Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:31

Ricie schreef:
We vinden het leuk om dit voor jullie te doen! Ik ga er vanuit dat het echt mensen uit het leger zijn. De uitstraling, gedragingen is wel typisch defensie. Op de parkeerplaats heb ik ook defensie voertuigen zien staan. Dus dat lijkt me een sommetje als 1+1 is 2


Tip voor de Boktreporters: schrijf je HE-posts in dit opic alsof je ze voor een complete vreemde schrijft. Ze worden namelijk zonder context op de voorpagina geplaatst dus ik als niet-volger van dit topic lees dit bovenstaande op de voorpagina en denk: 'Om wat voor mij te doen? :o? En wie zijn welke mensen van het leger? Heeft iemand die dan ergens gezien? Was het leger dan op HE?'

Als je wilt dat het HE-kader op de voorpagina zin heeft, dan kun je beter schrijven 'Wij Boktreporters houden jullie graag op de hoogte van het Horse Event! Net kwam defensie voorbij met een demonstratie, op de parkeerplaats zagen we ook al hun voertuigen staan, erg gaaf' (of zoiets).
Anders heeft dat hok op de voorpagina net zoals vorig jaar geen enkele zin omdat er vage kreten staan die alleen begrepen kunnen worden die het hele topic al kennen.


JoyCiej007

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:37

xyzutu2 schreef:
Ricie schreef:
We vinden het leuk om dit voor jullie te doen! Ik ga er vanuit dat het echt mensen uit het leger zijn. De uitstraling, gedragingen is wel typisch defensie. Op de parkeerplaats heb ik ook defensie voertuigen zien staan. Dus dat lijkt me een sommetje als 1+1 is 2


Tip voor de Boktreporters: schrijf je HE-posts in dit opic alsof je ze voor een complete vreemde schrijft. Ze worden namelijk zonder context op de voorpagina geplaatst dus ik als niet-volger van dit topic lees dit bovenstaande op de voorpagina en denk: 'Om wat voor mij te doen? :o? En wie zijn welke mensen van het leger? Heeft iemand die dan ergens gezien? Was het leger dan op HE?'

Als je wilt dat het HE-kader op de voorpagina zin heeft, dan kun je beter schrijven 'Wij Boktreporters houden jullie graag op de hoogte van het Horse Event! Net kwam defensie voorbij met een demonstratie, op de parkeerplaats zagen we ook al hun voertuigen staan, erg gaaf' (of zoiets).
Anders heeft dat hok op de voorpagina net zoals vorig jaar geen enkele zin omdat er vage kreten staan die alleen begrepen kunnen worden die het hele topic al kennen.


Volledig mee eens; ik snapte er ook niets van....
Nog afgezien van het feit dat ik de zéér overdreven aandacht voor het jaarlijkse HE van Bokt ronduit ehm, apart vind, in vergelijking met andere grote paarden evenementen.

Voor de mensen die er zijn: veel plezier en hopelijk houden jullie het een beetje warm en droog.

Ik ben er in ieder geval niet rouwig om dat ik er niet bij ben :)

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:43

Ach het programma is toch elk jaar hetzelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:48

Ik ben ook geen fan van HE, maar nog minder fan van vage posts op de voorpagina. ;)
Zorg gewoon dat je in elke bijdrage sowieso 'HE' vermeldt, en ook dat jij daar bent en jij iets ziet, want anders wordt het enorm vaag op de voorpagina.

Dus niet: 'Super gaaf! Ik was wel even bang dat ze zouden uitglijden maar dat is gelukkig niet gebeurd' - en dat dat zo op de voorpagina gooien, maar: 'Nu op HE: de Polderboys. Supergave paardenvoetbaldemonstratie, Ik was even bang voor uitglijden, maar de paarden en ruiters deden het geweldig'
Misschien nog steeds niet interessant voor mij, maar het is nu een begrijpelijk verhaaltje.

En als er ook (on?)gevraagd posts van andere gebruikers in dit topic doorgeplaatst worden naar de voorpagina, zet daar dan als redacteur zelf even context bij. Dus niet 'Blij dat ik toch gegaan ben', maar 'HE niet leuk in de regen? Troelie schrijft: 'Blij dat ik toch gegaan ben'.'
Dan is de helft van Bokt nog steeds niet in HE geinteresseerd, maar ergeren ze zich niet meer elke keer aan die vage kreten, want zo hebben ze geen zin, of je nou pro- of anti bent, en dan wordt iedereen op een gegeven moment anti als je pech hebt. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:51

Met de voorpagina gaat het geloof ik om de vinkjes die reporters / teamies aan kunnen zetten zodat het bericht op de voorpagina komt. Niet heel handig, want zo krijg je dus inderdaad compleet onlogische berichten op de feed eigenlijk. Tenminste, ik ga er vanuit dat dat nog gelijk is met de voorgaande jaren.
Kleine tip: probeer je iets meer te verdiepen. 'Defensie' en 'het leger' zijn wel twee héle brede begrippen. Als je niet hebt opgevangen wie het nou precies zijn is het soms beter om er níet over te schrijven. Nu is het best tenenkrommend zegmaar.

Vind het dapper dat jullie 't uithouden daar, ik was 't met dit weer al snel beu geweest...

Maar bovenstaande is ook direct weer een tip voor bokt an sich; zorg volgend jaar weer voor reporters. Jullie doen het leuk hoor R & LU! Maar schrijven is toch echt iets anders dan foto's maken en dat verschil merk je gewoon behoorlijk. Althans, ik wel..

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:55

Amanda schreef:
Morgen en zondag geven ze gelukkig droog weer op :j
En hopelijk ook wat warmer...


Ziet er niet uit als droog:(

Afbeelding

- Bread may feed my body, but my horse feeds my soul ♥

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:12

xyzutu2 schreef:
Ik ben ook geen fan van HE, maar nog minder fan van vage posts op de voorpagina. ;)
Zorg gewoon dat je in elke bijdrage sowieso 'HE' vermeldt, en ook dat jij daar bent en jij iets ziet, want anders wordt het enorm vaag op de voorpagina.

Dus niet: 'Super gaaf! Ik was wel even bang dat ze zouden uitglijden maar dat is gelukkig niet gebeurd' - en dat dat zo op de voorpagina gooien, maar: 'Nu op HE: de Polderboys. Supergave paardenvoetbaldemonstratie, Ik was even bang voor uitglijden, maar de paarden en ruiters deden het geweldig'
Misschien nog steeds niet interessant voor mij, maar het is nu een begrijpelijk verhaaltje.

En als er ook (on?)gevraagd posts van andere gebruikers in dit topic doorgeplaatst worden naar de voorpagina, zet daar dan als redacteur zelf even context bij. Dus niet 'Blij dat ik toch gegaan ben', maar 'HE niet leuk in de regen? Troelie schrijft: 'Blij dat ik toch gegaan ben'.'
Dan is de helft van Bokt nog steeds niet in HE geinteresseerd, maar ergeren ze zich niet meer elke keer aan die vage kreten, want zo hebben ze geen zin, of je nou pro- of anti bent, en dan wordt iedereen op een gegeven moment anti als je pech hebt. ;)


Er staat in koeienletters Horse Event boven dus ik vind dat je best wel een ei bent als je niet snapt dat het om HE gaat.

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:19

Anoniem schreef:
Met de voorpagina gaat het geloof ik om de vinkjes die reporters / teamies aan kunnen zetten zodat het bericht op de voorpagina komt. Niet heel handig, want zo krijg je dus inderdaad compleet onlogische berichten op de feed eigenlijk. Tenminste, ik ga er vanuit dat dat nog gelijk is met de voorgaande jaren.
Kleine tip: probeer je iets meer te verdiepen. 'Defensie' en 'het leger' zijn wel twee héle brede begrippen. Als je niet hebt opgevangen wie het nou precies zijn is het soms beter om er níet over te schrijven. Nu is het best tenenkrommend zegmaar.

Vind het dapper dat jullie 't uithouden daar, ik was 't met dit weer al snel beu geweest...

Maar bovenstaande is ook direct weer een tip voor bokt an sich; zorg volgend jaar weer voor reporters. Jullie doen het leuk hoor R & LU! Maar schrijven is toch echt iets anders dan foto's maken en dat verschil merk je gewoon behoorlijk. Althans, ik wel..



Ik vind persoonlijk het verslag ook erg tegen vallen dit jaar.. het zijn leuke foto's maar we krijgen toch weinig (inhoudelijks) over de clinic's en demo's te horen..

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27965
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:21

xyzutu2 schreef:
Ik ben ook geen fan van HE, maar nog minder fan van vage posts op de voorpagina. ;)
Zorg gewoon dat je in elke bijdrage sowieso 'HE' vermeldt, en ook dat jij daar bent en jij iets ziet, want anders wordt het enorm vaag op de voorpagina.

Dus niet: 'Super gaaf! Ik was wel even bang dat ze zouden uitglijden maar dat is gelukkig niet gebeurd' - en dat dat zo op de voorpagina gooien, maar: 'Nu op HE: de Polderboys. Supergave paardenvoetbaldemonstratie, Ik was even bang voor uitglijden, maar de paarden en ruiters deden het geweldig'
Misschien nog steeds niet interessant voor mij, maar het is nu een begrijpelijk verhaaltje.

En als er ook (on?)gevraagd posts van andere gebruikers in dit topic doorgeplaatst worden naar de voorpagina, zet daar dan als redacteur zelf even context bij. Dus niet 'Blij dat ik toch gegaan ben', maar 'HE niet leuk in de regen? Troelie schrijft: 'Blij dat ik toch gegaan ben'.'
Dan is de helft van Bokt nog steeds niet in HE geinteresseerd, maar ergeren ze zich niet meer elke keer aan die vage kreten, want zo hebben ze geen zin, of je nou pro- of anti bent, en dan wordt iedereen op een gegeven moment anti als je pech hebt. ;)


Het gedeelte op de Voorpagina is in eerste instantie bedoeld om te prikkelen, niet zozeer om een complete, lopende samenvatting van alle gebeurtenissen te geven. Ben je geïnteresseerd, dan klik je op het fragment en kom je in het topic uit waar je al snel zult begrijpen wat de context van het betreffende citaat is. Ben je niet geïnteresseerd, dan laat je het links liggen. :)

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Leo

Berichten: 50104
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:22

Het verzoek om deze discussie niet hier te voeren, dit topic is echt een verslag topic. :)

We hebben met Horse Event inderdaad een tijdelijke live feed die juist bedoeld is om reacties uit te lichten. Na zondag verdwijnt deze weer. Deze vorm is een bewuste keuze vanuit Bokt en staat dus los van de reporters. We zullen aan de hand van de tips kijken wat we kunnen verbeteren, we blijven ontwikkelen, bedankt daarvoor.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:23

XjesLiess schreef:
Anoniem schreef:
Met de voorpagina gaat het geloof ik om de vinkjes die reporters / teamies aan kunnen zetten zodat het bericht op de voorpagina komt. Niet heel handig, want zo krijg je dus inderdaad compleet onlogische berichten op de feed eigenlijk. Tenminste, ik ga er vanuit dat dat nog gelijk is met de voorgaande jaren.
Kleine tip: probeer je iets meer te verdiepen. 'Defensie' en 'het leger' zijn wel twee héle brede begrippen. Als je niet hebt opgevangen wie het nou precies zijn is het soms beter om er níet over te schrijven. Nu is het best tenenkrommend zegmaar.

Vind het dapper dat jullie 't uithouden daar, ik was 't met dit weer al snel beu geweest...

Maar bovenstaande is ook direct weer een tip voor bokt an sich; zorg volgend jaar weer voor reporters. Jullie doen het leuk hoor R & LU! Maar schrijven is toch echt iets anders dan foto's maken en dat verschil merk je gewoon behoorlijk. Althans, ik wel..



