[Foto] Een erg natte maar leuke vrijdag op Horse event

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Henrike5

Berichten: 768
Geregistreerd: 26-02-13

[Foto] Een erg natte maar leuke vrijdag op Horse event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 23:39

Helaas was vandaag heel erg nat, het terrein was 1 blubberbende toen ik naar huis ging en ik was lekker nat geregend...
De dag zelf was wel heel erg leuk, het was lekker rustig dus ik kon overal makkelijk bij en naar kijken. De clinics waren heel erg leuk en leerzaam en nog even lekker rondgekeken.
Ik heb ook wat foto's gemaakt die ik wil laten zien, ze zijn niet allemaal even mooi maar ik ben geen top fotograaf en het weer zat dus helaas ook niet helemaal mee.
Ik hoop dat jullie zo een beetje meekunnen genieten :o

Mijn dag begon met een heel veel leuke dingen maar de eerste echt goede foto's kwamen van devensie/cavelerie te paard? Dit vond ik heel gaaf om te zien, de paarden waren niet snel bang
Afbeelding
Afbeelding


Tussen door kwam ik bij een clinic over western en daar nog snel tussendoor een plaatje geschoten
Afbeelding


En ook nog naar een stukje over de tenesse walking horse gekeken, wat een bijzondere gang heeft hij zeg
Afbeelding


Daarna dressuur rijden met een western amazone, heel erg leuk om te zien. Ik vind andere disciplines altijd heel erg interessant en om het 'samen' te zien was helemaal leuk. Ik vond het bijzonder om te zien hoe ze overal zo nuchter en kalm bleef, echt heel erg leerzaam.
Afbeelding


Toen nog een stukje van de PRE gezien, wat een prachtige paarden toch. De mevrouw aan de lange lijnen ging speciaal steigeren voor de foto wat super aardig en leuk was.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding