Evenement organiseren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
NikitaV0344
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Tiel

Evenement organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 18:10

Beste Bokkers,

Voor het examen van mijn Opleiding Paardensport & -houderij (niveau 4) moet ik een evenement gaan organiseren. Ik loop stage bij een Friese paardenstal en ik wil iets bijzonders en leuks organiseren. Ik hoop dat jullie leuke en een beetje originele ideeën hebben en dat jullie mij op weg kunnen helpen *\o/* :D _/-\o_
alvast dankjewel :)

Groetjes Nikita


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Evenement organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:24

Ik verplaats dit topic naar Hippische evenementen.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Evenement organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:29

Hoi, voor m'n werk organiseer ik veel evenementen, nu even druk maar ik reageer later deze week!

Toffe opdracht :)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

wilmatj

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Evenement organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:33

Moet je dit niet met je gehele klas doen? Ik heb dit een aantal jaar terug ook moeten doen met dezelfde opleiding, alleen dit was met mijn hele klas. In ieder geval zou ik er rekening mee houden of je het alleen doet of met meerdere. Als je alleen bent probeer het vooral niet te groot te maken. Houd het overzichtelijk voor jezelf.

Instagram van mijn paardjesdikkebillenponys

NikitaV0344
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Tiel

Re: Evenement organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 18:35

Ik moet het evenement in mijn eentje organiseren!

Vadrouille

Berichten: 223
Geregistreerd: 14-01-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:43

Ik heb toen met de klas een wedstrijd georganiseerd.
Door omstandigheden was ik gezakt voor een ander examen en mocht dus dit niet zien als examen.
Heb het evenement opnieuw moeten doen.
Ik liep toen stage bi de trekpaarden en heb hier een open dag gedaan. Met ponyrijden ( op een trekpaard of een pony die we daar hadden ) vliegend tapijt, ringsteken en ik had een paardencoache geregeld weet je wel. Bedrijf afgebeld voor sponsor spulletjes voor mijn loterij en een friet kraam geregeld. Was al met al een erg geslaagde dag en dik geslaagd voor dat examen.
Dus misschien een open dag een idee!

When thou diest, I will die. and there will I be buried. The Angel do so to me. And more also if aught but death part thee and me https://49.media.tumblr.com/86e63892e360d6a167a405f47d0bf914/tumblr_o1okir8tKd1sfwy5bo1_500.gif

Lous

Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:17

Aangezien het hier om een huiswerktopic gaat en deze niet zijn toegestaan plaats ik hierbij een slotje.
Hulp bij schoolopdrachten is wel toegestaan, maar dit hoort thuis op STW.
TS mag daar een nieuw topic openen wat aan de regels en richtlijnen voldoet :)

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 1 bezoeker