Ik vind persoonlijk het verslag ook erg tegen vallen dit jaar.. het zijn leuke foto's maar we krijgen toch weinig (inhoudelijks) over de clinic's en demo's te horen..


Dat komt idd omdat wij geen schrijvers zijn maar fotografen, Zo hebben wij ons ook opgegeven. Er wordt dus meer aandacht besteed aan beeldmateriaal dan aan tekst. Ook omdat wij tussendoor niet veel tijd hebben om te schrijven :)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Leo

Berichten: 50104
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:24

XjesLiess schreef:
Anoniem schreef:
Met de voorpagina gaat het geloof ik om de vinkjes die reporters / teamies aan kunnen zetten zodat het bericht op de voorpagina komt. Niet heel handig, want zo krijg je dus inderdaad compleet onlogische berichten op de feed eigenlijk. Tenminste, ik ga er vanuit dat dat nog gelijk is met de voorgaande jaren.
Kleine tip: probeer je iets meer te verdiepen. 'Defensie' en 'het leger' zijn wel twee héle brede begrippen. Als je niet hebt opgevangen wie het nou precies zijn is het soms beter om er níet over te schrijven. Nu is het best tenenkrommend zegmaar.

Vind het dapper dat jullie 't uithouden daar, ik was 't met dit weer al snel beu geweest...

Maar bovenstaande is ook direct weer een tip voor bokt an sich; zorg volgend jaar weer voor reporters. Jullie doen het leuk hoor R & LU! Maar schrijven is toch echt iets anders dan foto's maken en dat verschil merk je gewoon behoorlijk. Althans, ik wel..



Ik vind persoonlijk het verslag ook erg tegen vallen dit jaar.. het zijn leuke foto's maar we krijgen toch weinig (inhoudelijks) over de clinic's en demo's te horen..


Er is dit jaar gekozen voor meer verslaglegging in beeld en minder in woord. We nemen dit mee in de evaluatie. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:31

_Reneee schreef:
Er staat in koeienletters Horse Event boven dus ik vind dat je best wel een ei bent als je niet snapt dat het om HE gaat.


Ik vind dat jij best wel lomp bent in je reactie. :+
Natuuuurlijk snap ik dat het om HE gaat, alleen als er opeens het zinnetje 'wij ook!' valt dan heb ik geen idee wat daar dan mee bedoeld wordt, of voor wie.
Je kunt dit prikkelend noemen, ik en anderen zien dit als irriterend.
De quote die er nu op staat over de clinic met Imke is perfect, vertelt precies wat er gaande is en waarom dat leuk was en dat prikkelt mij, maar dat was dus een foute quote volgens het HE team?

Maar goed, case closed, ik heb mijn tip gegeven en het staat het Bokt team helemaal vrij om daar absoluut niets mee te doen. 8-)

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:37

We hebben net de kennismakingsclinic van Bianca Schoenmaker (schoentje) gezien! Ook hebben wij haar kort kunnen interviewen.

Afbeelding

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

fresley

Berichten: 2291
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:04

Hoe ligt dat terrein erbij LoveUggs?

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:08

Nu aanwezig bij de presentatie van Bastiaan de Recht over biomechanica in de Bokt Lounge. Super interessant!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:27

Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:27

fresley schreef:
Hoe ligt dat terrein erbij LoveUggs?


Zo;

Afbeelding
:(:)

Wel gigantische emmer met paarden snoepjes gescoord!

Afbeelding

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:41

Interactieve workshop :D
Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:41

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:42

Natttigheid :D

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:50

Wij staan klaar voor de eindshow!

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:01

Even de huidige stand bij bijv parkeerplaats zuid..

Afbeelding

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

justkid

Berichten: 11815
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:17

Ah wat leuk dit! ik vind dat jullie het top doen! leuke foto's, persoonlijke berichtjes ik blijf volgen :)

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:48

Weer op weg naar huis. Het was koud en nat, maar wel onwijs gezellig!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers