[P/M] Fotomeeting in de Elzen (Dordrecht)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:06


Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?


Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:08

25 minuten per model vind ik erg lang, ik zou eerder 15 minuten aanhouden.
Dus dat je bijv 9.45 verzamelt en naar de locatie lopen (want je wilt bij dat meertje afspreken toch, niet in het bos?) om 10 u start fotografie, 10.15 wissel, 10.30 wissel 10.45 wissel en dan evt longeren / losgooien en dan rijden? Dan ben je waarschijnlijk rond 11u30/11.45 klaar, half uurtje pauze voor fotografen en de anderen om op locatie te komen. 12.15 start groep 2, 12.30 wissel, 12.45 wissel en dan weer longeren en rijden. Zijn we rond een uur of twee klaar.

Ik zou trouwens ook 6 fotografen aanhouden, want anders moet je in een drietal fotograferen en dat vind ik echt iets te veel van het goede :)

Ik weet trouwens niet of je wilt longeren/losgooien, maar zelf vind ik dat wel leuke foto's altijd als het paard een beetje actie kan laten zien.

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?


Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:23

Isabel_k schreef:
Suuszels schreef:
25 minuten per model vind ik erg lang, ik zou eerder 15 minuten aanhouden.
Dus dat je bijv 9.45 verzamelt en naar de locatie lopen (want je wilt bij dat meertje afspreken toch, niet in het bos?) om 10 u start fotografie, 10.15 wissel, 10.30 wissel 10.45 wissel en dan evt longeren / losgooien en dan rijden? Dan ben je waarschijnlijk rond 11u30/11.45 klaar, half uurtje pauze voor fotografen en de anderen om op locatie te komen. 12.15 start groep 2, 12.30 wissel, 12.45 wissel en dan weer longeren en rijden. Zijn we rond een uur of twee klaar.

Ik zou trouwens ook 6 fotografen aanhouden, want anders moet je in een drietal fotograferen en dat vind ik echt iets te veel van het goede :)

Ik weet trouwens niet of je wilt longeren/losgooien, maar zelf vind ik dat wel leuke foto's altijd als het paard een beetje actie kan laten zien.


Duidelijk :-)

Persoonlijk vind ik het tricky om daar te los te gooien. Het is erg ongelijk helaas.

Dan moeten we dat niet willen inderdaad, ik kom er de laatste tijd niet heel vaak dus weet niet hoe de grond erbij ligt :)

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers