Regen op horse event

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leonieb23
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-09-17

Regen op horse event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-17 18:29

Haai!

Helaas wordt het weer op horse event ontzettend slecht. Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik ga. Is het de moeite waard om te gaan of is het meeste buiten?


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:32

Veel buiten. De grote hoofdpiste heeft wel een overdekte tribune, binnen is ook wel e.e.a. te doen maar het meeste gebeurt buiten.

Als je tegen een spatje regen kan dan zou ik gewoon lekker gaan. :D

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:33

Het meeste speelt zich buiten af, maar ook zijn er veel presentaties op overdekte plekken, zoals de grote hallen, de tribunes zijn overdekt en zo ook de Bokt Lounge ;)

Ik zie dat je zaterdag gaat, dan zou het al beter moeten zijn. Voornamelijk voor vrijdag wordt regen voorspeld.

Anoniem

Re: Regen op horse event

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:41

Het hele terrein is goed gedraineerd dus het wordt gelukkig geen modderboel, maar met forse regen zou ik persoonlijk thuisblijven. Ik ben wel eens met gemiddelde regen geweest en dan merk je gewoon dat je vooral buiten bent en niet echt op kunt drogen als je er de hele dag rondloopt, zeker als het ook nog waait dan blijft het gewoon guur op de overdekte tribunes (en die zitten al stampvol zodra het eerste spatje valt natuurlijk 8-) ).

A_nouk

Berichten: 11631
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Regen op horse event

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 10:25

Ik geef dit topic even een slinger naar het Horse Event fora :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChanelR, nimbletje en 39 bezoekers