Horse Event 2017!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:59

Nabster schreef:
LoveUggs schreef:
Wij zijn ook op tijd weg gegaan.
Na de show met Britt, Esra en Imke zijn wij richting de parkeerplaats gegaan. Nergens last van gehad qua drukte op de parkeerplaats :+

Wat ik jammer vond was dat nu Paardenpraat zo populair is, al die kleine meisjes bij de ring stonden met de show met Britt, Esra en Imke.. Wij hebben de show daarvoor ook bekeken en stonden lekker aan het hek, gewapend met mijn camera. Komt er tijdens de show met de 3 dames een vrouw naar ons toe: ja deze kleine meisjes mogen wel voor jullie staan he, jullie kijken overal wel overheen. Ja doeeeiii, ik wil mijn foto's maken, nu had ik tickets via Bokt, maar voor het zelfde geld had ik wel veel entree geld betaald. Jammer dat je geen plek hebt aan het hek, maar daarvoor hoef ik dan toch geen plaats te maken :+ ga je maar op de tribune staan, of had je er eerder moeten zijn.. Vond dat zo'n rare opmerking van die vrouw, dat ik er niet op gereageerd heb...


Leuk mens ben je. Je kunt echt niet drie kleine meiden voor je laten staan?


Denk dat het is voor als je een foto wilt vanuit een laag standpunt dat ze er dan voor staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:05

de drukte bij britt en esra was idd enorm, wij zaten zelf in de tribune, waren er al voor de show van het er voor begon
uit de tribune geraken was voor mij een ramp! (net als op de bus zitten) ik word gek van getrek en geduw om ergens af te geraken of ergens te staan en in de tribune waren de trappen ook verschrikkelijk voor me om met die bende er af te geraken

ben overigens heel blij dat ik thuis ben geraakt, vanmorgen ziek vertrokken & voelde me echt tegen het einde niet lekker, was heel moeilijk concentreren op de weg & bijna ongeluk gehad (file niet zien aankomen)

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:16

Was een heerlijke dag Horse Event! Echt, duimpjes omhoog voor de organisatie. Terrein lag er supergoed bij!

Hier vast wat foto's van mijn kant :D

Rassendefilé
Afbeelding

Afbeelding

43e Gemechaniseerde Brigade
Afbeelding

Bastiaan de Recht
Afbeelding

Hobbyhorsing
Afbeelding

Clémence Faivre
Afbeelding

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:21

Ik heb je niet eens gezien Marjow!!! Je bent toch nog wel beetje van de Fjordsels? :P Gave fotos heb je weer.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:22

xApple schreef:
Nabster schreef:


Leuk mens ben je. Je kunt echt niet drie kleine meiden voor je laten staan?


Wat een onzin.. hoezo ben je dan opeens geen leuk mens? Kinderen hoeven toch niet altijd voorrang te krijgen?! >;) Moeten ze zelf eerder komen.

Ik heb zelf een super leuke dag gehad. Ja het wachten duurde lang in de auto maar ach het hoort erbij. Leuke clinics gezien, een paar gemist door de file. Ik vond zelf de clinic met Imke en haar moeder het leukst


Dus omdat een paar meiden halverwege de clinic aankomen met mams, en toevallig een jaar of 12 zijn, moet ik maar plaats voor ze maken en mijn eigen zicht belemmeren + de ruimte om te fotograferen op te geven van iets wat ik zelf graag voor de lens wil hebben? Ik kon geen kant op, ik was op tijd, ruim op tijd, ben netjes wat opzij gegaan voor een moeder met een paar meiden zodat zij ook langs het hek konden staan. Heb mijn spullen tussen mijn benen gezet om meer ruimte te hebben en zelf wankel te staan, en dan moet ik maar verkassen? Sorry, maar ook ik heb 1.5 uur gereden naar HE, en ook ik wil graag het een en ander zien.

Fijn om te horen dat ik dan geen leuk mens ben wanneer ik wel degelijk rekening houd met die kids, maar niet ten koste van iets dat ik zelf graag wil. Dat mag je ook niet van iemand verwachten vind ik. :n

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:23

Leuke foto's komen er voorbij :)

Ben benieuwd naar fotos van het bavaria eventingteam in de demo wedstrijd :)

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:24

Marjoow ik heb je niet gezien :(
Gave foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:24

Afbeelding
Afbeelding

:)) :)) :))

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:38

Het was een leuke dag. :) Wij hadden de auto geparkeerd op het station en vanuit daar met de shuttle bus naar het terrein, was echt super geregeld! In de middag nog de workshop gedaan bij de boktlounge, sieraad maken van paardenhaar. Heel leuk! Heb een leuke sleutelhanger kunnen maken met de haren van mijn paard. :)
Verder alleen een vliegenspray gekocht. Ik vond de aanbiedingen inderdaad tegenvallen maar wel een aantal leuke goodiebags meegenomen met voer.

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:48

Amber_ schreef:
Ik heb je niet eens gezien Marjow!!! Je bent toch nog wel beetje van de Fjordsels? :P Gave fotos heb je weer.

Uiteraard! Alleen begon mijn camera te klooien toen jullie binnenkwamen... Heb wel wat foto's hoor maar dus niet van de binnenkomst...
Welke fjord liep er naast je?? Heerlijk koppie heeft die!!

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:50

Afbeelding

De schade voor mij....

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:53

Ik ben zowaar met lege handen naar huis gegaan.
Maar wel laarzen laten aanmeten dus alsnog met een lege portemonnee :=

Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:54

A_nnee schreef:
Heeft er toevallig iemand foto's van de shetlanders in het Rassen Defilé (vrijdag en zondag)? :)

Ik heb zondag naar het rassen Defilé gekeken en heb foto's en 1 of 2 filmpjes gemaakt
Ik heb volgens mij ook foto's waar de Shetlanders opstaan. Ik zal morgen kijken hoe ik ze hierop kan krijgen. Of je mag me ook een Pb met je e mail sturen dan stuur ik de filmpjes waar als het goed is alle paarden op staan en de foto's die ik heb.

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:56

Marjoow schreef:
Uiteraard! Alleen begon mijn camera te klooien toen jullie binnenkwamen... Heb wel wat foto's hoor maar dus niet van de binnenkomst...
Welke fjord liep er naast je?? Heerlijk koppie heeft die!!


Alles van jou is welkom haha :)) Iesje! Een Reinar x Timor. Verklaart haar koppie haha...

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 23:47

Vandaag een ontzettend leuke dag gehad! De paden lagen er super bij alleen was het overal wel vreselijk druk, vooral bij de kraampjes. We kwamen pas 12 uur aan en hebben toen nog 3 kwartier in de file gestaan naar het parkeerterrein. Eenmaal daar ging het super snel en waren we binnen 20 minuten binnen. Na de laatste show ( wat was dat gaaf zeg!) nog ff langs de kraampjes gegaan en rond kwart voor 7 weer naar buiten gegaan. Toen was het heel rustig en konden zo de bus in en daarna zo van het parkeerterrein af rijden. Heb een ontzettend mooie frontriem gekocht waar ik echt in love mee ben en nog een leuke rijbroek voor een mooie prijs kunnen kopen. En natuurlijk weer een super dag gehad!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:44

Mijn oost van vrijdag. Ik was er wat later. Ben nog weg gegaan om thuis te lunchen en daarna hebben we het tot een uurtje of 4 volgehouden. Daarna begon het echt goed door te plenzen zijn we vertrokken.
Afbeelding

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:07

Als er iemand foto's of filmpjes heeft gemaakt van de Pura Raza Española dan zou ik ze graag ontvangen!

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:09

Als iemand toevallig foto's heeft gemaakt van de clinic: Springen voor dressuurruiters op zondag (14:15-14:45 in de springpiste), hoor ik het graag. Zag wel verschillende mensen met een camera namelijk.

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:40

als ik het zo lees hebben wij nog best geluk gehad. We hebben het langst gedaan over het stuk van de weg af naar de parkeerplaatsen, denk een halfuur. Ik ben toen heel asociaal naar voren gekropen in de rij wachtenden voor de shuttlebus ( sorry!) omdat de mensen met wie wij hadden afgesproken en dus ook de kaartjes hadden, redelijk vooraan stonden. Uiteindelijk waren we om 11 u op het terrein ipv geplande 10 u. Ik was dus samen met mijn 6 jarige dochter en nog 2 vriendinnen met hun tevens 6 jarige dochters. Van te voren had ik een zorgvuldig tijdschema gemaakt met allerlei dingen die mij interessant leken. Nouja daar is dus helemaal niets van terecht gekomen Haha. Ik heb vooral dingen als paardenpraattv, penny gezien en mijn dochter heeft echt uren bij de fokkerijwereld doorgebracht en verliefd om de hals van elk paard dat we tegenkwamen gehangen ( terwijl we er hier 3 thuis hebben staan maar nee dit was natuurlijk veel leuker) en heeft ze drie kwartier over 1 kleurplaat gedaan ( zucht..) Ik vond het persoonlijk wel veel te druk. De kraampjes waren echt bijna niet te bezoeken en liep je overal tegen mensen aan met hun enorme tassen.We hebben ondanks dat wel goed gescoord hoor, met name voor mijn dochter . Ik kwam alleen met een schamele oogst van 2 paar nieuwe sokken terug. Ik vond de clinic van Jill huybregts erg leuk, good old Albert voorn, de clinic van Britt en Esra ( die Halloween ) en de afsluiter met die Franse dame en haar Fuego werkelijk magisch! De terugweg verliep gesmeerd. Wij gingen pas op het einde weg en je zag dat de leegloop heel geleidelijk was gegaan. Volgend jaar ga ik denk ik 2 dagen. Op vrijdag om juist meer voor de inhoud te gaan en clinics te volgen ( nu ving ik alleen flarden op omdat mijn dochter weer naar penny piste wilde ) en dan op zondag lekker met dochterlief struinen. Al met al vond ik het een briljante dag!
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:44

wij hebben nog een foto gemaakt in de knhs stand met die wortels en stokpaardjes en andere bordjes...
waar kon je die foto ook al weer zien?

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9312
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:52

Jaa die bovenste foto ben ik op een pony valt op de voorhand moment hihi.
Hij deed zo zijn best!

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:18

kyrkelover schreef:
Jaa die bovenste foto ben ik op een pony valt op de voorhand moment hihi.
Hij deed zo zijn best!

haha sorry voor slechte foto maar was enige moment dat ik even handen vrij had. heb met veel plezier gekeken naar jullie presentatie ( en zag je later nog met je arabier springn op het crossterrein, leuk!!)

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:19

Niene87 schreef:
wij hebben nog een foto gemaakt in de knhs stand met die wortels en stokpaardjes en andere bordjes...
waar kon je die foto ook al weer zien?


oja! wij ook. ik heb een kaartje meegekregen op de stand met de site alleen die ligt nu ergens tussen grote stapel folders en flyers, ik ga even zoeken
Edit: gevonden. winmetjefoto.photonic.nl

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:38

Haha Bruceandnoon, ik heb dezelfde dag als jij gehad denk ik, ook niks interessants kunnen zien, wel alle youtubers ongeveer en puppies en Shetlanders geknuffeld haha. Wij zijn gaan lopen vanaf de parkeerplaats, en ik vond t eerst echt veel te druk. Later ging t wel.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9312
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:08

bruceandnoon schreef:
kyrkelover schreef:
Jaa die bovenste foto ben ik op een pony valt op de voorhand moment hihi.
Hij deed zo zijn best!

haha sorry voor slechte foto maar was enige moment dat ik even handen vrij had. heb met veel plezier gekeken naar jullie presentatie ( en zag je later nog met je arabier springn op het crossterrein, leuk!!)

Ja kun jij niks aan doen.
Hij begon gewoon wat te hangen op de voorhand, maar ach geeft niks is nog moeilijk.
Vorig jaar rond deze tijd was hij nog 100% renpaard.