: 05-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:50

Ik kan helaas niet :( Ik wens jullie heel veel plezier en succes!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-19 22:12

Donkerbroek is mogelijk op 21 december, van 11 tot 1 :D

De kosten zijn 22.50 excl. BTW per uur. We zijn nu met 11 (Lotte en Nathalie hebben zich nog afgemeld), dan komt het op ongeveer 5 euro per persoon.

Verdere informatie (indeling en dergelijke) volgt nog, maar ik wilde dit alvast melden en hierbij ook de meeting officieel vastleggen op 21 december van 11 tot 1 in Donkerbroek.

Mochten jullie nog fotografen weten, die zijn nog wel welkom! We zijn nu "maar" met 5.

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Friesland (december)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:49

Leuk!
Oproepje doen op de fb pagina van bokt?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-19 13:25

NadjaNadja schreef:
Fotografen:
Boktnaam - Naam - Portfolio - Ervaring
1. marije_1997 - Marije - facebook, @mhufotografie insta:marije_huisman - fotografeer nu een half jaar, niet meer beginnend maar ook niet gevorderd. kan wel
2. Passadena - Inge - Nog niet aanwezig - Ik fotografeer nu 1,5 jaar. Eerder 1 fotomeeting gedaan (bijna 2 ) dus ik ben beginner kan wel
3. DrawnHorse - Veronique - http://www.drawnhorsefotografie.nl - gevorderd kan wel
4. Flux - Korlieke - @createdbykorlieke - halfgevorderd kan wel
5. Nadjanadja - Nadja - @_nk_fotografie - half-gevorderd kan wel

Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Wedstrijden - Foto's
1. Saskiaojan - Saskia - Prada - Z1 startgerechtigd, WE level 1 - Kan wel
Klik 1 Klik 2
2. Debbie - Debbie - Khasjmir - Z dressuur - Kan wel Klik 1 Klik 2
3. xLeoniee - Leonie - Mareja van Steenbergen - Z2 dressuur - Kan wel Klik 1 Klik 2
4. Valonka - Wilma - Puk - Z1 dressuur - kan wel Klik 1
5. maris__ - Mariska - Kaliber - L2 dressuur - Kan wel - Klik 1 Klik 2


Citaat:
Ik sluit bij deze de aanmeldingen voor de modellen. Modellen die zich nu nog aanmelden, komen op de reservelijst. Dit omdat ik natuurlijk ook richting de accommodatie die we willen huren enigszins duidelijkheid moet geven. We hebben nu 7 modellen, dus dat kan mooi verdeeld over 2 uren (1x 3 combinaties en 1x 4 combinaties). Ik communiceer dan ook richting de locatie dat ik de bak voor 2 uren wil huren.

Aangezien zowel Nathalie als Melissa zich hebben afgemeld, is er nog plek voor 1 model. Het liefst zou ik die plek wel willen opvullen, dus als jullie nog iemand weten die dit leuk lijkt, dan hoor ik het graag! Mag ook van buiten Bokt zijn wat mij betreft.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor fotografen. Ik heb ook nog een aantal mensen benaderd, dus we zullen zien!

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Donkerbroek 21-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 13:45

Leuk! Ik zie ernaar uit! :D

Maris__

Berichten: 1226
Geregistreerd: 24-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:41

Hebben we al een idee wie in welke groep gaat rijden? :j Misschien even handig om alvast te plannen. Op niveau?

Ik wil denk ik gewoon trainingsfoto’s, moet nog ff gaan bedenken wat ik aan/om doe **\O/**
Wat doen jullie? :j

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 00:21

Maris__ schreef:
Hebben we al een idee wie in welke groep gaat rijden? :j Misschien even handig om alvast te plannen. Op niveau?

Ik wil denk ik gewoon trainingsfoto’s, moet nog ff gaan bedenken wat ik aan/om doe **\O/**
Wat doen jullie? :j


Ik ben nu een weekendje weg, maandag volgt de planning!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Donkerbroek 21-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 15:54

Citaat:
11:00 - 12:00
Saskia met Prada
Mariska met Kaliber

12:00 - 13:00
Debbie met Khasjmir
Wilma met Pukt
Leonie met Mareja van Steenbergen


Ik wilde de bovenstaande planning gaan volgen. Er is dus eventueel nog plek voor 1 'model'. Is iedereen verder akkoord met deze planning?

In de loop van deze week stuur ik jullie allemaal even een PB met een betaalverzoek van 5 euro. De kosten voor het 2 uren huren van de bak zijn 55 euro. We zijn op dit moment met 10 en die laatste 5 euro neem ik voor mijn eigen rekening :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:10

NadjaNadja schreef:
Citaat:
11:00 - 12:00
Saskia met Prada
Mariska met Kaliber

12:00 - 13:00
Debbie met Khasjmir
Wilma met Pukt
Leonie met Mareja van Steenbergen


Ik wilde de bovenstaande planning gaan volgen. Er is dus eventueel nog plek voor 1 'model'. Is iedereen verder akkoord met deze planning?

In de loop van deze week stuur ik jullie allemaal even een PB met een betaalverzoek van 5 euro. De kosten voor het 2 uren huren van de bak zijn 55 euro. We zijn op dit moment met 10 en die laatste 5 euro neem ik voor mijn eigen rekening :j



Mogen we het ook contant aan je geven?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Donkerbroek 21-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 16:32

Contant is eventueel ook goed, maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar via de bank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:01

NadjaNadja schreef:
Contant is eventueel ook goed, maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar via de bank.


Ik zit een beetje krap op m'n bankrekening haha maar heb het contant sowieso wel vandaar :)

Passadena

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:50

NadjaNadja schreef:
Contant is eventueel ook goed, maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar via de bank.


Voor mij ook liever contant ;D

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:24

NadjaNadja schreef:
Citaat:
11:00 - 12:00
Saskia met Prada
Mariska met Kaliber

12:00 - 13:00
Debbie met Khasjmir
Wilma met Pukt
Leonie met Mareja van Steenbergen


Ik wilde de bovenstaande planning gaan volgen. Er is dus eventueel nog plek voor 1 'model'. Is iedereen verder akkoord met deze planning?

In de loop van deze week stuur ik jullie allemaal even een PB met een betaalverzoek van 5 euro. De kosten voor het 2 uren huren van de bak zijn 55 euro. We zijn op dit moment met 10 en die laatste 5 euro neem ik voor mijn eigen rekening :j


Prima planning! Zie er naar uit :)

Als contant niet makkelijk voor je is wil ik dat ook wel in ontvangst nemen. Dan boek ik het totaalbedrag ter plekke naar je door :)

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:43

Ik vind het allemaal prima,
Misschien handig om een groepsapp aan te maken?

DrawnHorse

Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Re: [P/M] Rij-fotomeeting Donkerbroek 21-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:10

Helaas heb ik mij net moeten afmelden wegens onverwachte prive omstandigheden bij de TS.
Ik baal enorm, had graag meegegaan, maar helaas kan ik niet aanwezig zijn.